Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasztok!
holnap dobok föl róla képet...
árban nemtom mennyi 1 ilyen..utánanézek...meg kinek mennyit érne meg...
ki kerte a plexit?nincs meg a e-mail cime itthon,csak bent a cegnel.aki kerte jelentkezzen,mert meg jo lenne ma este megrendelni,v legkesobb holap,h minel hamarabb itthon legyen.
ja es majdnem paraszt voltam. termeszetesen koszonom a segitseget mindenkinek. igerem,ha egyszer osszejon vegre egy FZR-es tali,jovok egy sorrel,de tartsatok szamon,mert en ugyis elfelejtem:)
pont igy csinaltuk:) a kovetkezo eredmeny jott ki: teheles nelkul,vagyis mikor csak az akksirol ment a gepezet,toltes ki volt kotve, 30V-ot mertunk mindharom feher vezeteken egysegesen.nem is huztuk ra a gazt,felesleges ilyen ertek utan.raraktuk a fesszabot,es 12,5V volt rajta.ez meg mind szep es jo,igaz nem 12,de kicsit tovabbleptunk. ramertunk a biztositeknal,h vajon merre folyik az aram. es itt ert minket a meglepetes. a fesszab fele huzott az aram az akksirol.magyrul a fesszabalyzo elnyelte a generator tolteset+ meg az akksirol es levett masfel ampert.ezek utan nem csodalkoztam,h lemeritette az akksit:) mikor terheles ala helyeztuk a generatort kemeny 1,2-1,3 V-ot mertunk rajta.ezek utan asszem kijelenthetem,h a fesszabom szar. ja es meg ehhez hozzatartozik, h 2-3mp alatt tuzforro lett a fesszab.en ugy tudom ennyi ido alatt nem kene ennyire felmelegednie. kimertuk magat a fesszabot is diodara.a kulso diodak jok.de gyanitom ebbe nem 3,hanem 6 dioda van,szoval valoszinu 1-2 belso dioda a szar. a lenyeg,aki tud olcso fesszabot,szoljon:)
a tipusa:47X-A1 van egy masik szam is rajta: SH569-12. most nezek szet googlen,hatha van kapcsolasi rajz rola.
Úgy kell csinálni, ahogy a Bagoly mondta. A generátorból kijön három egyforma színű kábel. általában fehér. ez megy bele a fesszabba. rárakod a műszert először az egyikekre és méred a feszejt. váltó áramba rakod a műszert. olyan 20-40-60 V-t kell mérned, attól függően mennyire húzod neki a gázt. megméred a másikokon is, ha mindenhol ennyi feszkó van, akkor a jó a generáció. aztán megméred közvetlenül a fesszabon a kijövő feszt, de ezt már egyenáramba. valszeg piros dróton jön a 14 volt. testhez képest nézed. ha itt kijön a 14V (járó motornál közepes fordulaton) akkor nem jut el az akksihoz. ha nem jön ki, fesszab kuka.
lassan mar ne mtud ujat mutatni:) de nyugtaval a napot,meg nem keszult el.
bakker.. akkora isten leszel fzr témában mire összeáll, hogy téged hívlak ha van valami..
hallod,ujra atneztem,szetkaptam,amennyire lehettt,de nem talaltam szenkefet.
van egy allo tekercs egy jeladoval,meg egy forgo magnes kivulrol kis pockokkel,ami a jeladonak ad jelet.se szenkefe,se megszakito,se semmi. du kimerjuk a fesszabot,gyanitjuk ott lesz a bibi. tud vki olcson egyet,ha kellene? 8000-et most nem akarok kiadni erte:)
en probacserelnem,ha volna mire:) de mivel nincs,igy ez kilove.a mericskeles jo otlet,csak jo lenne tudni,hol es mit kene merjek,meg milyen ertekekre szamitsak.az tuti,h 14V helyett 12-vel tolt,ami keves.emiatt szivja le az akksit.legalabbis en igy gondolom...
Üdv!
Először is gratula h összeraktátok a moccot, rég vártunk már mi is erre a pillanatra sztem :)))
A generátort kéne próbacserélni talán, meg a vezetékeket hogy minden fasza e. Multiméterrel méregetni hol van áram meg hol nincs. De ezt Te jobban tudod!
en szenkefet nem lattam benne,csak az oninditoban. ez mar gyujtaselektronikas micsoda.de megegyszer megnezem,hatha en tevedek.addig is koszi,es tovabbra is varo maz otleteket:)
Szia szerintem a generátornál nem stimel valami lehet ,hogy szénkefés vagy fére van kötve valami vagy zárlato valahol.Nekem csinálta aszt,hogy az aksinál a pozitiv szál néha hozzáért a vázhoz és olyan volt mikor lemerül az aksi.
hát sajnos nem tok hozzá szolni hogy miért szívja le.

de remélem hamar kapsz tanácsot rá.

más itt 1 törött 250-es: http://www.expressz.hu/auto/mo...
nos a seggem nem lett veres, de az agyam annal inkabb. a hosszu teszten megbukott a motor.mechanikaliag tokeletes,sose huzott meg igy,de elektronikailag egy nagy halom kaki.leszivja az akksit.mar a masikat is. olyan,mintha nem lenne toltes. vkinek otlete,mit lehet megnezni rajta?mi okozhatja ezt,es hogy lehet ezt kiszurni?
minjdart oltozok fel,es rakom fel az idomokat.gyors reagalasra ne szamitsatok,ma sokat motrozok:D meglett a potkulcs is.anyamnak odaadtam,mikor megvettuk,h orizze meg.na meg is orizte,csak ne mtudta,h mit.tegnap az egesz hazat felkutattuk.ma mondtam neki,h akkkora,mint egy biciklilakat kulcsa.erre azonnal tudta hol van.aszitte a motorkulcs is akkora,mint egy autokulcs:D istenem,nok,nem ertenek a motorokhoz a lenyeg,h mar van kulcs,es indithato mbe normalisan,nem vezetekezve
ugy latom szep az ido is,isten is erre teremtette ezt a napot!jo gurulast mindenkinek,en megyek,es le se szallok,mig veresre nem ulom a seggem rajta
fix,h szar a termosztat?mi kivettuk,e leellenorizzuk.bele a forro vizbe,bele melle egy homerot,es ha nyit,megnezni hany fokos a viz.asszem 80-nal kell nyitnia.amugy sztem ez eleg universalis termosztat,szoval lehet barhol kapsz hozzza.
a 12V 10Ah-t a leirasbol vettem.van egy pdf dokumentum,amiben minden ilyen adat benne van.csak az ott szereplo akksi tipusa nem ket filler,es vmi olcsobb akksit akarok bele,ami ugyanugy teljesit.varta unibat,stb. ez a javitas most nagyon kivette a penzt a zsebembol.amugy te honnan vetted ezt a 12v 12Ah-t?
es mit lehet annak tenni,h keves?mi okozhatja?
bakker.. nekem a termosztát szar.. nyitva van végig.. de álat! nagyon kiváncsi lennék a hangjára..
hali
gratula hogy életet leheltél bele.
én is küzdök most az aksival. az enyémbe robogó aksi van ( 4ah) , az előző tulaj rakta még bele. nyáron még beindította sőt összel is, de a télen végképp elszált. most néha bikával tom csak indítani.
12V 12Ah kell bele de ki is lehet számolni asszem a voltot kell amperrel osztanbi vagy fordítva?
Megnézed meik izzód hány V-s összeadod és azt elosztod amperrel vagy nem tom má hogy volt de úgy ki tudod számolni hogy mennyi A-kell a motorodnak hogy ne merüljön le az akksid sem.
Drakula a motorszereléshez már izgultunk nagyon, mikor lesz kész, én sem alszok már hónapok óta....
de a 12.9V töltésnek az kevés. 14.2V az ideális, előírt. ez annyit tesz, hogy 13.8V-tól 14.8-ig elfogadható. ettől függetlenül lehet az akksid is szar, mert általában az állásban tönkre megy...
sztem beazhatott.ha mar beindult,akkor nem lesz gond,valoszinu mar elegge meghajtotad,h kiszaradjon.ha legkozelebb poccre indul,ne foglalkozz vele.ha nem,akkor mar gond van:) akkor majd jonnek az okosabbak,es megmondjak a frankot:)
Sziasztok,tegnap lempostam a mocit utána mentemvele,ma délután nem akkart elindulni csak tolásra.Nemtudja valaki mi lehetet a gond?
hat meg en,hogyorulok,kishijan elbogtem magam,mikor felcsendult a motor hangja:) pedig en aztan ne mvagyok egy erzelgos tipus:)
viszont 250-es FZResek,kinek milyen akksija van,mert nekem csak a GM10-3A-t dobta ki a PDF, az meg 40Euro. 12V 10 AH-s a jo,ez tuti,de meretileg... amugy 9Ah-s van most benne:)