Ja és veszek kisebb lánckereket előre, hátra nagyobbat mert az 50km/h városban tartani ezzel az áttétellel nem lehet. Pörögjön zabáljon. lekakkantom jól keresek mától.
14 e Ft.
Én 1,5 éve adtam el úgy, hogy nem volt tökéletes 22-be....
Telefon részér fogod használni, vagy használod? Ha felveszed késik a mikrofon bekapcsolás?
Az XS-szívócsövéből és a karburátorokból olajos finom port lehetett kézzel kitörölni 2-300km után,pedig duplán volt benne a (olajos!)légszűrő szivacs.(ki is nyírta a gyűrűket meg a szelepeket)
Nem az a baj.
Akár 4-5-8-10Le-vel többet ad le a teljesítménycsúcsnál(ahol a mindennapokban használjuk ugye) azaz az fzr-nél 9500-10000-es fordulatnál de lent szinte semmit sem érezni.(azaz annyit igen hogy még úgy sem megy mint eddig)
A karburátort az istennek sem lehet beállítani úgy,hogy az lent és fent is használható legyen de legalább a fogyasztás az több lesz egy "kicsit".(a reklámban pont az ellenkezőjét állítják,bár azt nem tették hozzá hogy Földi körülményekre vonatkozik-e az állítás )
Nekem lehet hogy megérné,mert idén kemény 300 km-t mentem a géppel ezért nem sűrűn kellene takarítani,de aki használja is a gépét az nem hinném hogy hetente szeretné levenni a tankot és a szűrőket mosogatni majd olajozgatni.
A felsö tartományban növekszik,de az alsó fordulatszám tartományban csökken a teljesitmény. Szerintem,én igy tapasztaltam,mert nekem sportlégszürö van fent.
Én berakom a sportlégszűrőt és lesz ami lesz. Nem 2 km alatt megy tönkre a motor. mit olajozni minden nap a k&n-t se kell olajozni adamcsinibabagörkoriscindy.
Na hát pont ezért vagyok itt a kávézóba is...okés, hogy ez szarul fizet, de a szar pénz is pénz, csökkenti az adósságom amit már 904.000-re letornáztam! tök jó vagyok. Ez télen nyáron...viszont a kertész meg októberig fizet ki - addig se igazán jó szívvel fizet...úgy kell könyörögni a pénzemért, amiért tisztességesen megdolgoztam! ... és legközelebb meg márciusba lesz először meló kb...szóval szar az élet, de legalább élünk!
Olyan sikerélményem van! Tök jó hogy simán kijött.Azt hittem szívni fogok vele,de nem. A vízpumpát is szépen leveszem ahogy múltkor beszéltük,elvileg az sem bonyolult művelet. Fagyállót meg úgyis ki akartam cserélni. Szted hány fokosra állítsam be?
Én 1,5 éve adtam el úgy, hogy nem volt tökéletes 22-be....
Telefon részér fogod használni, vagy használod? Ha felveszed késik a mikrofon bekapcsolás?
Na és mennyiért? Lehet találgatni. Az 5. el nem talált tipp után elmondom.
Akár 4-5-8-10Le-vel többet ad le a teljesítménycsúcsnál(ahol a mindennapokban használjuk ugye) azaz az fzr-nél 9500-10000-es fordulatnál de lent szinte semmit sem érezni.(azaz annyit igen hogy még úgy sem megy mint eddig)
A karburátort az istennek sem lehet beállítani úgy,hogy az lent és fent is használható legyen de legalább a fogyasztás az több lesz egy "kicsit".(a reklámban pont az ellenkezőjét állítják,bár azt nem tették hozzá hogy Földi körülményekre vonatkozik-e az állítás )
Nekem lehet hogy megérné,mert idén kemény 300 km-t mentem a géppel ezért nem sűrűn kellene takarítani,de aki használja is a gépét az nem hinném hogy hetente szeretné levenni a tankot és a szűrőket mosogatni majd olajozgatni.
A sportlégszűrővel,akár 4LE-vel is növekszik a motor teljesitménye,és 80ezer kilométer után kell cserélni,ha rendszeresen karban van tarva.
különben is mi ez a lazaság 1-es igazolatlan távolmaradásért