nekem mopst 45vagy mennyi van benne, nemsoká menézzük a vez-láncot, mert kicsit zörög, de aszonták csak a feszítő gyenge és nem ugrik át valszeg. hát remélem így van.
Még mindíg kérném a segíttségeteket,hogy 250es FZRnél hány km-ert megy el a vezérműlánc?
Meg az érdekelne még ,hogy mennyire kell állítani a szelephézagot?Hidegen,melegen?
sok meló van vele de remélem lesznek olyan emberek akik értékelik a fáradalmam én meg hát a saját izlésemnek alakitom a sast az már csak egy plusz ha másnak is tetszik... széles utat ha valakinek kérdése van készséggel állok rendelkezésére és szivesen segitek! széles utat!
de teszek majd fel a hangjárol egy vidit ide és akkor ha nem is ugyanaz mint élőbe de köbö meg tudjátok hallgatni! meglepően komoly mély hangja van a dobnak pedig nem látszana hogy bármilyen vastag hangtompitó hangalakitó anyaggal ki lenne tömve a palást alatt... jah meg szét fogom gravirozni akol lehet meg még faszául felpolirozom a vázat.. esetleg ha valakit érdekel gravirozok is a mintának csak a fantázia szab határt:) jah tuningboltba lehet venni angel eyes akrikákat 5000 ért :) én is veszek bele beszerelem a lámpába előre:) köbö teljesen festéssel ápr-máj környékén lesz fullra készen
üdv! köszönöm a tanácsokat!
igen jobb oladlt jön ki a képen pont még nicns felrakva mert utánna raktam fel a csövet de lefényképezem majd neked lehet venni saválló csövet vagy 4-5 ezer forint egy 50-60 centi hosszu van ilyen csőhajlító a vizszerelőknek és azzal lehet hajtogatni csak előtte ki kell tömni jó megtömködve homokkal hog ne roggyon be a végét meg pöccintett hegesztéssel megoldani... :) igazábol a hangja brutális kiráz a hideg mikor beinditom és remeg a mellkasom majd fzr talin ott leszek! és meghallgathatja akit érdekel tavasszal egyébként én airbrushal is foglalkozom hobbybol majd berakom ide fórumba a tervet hogy milyen lesszz.. az alján végig saválló lemez lesz csak ahol kitart a pufó ott nem... a hátsó lámpa ledekböl lesz kirakva...
ha valakit valami ilyesmi sufnyituning érdekel amikkel én foglakozom irjon... vagy adhatok tanácsot
Hello!
Állat lesz az FZR-ed! Fékbetétből ferodot ne vegyél, az enyém olyan puha, hogy benne maradt a csavarhúzó nyoma egyik szerelésnél, meg ahhoz amúgy iskülön szerszám van ami szétfeszíti. EBC márkájú van nekem, 200 fölött is azonnal harap, ide-oda csapkod a kormány satuféknél. Szerintem a lényeg, hogy puha legyen. Nem tudom hol érdemes venni. Pinkmotorsnál miden van de nem a legolcsóbb.
Meg hát ez a dupla dob... ! Hogy van rögzítve meg milyen? Jobb oldalt jön a lábtartó mögött? Milyen csövet kell használni?
üdv!
segitek nagoyn szivesen márha tudok....
megdok egy telefonsszámot az illetőnek az egyik ismerőse intézi kazincbarcikán ugy hivják a srácot hogy kovács gábor 06 70 363-55-28
hivatkozzál rám: Horváth Ákos
nem tudom 1000% ra mondani hogy már el tudja intézni mert már eééitólag szigorubbak az előirások az ilyen dolgokba jérj sikerrel! üdv!
ehh nekem meg az 1000 es fzremnek 23 kw-s papirjai vannak :D mindenhol annyi van törzskönyvbe is apropo felkerült az uj gummáj michelin pilot power... bla bla jah és under construction....
hiába van levizsgáztatva (nemtudomhogyan) A1-re akkor sem vezethetsz 150ccm-nél nagyobbat akármennyire van lefojtva a motor.
a rendör megnézi a váz vagy a motorszámot és enyebenye lesz.
neked is javaslom az fzrclub.extra.hu-t, ott a tipusok kozott megtalalod a 250-es FZR-t es szinte minden adatot.+ meg egy robbantott abra gyujtemenyt is.szoval tenyleg mindent:)
megtalán ittis...
Még mindíg kérném a segíttségeteket,hogy 250es FZRnél hány km-ert megy el a vezérműlánc?
Meg az érdekelne még ,hogy mennyire kell állítani a szelephézagot?Hidegen,melegen?
Előre is köszi!
igen jobb oladlt jön ki a képen pont még nicns felrakva mert utánna raktam fel a csövet de lefényképezem majd neked lehet venni saválló csövet vagy 4-5 ezer forint egy 50-60 centi hosszu van ilyen csőhajlító a vizszerelőknek és azzal lehet hajtogatni csak előtte ki kell tömni jó megtömködve homokkal hog ne roggyon be a végét meg pöccintett hegesztéssel megoldani... :) igazábol a hangja brutális kiráz a hideg mikor beinditom és remeg a mellkasom majd fzr talin ott leszek! és meghallgathatja akit érdekel tavasszal egyébként én airbrushal is foglalkozom hobbybol majd berakom ide fórumba a tervet hogy milyen lesszz.. az alján végig saválló lemez lesz csak ahol kitart a pufó ott nem... a hátsó lámpa ledekböl lesz kirakva...
ha valakit valami ilyesmi sufnyituning érdekel amikkel én foglakozom irjon... vagy adhatok tanácsot
Állat lesz az FZR-ed! Fékbetétből ferodot ne vegyél, az enyém olyan puha, hogy benne maradt a csavarhúzó nyoma egyik szerelésnél, meg ahhoz amúgy iskülön szerszám van ami szétfeszíti. EBC márkájú van nekem, 200 fölött is azonnal harap, ide-oda csapkod a kormány satuféknél. Szerintem a lényeg, hogy puha legyen. Nem tudom hol érdemes venni. Pinkmotorsnál miden van de nem a legolcsóbb.
Meg hát ez a dupla dob... ! Hogy van rögzítve meg milyen? Jobb oldalt jön a lábtartó mögött? Milyen csövet kell használni?
segitek nagoyn szivesen márha tudok....
megdok egy telefonsszámot az illetőnek az egyik ismerőse intézi kazincbarcikán ugy hivják a srácot hogy kovács gábor 06 70 363-55-28
hivatkozzál rám: Horváth Ákos
nem tudom 1000% ra mondani hogy már el tudja intézni mert már eééitólag szigorubbak az előirások az ilyen dolgokba jérj sikerrel! üdv!
tudnál nekem segiteni ?
most vettem egy fzr1000.est és csak Akorl-os jogsim van
tudnál segiteni h levizsgáztathassam 23KW-re mer akkor legalább a jogsival nem kéne szarakodnom
meg ráköltenem...
Megtudná valaki mondani,hogy 250es FZR en mikor esedékes a vezérműlánc csere?
a rendör megnézi a váz vagy a motorszámot és enyebenye lesz.
Én is így akartam kijátszani a törvényt, nekem Ak-s jogsim van, de meggondoltam és inkább várok még egy picit míg lerakhatom a korlátlant.
Inkább a szelephézag állítás érdekelne,hogy mennyire kell belőni hidegen meg melegen?