Robi elő van készítve,hétfőn feladom.Igen,én javítottam tavaly,mert már úgy nyikorgott,hogy a motorzaj se tudta elnyomni! Nekem a rugó alatti nyikorgott,az nem tűgörgős csapágy,hanem egy perselyben futó acél gömbcsukló.Most csapágy tipust nem tudok fejből,bent vannak a gyárban,de mind japán méret,aki eredetire akarja cserélni az húzós lesz,unióban nem kapható.Én eggyel kisebb belső átmérőjű tűgörgős csapágyakat raktam bele,és a belső csövet,ami belemegy a csapágyakba leesztergáltattam csapágyméretre.Azt a gömbcsuklót is lakatosoktól kaptam,valamelyik gépbe való,majd kedden bent utánanézek ha fontos.
Hát remélem nem az,legalábbis nem annak látszik. Basszus! A feleségem elutazott pénteken,és csak vasárnap jön haza. Erre jól rákészülök a hétvégére,ma úgy volt hogy koncert a haverokkal,némi sörfogyasztással egybekötve. Hát nem be üt a ménkű! A kisebb lányom szegény itt fekszik 39 fokos lázzal. Egész nap semmi baja,este tiszta lázas. Azért már kezd jobban lenni. Ezt különben borítékolhattam volna, mert akárhányszor a Vicus kihúzza a lábát pár napra mindig valami gebasz történik a gyerekekkel. Mintha megéreznék. Szép hosszú éjszaka lesz a mai!
Leveszed az ülést és alatta megkötöd a keresztben levő vasat és megemeled annyira hogy éppen ne legyen súly a rugóstagon,akkor ki tudod húzni a hosszú csavarokat és össze is tudod rakni kínlódás nélkül.
Elkezdett a gépem nyikorogni ezen a tájon. Valaki írta hogy neki sikerült megszüntetni a dolgot,kíváncsivá tett hogyan? lefotóztam és bejelöltem sztem mi nyikorog. Ha szét akarom szedni akkor nyilván meg kell emelővel segíteni,hogy ne csuklodjon össze. De hol emeljem meg ha ezt akarom kiszedni bezsírozni? Nem kell kiröhögni az ábrát,tudom hogy farok vagyok hozzá!
Gyerekek, ki hitte volna. Még mikor a Berlingo-t akartam elfele adni az első lökös ragasztásához vettem 1 epoxi ragasztót. Ez nem szárad be. A két külön komponenst miatt szobahőmérsékleten felnyitva is stabil marad.
köszmán
ultrass ! de rég bunyóztalak már meg