én futárkodtam itt pesten.... rengeteg volt, de scak úgy esés nem nagyon, inkább karambolok. kisebből elég sok, de ilyne koccanások meg éppen elesősök (persze lehetett volan belőlük nagyobb baj) meg volt pár elég szar. pl padka és kocsisor között mentem, mire dacia ki jobbra pont elém (tom, én voltam a hibás) és a lábamat eléggé megnyomorgatta a motor ahogy becsapódtam a kocsiba, azt hittem ezer darabra tört, de csak zúzódott szerencsére. akkor volt -na tényleg sima perec- eccő nagyobb robesszel, hogy elnéztem a kanyart megcsúszott a feneke keresztbeállt, és ledobott de úgy hogy ezeknek a geci zöld parkolásgátló kis oszlopoknak amik a járda szegélyén szoktak lenni, ott eléggé bekúrtam vállamat egyiikba és ahogy továbbperdültem arccal a köv.be(fullfacehelmet rulez!). aztáán, eccer vagy 60-nal televertek piros lámpánál hátulról, az is robesszel volt, én beültem a szélvédőn, a robesz meg frankón össze lett csukva. aztán eccő volt egy leég nagy, enduróval télen meló közben elcsúsztam 70körül, me nem vettem észre hogy megállt a kaimon előttem hogy baélra beforduljon. balra kamion, jobbra kedvenc kis oszlopaim. elrúgtam magam a motortól, a motor szarrátörve beszorult a háccsó kerekei alá, én meg csúsztam-forogtam aszt hittem sosem állok meg, és kurvanagy mázlival elcsúsztam a padka és a szerelvény között. eccő egy citroent átugrottam elég faszán a bazilikánál, befékezett én meg saut, enduro keresztbemotor hátulja megakad és úgy kilőtt hogfy ihajj.. frankó szaltót repükltem. ott is csak szerencse volt hogy nem mentek át rajtam me bajcsi kzepén landoltam. eccer meg egy ktm 55exc-vel estem geccinagyot. ilyen 0-08 körül kerékrehúztam, és jtt egy mélyedés az utban a motor meg kiment alólam, én meg úgy perdültem le, hjogy pont fejre-nyakra érkeztem így majdnem hasra, akkorát reccsent a nyakam azt hittem meg fogok halni, és utána a lábfejemet is úgy bebesztam (az értt le köv.nek) hogy pár precig nem tudtam felállni azt hiottem akkor is hogy szétment. hát meg sok kisebb fleborulás bénáskodásból meg ilyesmi.
én nyxitott vagyok sok mindenre, de óvatosan vigyegessük, nehogy nem lett baja hajtókarnak főtengelynek, aztán kikapják belőle és beletesznek valami szart nagybátyám kocsijával járt így.. szvsz mééga haaaa 100ba is lenne valamér, akkor is ocsóbb mint amik a neten vannak főleg hogy forgalmisiss. de hívj aztán megbeszéljük. eljössz hónod alá csapod a blokkot, és elbuszozol..
DeadHunter, az jó bukfenc lehetett, azért nehéz ezeket a nyomokat eltüntetni mert akkor lesz egy gödör a helyén és azzal nem nagyon lehet mit csinálni, engem ezzel beszéltek le az eltüntetésről. Majd infoba lehet lesz kép róla, de elég feltűnő mert erre-arra, diszkó, kocsma, csajok...mindig rákérdeznek. alsó alkarcsont 8 csavarral meg egy 10x10x15-ös méretű platina rúddal volt újra a helyén, felső ugyanaz de az alsó 2 évig nem forrt össze. Másnap megkérdezték milyen lenne nélküle,mert úgy is alakuhatott volna... Balu125-öt írtad ugye aki fél kézzel nyomja. Hát át tudom érezni a helyzetét . Ősszel láttam Lurdy-ház előtt pesten, kocsisorok közt előremenni, aztán nyél! De lehet meg kell is ezt ésszel csinálni, mert semmi nem ér meg annyit hogy másnap ne motorozhass. Városban csak akkor járok amikor megyek ki főútra meg haza, főúton is csak addig amíg tudom biztosra hol a határ.Sisaknak meg örülj, mert nekem sisak nélkül széttört az orrom,meg totál felismerhetetlen volt az arcom egy csattanás után, azóta CSAK fullos védőfelszerelésben megyek. Télleg ha már ennyit írtunk, inne kinek mennyi bukfenc meg mekkorák?
na látom elmentél wördbe :) mi a tapasztalat ?
viszont nem kapom meg karácsonyig a lovét igy kicsit csuszik a üzlet. viszont voltam aprillia szervizben és azt mondták hogy be kénne vinnem a blokot mert attol hogy én azt modom hogy csak a dugo lukadt ki az nem biztos hogy csak az szált el. (lehet hogy megrántotta a fötengelyt vagy meghuzta a hengerfalat.. stb) és kosárbol összerakni nem biztos hogy csak a dugo meg a szerelési költség lesz. és ha + egy százasba kerül csak hogy összepakolják ? szal meg kéne beszélnunk hogy megoldhato e hogy a blokott megnézzék eme szakaemberek , hogy mennyibe is fájna abbol egy megbizhato cuccot összeeszkábálni. ja meg kérdeztem az alkatrészutánpotlást és meg kell mondanom nem biztattak ,hogy ehez a rotax motorhoz csak hip hop lehet szerezni bármit. :))) várom a választ :))eslie
Én annyiból nemakarom eltünteni,mert így mindig eszembe fog jutni,hogy vigyázni kell.Hasonló balesete volt a srácnak aki most műkézzel motorozik,azis 90 körül ment,tábla állította meg
Az enyém a tiédhez képest semmi
Hajkurásztam városba,Az első gumimból lógtak a "drótok" úgy elvolt kopva és mikor fékeztem valahogy kicsúszott alólam.Meg az útis kicsit kavicsos volt ott...Nemtom mennyivel mentem,decsak 1 FishBone rövidujjú védett Lement mindenhonnan a bőr,csuklóm eltört,vállamból meg kikellett operálni a kavicsokat meg elhalt a vállamon a bőr vagy mi a tosz aztán 3 öltéssel összevarták A legrosszabbak a kötéscserék voltak Ja meg gyenge agyrázkódásom is volt.És ami fura,hogy ahol a sisakon volt a csúszásnyom,ott nagyon fájt a pofám,pedig sisakban voltam,mégis beütöttem
80-nal elszálltam városban...beláthatatlan kanyar, 40-es tábla.... Mindkét bal alkarcsontom eltört, szétcsúszott,alsó szilánkos lett,3 altatásos műtét volt hátizsákban mindenem összetört, ezzel kaptam el az oszlopot ami megálított. És a lábamról jött a bőr,hogy össze tudják rakni a kezem. Utólag nem akarom eltüntetni, senkinek nem ajánlom. Neked hogy történt (ek)?
Hello!
Hát 160 vagy 210 tökmindegy Amúgy egyik haverommal mentünk, ő VFR-rel én FZR-rel, és 2 évig minden héten lenyomtunk együtt 100-200 km-t, de ez még gimiben volt, és azóta nem mociztunk együtt 5 évig egyetem miatt, és nagy volt az öröm. Ahogy láttam de is kened a motort rendesen
Hello!
1000-es Exupos bringába ilyen kell Vartából: http://www.varta-automotive.hu...
itt ki va írva minden infó.
Még Louisban lehet kapni Saito márkájút, 3 évet tuti kibír, enyémbe az van. Műszakin ne lepődj meg ha betuszkolnak egy zárt szobába ahonnan nem mehetsz ki egy kis ideig. Komoly, papám mesélte. Azt is mondta azért van mert lecsekkloják h lopott-e a géped, és ha igen akkor kéznél legyél. Kipufogóba meg be kell dobni egy fémből készült szivacsot, ha 80dB felett lenne, de gyári dobbal nem kötekednek, meg nem kell nekik tiltást( ) húzni
az előzőhöz még fűzve hogy műszakin lényeges hogy milyen nagy hangja van a gépemnek? mert nekem nagy brutál mély remegő hangja van az 1000emnek attol még átmegy a műszakin? irjatok! köszönöm!
minap voltamjamaha vördlbe", és ott a főszerelő azt mondta hogy itten az is fennforoghat sőt 90% hogy a vez.láncfeszítő gyenge, és pikkpakk megfeszíti. remélem ennyi és nemtöbb.
Én is a hidegre gyanakszom. Meg amit ott ír, hogy nem indul el minden henger egyből nekem ilyen gond nincs. Egyből szépen megy mind a négy. Mikor vettem akkor beindítottam másnap egyszer, aztán pár óra múlva már nem indult rendesen, durrogott meg össze-vissza, egyenetlenül járt, 3 meg 4 hengerrel. Gyertyapucolás megoldotta. Meg az egyik gyertyapipa nem érintkezett rendesen a gyújtáskábellel. Amúgy olaszból van a moci, és ha egész déli részről, akkor lehet jó időre kalibrált a karbu.
Hello! Szerintetek az normális, hogy amíg nem melegszik be teljesen a motorom (vízhőfok mutató felmegy üzemi hőfok szintig) ami kb. tíz perc minimum, addig hirtelen gázadásra fullad a gép és ha nem engedem vissza a gázt akkor le is áll. Igaz most hidegebb van kint, úgyhogy lassabban melegszik, de a szivátót már rég visszatoltam teljesen mégis ezt csinálja. Nemrég vettem a motort és még nem tapasztaltam ki, meg amikor vettem akkor hol beindult hol nem.
viszont nem kapom meg karácsonyig a lovét igy kicsit csuszik a üzlet. viszont voltam aprillia szervizben és azt mondták hogy be kénne vinnem a blokot mert attol hogy én azt modom hogy csak a dugo lukadt ki az nem biztos hogy csak az szált el. (lehet hogy megrántotta a fötengelyt vagy meghuzta a hengerfalat.. stb) és kosárbol összerakni nem biztos hogy csak a dugo meg a szerelési költség lesz. és ha + egy százasba kerül csak hogy összepakolják ? szal meg kéne beszélnunk hogy megoldhato e hogy a blokott megnézzék eme szakaemberek , hogy mennyibe is fájna abbol egy megbizhato cuccot összeeszkábálni. ja meg kérdeztem az alkatrészutánpotlást és meg kell mondanom nem biztattak ,hogy ehez a rotax motorhoz csak hip hop lehet szerezni bármit. :))) várom a választ :))eslie
Hajkurásztam városba,Az első gumimból lógtak a "drótok" úgy elvolt kopva és mikor fékeztem valahogy kicsúszott alólam.Meg az útis kicsit kavicsos volt ott...Nemtom mennyivel mentem,decsak 1 FishBone rövidujjú védett Lement mindenhonnan a bőr,csuklóm eltört,vállamból meg kikellett operálni a kavicsokat meg elhalt a vállamon a bőr vagy mi a tosz aztán 3 öltéssel összevarták A legrosszabbak a kötéscserék voltak Ja meg gyenge agyrázkódásom is volt.És ami fura,hogy ahol a sisakon volt a csúszásnyom,ott nagyon fájt a pofám,pedig sisakban voltam,mégis beütöttem
A vállamat nekem se ártana...elég csúnya
Hát 160 vagy 210 tökmindegy Amúgy egyik haverommal mentünk, ő VFR-rel én FZR-rel, és 2 évig minden héten lenyomtunk együtt 100-200 km-t, de ez még gimiben volt, és azóta nem mociztunk együtt 5 évig egyetem miatt, és nagy volt az öröm. Ahogy láttam de is kened a motort rendesen
Nemvagy semmi,nekem 160 a rekordom városban Azér csak ésszel
1000-es Exupos bringába ilyen kell Vartából:
http://www.varta-automotive.hu...
itt ki va írva minden infó.
Még Louisban lehet kapni Saito márkájút, 3 évet tuti kibír, enyémbe az van. Műszakin ne lepődj meg ha betuszkolnak egy zárt szobába ahonnan nem mehetsz ki egy kis ideig. Komoly, papám mesélte. Azt is mondta azért van mert lecsekkloják h lopott-e a géped, és ha igen akkor kéznél legyél. Kipufogóba meg be kell dobni egy fémből készült szivacsot, ha 80dB felett lenne, de gyári dobbal nem kötekednek, meg nem kell nekik tiltást( ) húzni
Nálad van a motorom?
egy kicsit hasonlít!
Mi is fázunk,hát még a jó időre beélesített mocik.
Itt a link:
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki071211/
Érdeklődnék hogy az FZR 250 esek milyen gépek? Motorilag menyire megbízhatók? Ha esetleg egy ilyet vennék mire kéne figyelnem vásárláskor?