Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak telefonon tudjatok elerni,nincs netje:)
nem veszes a 250-esemhez vettem nagyo nolcson hasznalt szelepeket 2500Ft/db aron. szimmeringeket garnitura 20E+ munkakotseg 15.000.es ez egy 250-es
leadtad a felniket? tudod mennyit ernek azok? tolem 40-ezret akartak elkerni egyert.igaz volt rajta gumi,de ha vadiuj araval is szamoljuk,akkor is meg 20.000Ft-ot meger
a motorja 1hx,ugyanaz,mint az enyem,es az enyem 45 lovas:)
Ha valóban 2-3 MPa nyomást mértetek(nem Bar-t,mert az kevés lenne)akkor akkor szerintem a hengerekkel és gyűrűkkel nincs baj.Tegnap este találtam gépkönyvet FZR 400 és 600-hoz,akinek kell szóljon.Sajnos 750-hez még nem sikerült.Lehet ez is olyan ritka tipus,mint az MX1-s Gilerám volt.
Sziasztok!
Először is Péter vagyok, üdvözöllek titeket. Most regeltem. Van egy FZR 250 Exupom, amit lehajtott állapotban vettem meg felújítás céljából. Azóta kapott egy hengerfejgenerált, új szelepekkel, lapkákkal. Közel 150.000 Ft-ba kerűlt nekem... Kapott új hengerfejtömítést, új vezérműláncot és még sorolhatnám... Mindezt összepakoltam, a vezérlést jelre pakoltam. Nem indult be... Rájöttem, hogy visszafúj a karbiba, így elfogattam a szívóvezérlést 5 fokkal. Így már beindúlt, de nem az igazi...Karbit szinkronizáltam, állítgattam, de melegen nem indult be. Eljutottam arra a pontra, hogy kompressziómérővel kiméregettem és 2-3 MPa nyomásokat kaptam hengerenként. Elég szomorú... Mikor nem volt rajta hengerfej, megnéztük a dugókat, gyűrüket, hüvelyeket és nem találtuk tulságosan kopottnak, így azok nem kerűltek felújításra. Tenyérrel letakartam a hüvelyt, majd megforgattam (kézzel) a főtengelyt. Sűrítéskor nem bírtam viszafogni benne a nyomást, szíváskor meg hatalmas vákum keletkezett, amit meg is tartott.
Találkoztatok már ilyen jelenséggel? Profi szerelők segítettek eddig a munkában, de most tanácstalanok és teljes generált javasolnak, mivel másra nem tudnak tippelni...
Tud valaki a vezérlés beállításáról valami dokumentációt adni?
Attól tartok, ha ráköltök még 150.000-et (dugó,gyűrű), akkor sem lesz tökéletes...
Előre is köszi!
A szervízkönyv ügyben = akinek a 400-as vegyen fe msn-re. gabor.h@hotmail.com
Nagyon szepen koszonom
na TAG jbb oldali kormány kapcsolóval mia vér van ?
hilo a jobb oldali kormánykapcsoló megvan a mocihoz? ha igen benne van a lámpakapcsoló bajuszka? mennyibe kerül?
Köszi,most beszéltem az eladóval,valószínű hétvégén nyélbe ütjük az üzletet.Pesze hibátlant szeretnék venni,mert idén nincs keretem még javítani is,de lehet később érdekel majd egy tartalék blokk.
Ha gondod lenne vele akkor van bele komplett jo motorom ennyi a karbantartás .Sött akad mégeggy motor de az csak bontva
Krissz78 küldtem neked FZR 500-hoz gépkönyvet az E-mailodra.Remélem jó lesz.Én a 750-hez keresek gépkönyvet,mert e kettő közül szeretnék venni a közeljövőben,de ha jól tudom a 750-es 20 szelepes,és ettől kicsit félek.Mennyibe kerül ennyi szelep karbantartása?Kinek milyen tapasztalata van róla?
leadtam a vasgyüjtöben.felnikkel együtt.ott mértük
Szép motor.használd egészséggel
Ha jól olvasom az ábrát, akkor olyan 45 körül lehet.
Nna, megvan az adatlap : )
kizart dolognak tartom.ezeket mind japanra szallitottak,ahol alapbol lekorlatozzak oket. meg 50lovas egy 250-es, idom nelkuli,mikor ugyanazon idomos tarsa max 45 lovas... valahol santit a dolog:)
lemerted?:D
Bár lehet ez csak az újabbak.
38 kW-ot találtam ami viszont több mint 50 ló. : )
Hellotok.
Igaz lehet hogy az yzf 750 váza csak 10,5kg-t nyomhat?
akkor jol tippeltem:) es hany lovas gyarilag?
Áhá, kösz! Már meg is találtam: FZ 250 Phazer!