Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha bizniszelem ezt a mocit esetleg, megteszed, hogy ránézel majd szagértő jelleggel? Nekem költséges lenne csak "megnézni" túrát szervezni szegedig. Természetesen az FZR-ed tankolom, hogy eltudj gurulni addig.
Mivel magyar sajátosság, hogy területenként csak egy-egy hálózati engedélyes van (áramban is), ha a fene fenét eszik is ugyanonnan jön majd a gázod, csak más vásárolja meg a részedre. Ergó ha az emfesz nem vesz 1 m3 gázt se a télre, neked akkor is jönne gázod a csapból, csak épp ez az államnak qva nagy ráfizetés lenne. Óvatosan megjegyzem, hogy nagyon kicsi idő, és ugyanazt a 8%-ot amit az emfesz ad az egyetemes árból, én is tudom majd neked. Hétfőn, vagy kedden ha időm lesz rákérdezek neked. Mivel piacra lépni a bejelentést követő második hónap 1. napjától lehet, ildomos még a fűtési szezon előtt legalább 2 hónappal elindítani. Addig még van kis idő.
Ja,majd elfelejtettem: Kb annyi munkával mintha legyártanál egyet.
Reggel óta itt süt a napocska
Oroszlányon.
Nem kell nekik sportszervező-menedzser?
Igen Tomi Szegedi vagyok,de a terepes srácokat nemigen ismerem.Szombat-vasárnap ők is a Tisza parton szoktak tanyázni,ha éppen nem dagonyáznak valamerre.
Bár 200 felett már nem indul meg úgy mint az fzr.
Szükséges számú henger,szelep,ide való futómű és 4-4,5l-es fogyasztás
Húúú de gáz az idő! Asszem lemegyek a garázsba,teszek-veszek egy kicsit.
(tudom,vámpír vagyok vagy Yoda vagy mi a túró)
Egyébként plusz még a forgalomba helyezés de akkor is megér ennyit!
(ez már az injektoros)
Igen,kedvelem(szeretem? ) mert sznob majom vagyok de ez egy Aprilia Pegaso BMW jellel. (ettől függetlenül viszont nagyon jól sikerült konstrukció,az Apriliával terveztette és gyártatta a BMW mert nem volt egyhengeresük,bár később áthelyezték a gyártást Németországba)
Bölcs gondolat volt! Amikor megy akkor nagyon király (ez a legritkább eset) amikor viszont elbaszódik akkor féktelen szívás (ez meg szinte az üzemszerű állapot)
Nézd mit találtam. Itt vannak nálunk 2db van belőle. RMC a bolt neveha jól sejtem.Tudom hogy kedveled a márkát! ÁBRUS
Ha végképp nincs semmi kéznél akkor akár kézvédő krémmel is bekenheted,az is elzárja a levegőtől.(beszereléskor persze célszerű lemosni) De ezzel csak akkor kell foglalkozni ha sokáig áll a motor és nem érintkezik benzinnel a membrán.(hónapokon keresztül)
Ha télre le van állítva és néha nem indítják be,akkor is meg szokott keményedni de tavasszal kis járatás után újra felpuhul.(addig viszont össze-vissza jár és sokan azt hiszik szar,ezért eltekergetik a karburátort )
Most néztem,van fent videójuk is a 2009-es versenyről.
Födő Imre - Demjén Gábor - Waldviertel Rallye 2009
http://youtu.be/1OMK4Sphl60
Ha nálunk verseny van,akkor nekem a Lada. Nagyon szeretem Őket!
Ha már úgy is benne vagy a témában akkor nyilatkozz légy szíves (kéretik a céghez való lojalitást mellőzni egy pillanatra) hogy érdemes-e átszerződni az EMFESZ-hez? (https://lakossag.gas.hu/
Állítólag évek óta stabilan működik,de minden évben olvasni valamit hogy ilyen-olyan gázbeszerzési problémái lehetnek.
Az-az!Ő a főnököm!Sok évig Ladával mentek!Azt eladta és a mitsu-val csak egy-két versenyt mentek,azt bérelte!
Jóóó!
Totál szar az idő,gyakorlatilag délelőtt óta esik kisebb megszakításokkal. Mindenhol ez van? Mert akkor Zsoltiék jól megszívták.
Inkább csak Ladásokat,és a helyieket ismerem.
Nem ladások,asszem mitshu,de nem biztos. Ismerős a nevük. Versenyekre csak ide helyben,Mecsek rallye-ra
Födő Imre-Demjén Gábor?