meg ezutan lesz (par honap mulva ) a teszteles,h ezt az olajat azert ette,mert nem szeresse, v azert,mert szanaszet volt kopva a henger dugo,stb. en csak a tapasztalatom irtam le, ettol fuggetlenul lehet,h jo a fullszintetikus,de nekem nem jott be. majd most kap asvanyit,es ha azt ne mszereti,megrpobalkozom ujra a fullszintetikussal. de en nem repsolt hasznaltam,hanem elfet. ket marka kozott is oriasi kulonbseg van.amugy asvanyibol pont repsolt akarok beletenni:)
havernak volt FZX 250, 3YK motorkód, elvileg FZR 250 blokk, az is külső szűrős, az semmit nem evett a fullszintes repsolból... Egyébként abba is belement 2,5 l olaj, olajszűrővel....
ne aggodj,bennem mar bennem van kb 10E km, de meg ennyire se merem donteni.bar oszinten szolva meg nem is nagyo nprobalgattam,valahogy tartok tole,h kifordul alolam.
én azt úgy ismertem hogy koptatócsavar.. nekem csak a cxsizmi kopoik.. vettem ius a mocchoz rendes gyorsasági csizmit, már csak börruci kell... mmost kapott rövidebb áttételt a gép.. kiváncxsi leszek jövőre mit megy pályán..
Ádám ha eddig ledöntötted a motort, akkor innen sem nehezebb. Itt én se döntöttem szinte semmit, mert 2 jobbos kanyarban vok, csak gyorsan kell mozogni hogy ne sodródj át a másik sávba. Dőléshatárolókat a Kakucsringen le kell szerelni,olvastam a szabályztot, abba van. A pálya állagának megóvása érdekében.... Hringen akkor miért nem kell levenni?! Ez igazából egy hosszú csavar ami lefelé kiáll a lábtartóból, és ez ér le elsőként, a lábtartó meg felhajlik. Na ez az ami nekem nincsen alapból. -remélem érthetően írtam, kicsit szét vok csúszva- Nyáron letettem a kipufogóm egyik kanyarban (hallottam hogy vaami karistol, de térd, minden bent a tank mellett ...), egyből tágítottam az ívet és kisebb dőlésszögben tudtam tovább menni. Aztán eldőlt a motorom egyik parkolóban, és a lábartó le se ért, csak a dob. Jók a képeid, nekem ez az egy van, elég gyenge
Szevasztok FZR-esek!
Mizu Veletek? hát úgy néz ki örökké az maradok, és Ő is az enyém Csak otthon nagyon féltenek Vele Tavaszra új futóműbeállítás+per70-es gumi+dőléshatárolók+nyitott dob. És megtanulom rendesen használni a kormányt.
helló
lett rövidebb áttétel. 100nál eddig 9500 körül ment, most 10körül, de 6.ban is érezhetően jobben húz, nyomatékosabb érzést kelt a motor. 13.400 Ft volt a szett.
Köszi!
Már attól féltem cserés lessz!Amugy én is gumivásárlás előtt állok...elől michelin radial120/70 zr17 van, hátul bridgeston nemtudomi 170/nemtudom zr18 van. Egyenesfutással semmigond szépen befekszik a kanyarokban is.
Hellosztok!
Gratula az új bringához, jól néz ki nagyon jaja tök normális ez a hang, nekem néha menet közben is nagyon rákezdi.
Gumicsere előtt vagyok, 120/60-17 elől, és 160/60-17 hátul. Per 60 helyett 70-et(vagy 65) akarok kipróbálni, egyenesfutás nem érdekel, csak hogy könnyebb legyen lapra tenni valakinek van tapasztalat? Mostani Metzeler Me Z1-gyel, nyáron is elcsúszik a hátulja, ha 3-ba tiltáson lecsukom a gázt (220km/h)
széles utat!
Szia mindenkinek!
Nemrég vásároltam egy 750 fzr-t. Már a vásárlás után felfigyeltem egy furcsa kercegő hangra amikor a gyujtáskulcsot elforditom, ami valahonnan az aksi mellől jön!Valami relére tippeltem...ma volt egy kis időm és leszedtem az üzemanyagtankot igy sikerült beazonositanom a hangforrás helyét!A benzinpumpa adja ki ezt a furcsa hangot egéssz addig amig (gondolom én)nem telítődik üzemanyaggal. Azt szeretném kérdezni hogy ez a hang normális vagy bemondja hamarosan az unalmasat? Ti is találkoztatok már ilyenel? Előre is köszi!
megtortent,mindkettotoknek. ezek alapadatok,en innen neztem ki a gumimeretet pl,de nagyo nsok jo info va nmeg benne.
va nelvileg valahol egy komplett robbantott abram is minde nalkatreszerol,ahol az osszes, ismetlem az osszes alkatresz fel van tuntetve, a legutolso csavarig. a gond az vele,h emiatt mocskos nagy a merete, masreszt meg japanul van az egesz.egyetlen elonye,h kepek vannak benne:)
adamnemeth@fight.hu léciléci. amugy azé fojjt ki cépen me bemelegítettem a motort. és ez külső szűrős. akkor lehet ott volt a rafinéria. mert mikor beletöltöttem az olajat amennyit kell, még nem tolta be a szűrőbe, és addig szintben volt ahogy kell. lehet ez lesz az. sztem nagyobb fogaskereket dobok hátra...
Mizu Veletek? hát úgy néz ki örökké az maradok, és Ő is az enyém Csak otthon nagyon féltenek Vele Tavaszra új futóműbeállítás+per70-es gumi+dőléshatárolók+nyitott dob. És megtanulom rendesen használni a kormányt.
helló
Jöttem beköszönni.Marha rég voltam már itt
Nem sikerült eladnod a jó fzr-t?
Már attól féltem cserés lessz!Amugy én is gumivásárlás előtt állok...elől michelin radial120/70 zr17 van, hátul bridgeston nemtudomi 170/nemtudom zr18 van. Egyenesfutással semmigond szépen befekszik a kanyarokban is.
Gratula az új bringához, jól néz ki nagyon jaja tök normális ez a hang, nekem néha menet közben is nagyon rákezdi.
Gumicsere előtt vagyok, 120/60-17 elől, és 160/60-17 hátul. Per 60 helyett 70-et(vagy 65) akarok kipróbálni, egyenesfutás nem érdekel, csak hogy könnyebb legyen lapra tenni valakinek van tapasztalat? Mostani Metzeler Me Z1-gyel, nyáron is elcsúszik a hátulja, ha 3-ba tiltáson lecsukom a gázt (220km/h)
széles utat!
Nemrég vásároltam egy 750 fzr-t. Már a vásárlás után felfigyeltem egy furcsa kercegő hangra amikor a gyujtáskulcsot elforditom, ami valahonnan az aksi mellől jön!Valami relére tippeltem...ma volt egy kis időm és leszedtem az üzemanyagtankot igy sikerült beazonositanom a hangforrás helyét!A benzinpumpa adja ki ezt a furcsa hangot egéssz addig amig (gondolom én)nem telítődik üzemanyaggal. Azt szeretném kérdezni hogy ez a hang normális vagy bemondja hamarosan az unalmasat? Ti is találkoztatok már ilyenel? Előre is köszi!
va nelvileg valahol egy komplett robbantott abram is minde nalkatreszerol,ahol az osszes, ismetlem az osszes alkatresz fel van tuntetve, a legutolso csavarig. a gond az vele,h emiatt mocskos nagy a merete, masreszt meg japanul van az egesz.egyetlen elonye,h kepek vannak benne:)
az a pdf-et én is elkérhetném? fviktor89@gmail.com
elöre is köszi