Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10 ?
Nem nyert ennek semmi baja zsírpöpec minden.
Ja és veszek kisebb lánckereket előre, hátra nagyobbat mert az 50km/h városban tartani ezzel az áttétellel nem lehet. Pörögjön zabáljon. lekakkantom jól keresek mától.
14 e Ft.
Én 1,5 éve adtam el úgy, hogy nem volt tökéletes 22-be....
Telefon részér fogod használni, vagy használod? Ha felveszed késik a mikrofon bekapcsolás?
Nem kell papa tartogasd magadnak a rosszabb időkre. Mondjuk amennyit motorozol az ítéletnapig ott fog csücsülni.
A teljesitmény gyengülést,az alsó fordulatszámon,lánckerék áttétel variációval oldottam meg.
Ezt vettem.


Na és mennyiért? Lehet találgatni. Az 5. el nem talált tipp után elmondom.
Van hengerfejem és hengersorom is szükség esetére.
Az XS-szívócsövéből és a karburátorokból olajos finom port lehetett kézzel kitörölni 2-300km után,pedig duplán volt benne a (olajos!)légszűrő szivacs.(ki is nyírta a gyűrűket meg a szelepeket)
Nem az a baj.
Akár 4-5-8-10Le-vel többet ad le a teljesítménycsúcsnál(ahol a mindennapokban használjuk ugye) azaz az fzr-nél 9500-10000-es fordulatnál de lent szinte semmit sem érezni.(azaz annyit igen hogy még úgy sem megy mint eddig)
A karburátort az istennek sem lehet beállítani úgy,hogy az lent és fent is használható legyen de legalább a fogyasztás az több lesz egy "kicsit".(a reklámban pont az ellenkezőjét állítják,bár azt nem tették hozzá hogy Földi körülményekre vonatkozik-e az állítás )
Nekem lehet hogy megérné,mert idén kemény 300 km-t mentem a géppel ezért nem sűrűn kellene takarítani,de aki használja is a gépét az nem hinném hogy hetente szeretné levenni a tankot és a szűrőket mosogatni majd olajozgatni.
arra gondolok, ami az a spirál-drótos. azon ha nem csöpög, csak a galamb nem repül be. egy jó szivacs okés lehet, HA figyelnek rá.
A felsö tartományban növekszik,de az alsó fordulatszám tartományban csökken a teljesitmény. Szerintem,én igy tapasztaltam,mert nekem sportlégszürö van fent.
Én berakom a sportlégszűrőt és lesz ami lesz. Nem 2 km alatt megy tönkre a motor. mit olajozni minden nap a k&n-t se kell olajozni adamcsinibabagörkoriscindy.
Üzleteltem ma 1 jót.
Az viszont igaz,hogy több levegő, több üzemanyag nélkül, nem növekszik a teljesitmény. Ezt kihagyták a reklámból.:-)))
Dehát akár 4! lóerővel is erősebb lehet a 160 lovas gép! Akkor az már 164! lóerő. Ezért megéri szétkapni a dolgokat és barkácsolni kicsit
Tudjuk mert ez a marketing duma. De ismerve a realitást,kell a halálnak.
Tudjátok?
A sportlégszűrővel,akár 4LE-vel is növekszik a motor teljesitménye,és 80ezer kilométer után kell cserélni,ha rendszeresen karban van tarva.
itt nem lehet lazsálni
különben is mi ez a lazaság 1-es igazolatlan távolmaradásért
Szasztok naplopók szófosásotok van bakker fél napra megyek el és 3 oldalt kell visszaolvasnom.
Na hát pont ezért vagyok itt a kávézóba is...okés, hogy ez szarul fizet, de a szar pénz is pénz, csökkenti az adósságom amit már 904.000-re letornáztam! tök jó vagyok. Ez télen nyáron...viszont a kertész meg októberig fizet ki - addig se igazán jó szívvel fizet...úgy kell könyörögni a pénzemért, amiért tisztességesen megdolgoztam! ... és legközelebb meg márciusba lesz először meló kb...szóval szar az élet, de legalább élünk!
Olyan sikerélményem van! Tök jó hogy simán kijött.Azt hittem szívni fogok vele,de nem. A vízpumpát is szépen leveszem ahogy múltkor beszéltük,elvileg az sem bonyolult művelet. Fagyállót meg úgyis ki akartam cserélni. Szted hány fokosra állítsam be?
Nekem rövidebb kutyacsont kell, h emeljek a seggén..
Ja, a képek itt vannak amit Csövi kért.