nehez dontes.tapasztalatom az FZR-rel van. hajo allapotut fogsz ki,nagyon nagy elmeny lesz.ha nem,sirva atkozod a napot,mikor megvetted a ZXR-ekrol nem tudok semmit.allitolag nincsenek lefojtva,mint az FZR-ek,de hogy jobban birnak muszakilag,meg csak pletykakat hallottam. sztem nezz meg mindket tipusbol tobbet is,es amelyi kaszivedhez no,ugy dontsd el.
amikor az en onindito motorom nem forditotta at a fotengelyt,akkor az volt a baj,h pont holtponton allt meg.berakta megyesbe,elore toltam 2 metert,ki uresbe,es mar mukodott is az onindito.a durrogas viszont nagyo nsok mindentol lehet.ha atfordul a fotengely,akkor nagy valoszinuseggel kizarhatjuk a csapagyakat,dugot,gyurut,stb. megneznem eloszor is a gyertyakat.ha ott rendben van,a toltest (bar valoszinu ha forog az onindito ezzel nem lesz gond.) ezutan gyanakodnek meg a karbira,v a gyujtaselektronikara. sztem az elektronikusreszen kel lkeresni a megoldast.ha ne mis az eketronika,de elhet trafo,gyetyakabel,stb. nezd meg,van-e szikra
Elado YZF 750-röl karburátorok.1994-es gépröl-30 ezer ft.
Kipufogo leömlö szintén erröl a tipusrol,Exup szeleppel együtt-25 ezer forint.
Többi alkatrész is elado erröl a motorrol.
helló hát ez jó kérdes.
és is ebben a dillemmában voltam tavaly ilyenkor. én a yamaha mellett döntöttem, eddig nem bántammeg.
és azért döntöttem-e mellett mert szebnek találtam, mertmindegyik hasonló erős és stílusú. meg lehet a yamahához jobban van alkatrész, de ezt nem tom biztosra mondani.
hol laksz?