Sztem túllihegitek ezt a motoremelő kérdést... azt a flancosakat az eriggy tulajoknak gyártják, azok adnak érte 10-20 ezret, szép piros, kerekekkel, matricákkal
Edgyszerűen 4 db egyenes vízcsőből hegesztek bárkinek 1et 1/4-ed óra alatt, majd lekeni, motor megáll rajta, az a lényeg.
Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, hogy Fzr-re hekkelt már fel valaki bukógombát, engem az sem érdekelne ha ki kell vágnom az idomot, csak hova szokták/érdemes azt tenni? Az újabb motorokon, már megvan gyárilag a helye, de ezeken a régieken szerintem még nem gondoltak a gyártók erre. Hová érdemes rá felrakni?
Gondolom vázra nem, mivel az valószínű megnyomódna, én a motortartó segédvázra gondoltam, bár itt is félek hogy esetleg elhajlik valami ha ráesik a gép..
Mindez annak apropóján merült fel, hogy pofára ejtettem szegénykét és a jobb oldala megzúzódott, idom + önindító dekni, bár ezeket már sikerült pótolnom 10E-ből, csak az idomot még festeni kell..
Edgyszerűen 4 db egyenes vízcsőből hegesztek bárkinek 1et 1/4-ed óra alatt, majd lekeni, motor megáll rajta, az a lényeg.
Gondolom vázra nem, mivel az valószínű megnyomódna, én a motortartó segédvázra gondoltam, bár itt is félek hogy esetleg elhajlik valami ha ráesik a gép..
Mindez annak apropóján merült fel, hogy pofára ejtettem szegénykét és a jobb oldala megzúzódott, idom + önindító dekni, bár ezeket már sikerült pótolnom 10E-ből, csak az idomot még festeni kell..
A hátsót én is annyiért vettem, de már bánom.
Nekem Nokia N95 van és simbianos ,de a Gar min simán fut rajta egy kis telefon piszkával.