leadtad a felniket? tudod mennyit ernek azok? tolem 40-ezret akartak elkerni egyert.igaz volt rajta gumi,de ha vadiuj araval is szamoljuk,akkor is meg 20.000Ft-ot meger
Ha valóban 2-3 MPa nyomást mértetek(nem Bar-t,mert az kevés lenne)akkor akkor szerintem a hengerekkel és gyűrűkkel nincs baj.Tegnap este találtam gépkönyvet FZR 400 és 600-hoz,akinek kell szóljon.Sajnos 750-hez még nem sikerült.Lehet ez is olyan ritka tipus,mint az MX1-s Gilerám volt.
Sziasztok!
Először is Péter vagyok, üdvözöllek titeket. Most regeltem. Van egy FZR 250 Exupom, amit lehajtott állapotban vettem meg felújítás céljából. Azóta kapott egy hengerfejgenerált, új szelepekkel, lapkákkal. Közel 150.000 Ft-ba kerűlt nekem... Kapott új hengerfejtömítést, új vezérműláncot és még sorolhatnám... Mindezt összepakoltam, a vezérlést jelre pakoltam. Nem indult be... Rájöttem, hogy visszafúj a karbiba, így elfogattam a szívóvezérlést 5 fokkal. Így már beindúlt, de nem az igazi...Karbit szinkronizáltam, állítgattam, de melegen nem indult be. Eljutottam arra a pontra, hogy kompressziómérővel kiméregettem és 2-3 MPa nyomásokat kaptam hengerenként. Elég szomorú... Mikor nem volt rajta hengerfej, megnéztük a dugókat, gyűrüket, hüvelyeket és nem találtuk tulságosan kopottnak, így azok nem kerűltek felújításra. Tenyérrel letakartam a hüvelyt, majd megforgattam (kézzel) a főtengelyt. Sűrítéskor nem bírtam viszafogni benne a nyomást, szíváskor meg hatalmas vákum keletkezett, amit meg is tartott.
Találkoztatok már ilyen jelenséggel? Profi szerelők segítettek eddig a munkában, de most tanácstalanok és teljes generált javasolnak, mivel másra nem tudnak tippelni...
Tud valaki a vezérlés beállításáról valami dokumentációt adni?
Attól tartok, ha ráköltök még 150.000-et (dugó,gyűrű), akkor sem lesz tökéletes...
Előre is köszi!
Köszi,most beszéltem az eladóval,valószínű hétvégén nyélbe ütjük az üzletet.Pesze hibátlant szeretnék venni,mert idén nincs keretem még javítani is,de lehet később érdekel majd egy tartalék blokk.
Krissz78 küldtem neked FZR 500-hoz gépkönyvet az E-mailodra.Remélem jó lesz.Én a 750-hez keresek gépkönyvet,mert e kettő közül szeretnék venni a közeljövőben,de ha jól tudom a 750-es 20 szelepes,és ettől kicsit félek.Mennyibe kerül ennyi szelep karbantartása?Kinek milyen tapasztalata van róla?
kizart dolognak tartom.ezeket mind japanra szallitottak,ahol alapbol lekorlatozzak oket. meg 50lovas egy 250-es, idom nelkuli,mikor ugyanazon idomos tarsa max 45 lovas... valahol santit a dolog:)
http://data.hu/get/248211/
fzr2... csek díz
Először is Péter vagyok, üdvözöllek titeket. Most regeltem. Van egy FZR 250 Exupom, amit lehajtott állapotban vettem meg felújítás céljából. Azóta kapott egy hengerfejgenerált, új szelepekkel, lapkákkal. Közel 150.000 Ft-ba kerűlt nekem... Kapott új hengerfejtömítést, új vezérműláncot és még sorolhatnám... Mindezt összepakoltam, a vezérlést jelre pakoltam. Nem indult be... Rájöttem, hogy visszafúj a karbiba, így elfogattam a szívóvezérlést 5 fokkal. Így már beindúlt, de nem az igazi...Karbit szinkronizáltam, állítgattam, de melegen nem indult be. Eljutottam arra a pontra, hogy kompressziómérővel kiméregettem és 2-3 MPa nyomásokat kaptam hengerenként. Elég szomorú... Mikor nem volt rajta hengerfej, megnéztük a dugókat, gyűrüket, hüvelyeket és nem találtuk tulságosan kopottnak, így azok nem kerűltek felújításra. Tenyérrel letakartam a hüvelyt, majd megforgattam (kézzel) a főtengelyt. Sűrítéskor nem bírtam viszafogni benne a nyomást, szíváskor meg hatalmas vákum keletkezett, amit meg is tartott.
Találkoztatok már ilyen jelenséggel? Profi szerelők segítettek eddig a munkában, de most tanácstalanok és teljes generált javasolnak, mivel másra nem tudnak tippelni...
Tud valaki a vezérlés beállításáról valami dokumentációt adni?
Attól tartok, ha ráköltök még 150.000-et (dugó,gyűrű), akkor sem lesz tökéletes...
Előre is köszi!
Igaz lehet hogy az yzf 750 váza csak 10,5kg-t nyomhat?