Haliho
Sajna nem ismerem a sport attackot,én a dunlop d208ra voksolok én imádom ezt a gumát nyam nyam ilyet is vettem most mert a banditka 5000 alatt megette a hátsót,persze kapta is ami neki jár
a cimbim zx636jára is ilet vettünk 60körül ált meg neki párba akciósan.Elötte d218 volt az se szar.
A yamin michelin pilot sport volt szerettem nagggyon.
Látom nem disznek tartod az ezrest 220rol motorfék 3ba pedig a z1 az ott van a szeren.
Szerintem viheted külömbözö mintájuval vizsgára csak legyen meg a profilmélység
Apropo gondolkoztál már ilyen 20kört futott kissé lepályázott gumákon sztem az sem hülyeség párba megkapod ocson szomszéd srác is a kispatakiéktol veszi
köszi Zoli aranyos vagy!
meg kell hekkelni még a felfogató elemeket pénzszűkébe voltam mikor vettem de muszály volt megvenni ennyiért nem hagyhattam ki.... beszámolok a tulajdonságairol ... kiváncsi vagyok én is mert praciz szerkezetnek néz ki de nem tom milyen lesz!
Melyik gumit ajánlod?Continental Sport Attackot akarok majd,50e párban, akiknek ez van mondták hogy tapad úgy mint a Michelin. júniusban műszaki és MeZ1-emet már lenulláztam. Műszakin hogy van? Csak ugyanlyan típusú+márkájú+legalább 3,2mm-es gumikkal mehetek csak át? De ha nem lesz cash, akkor csak egy Bt012 hátra mert elől az van és még jó csak öreg. Ja, MeZ1: harmadik, 220km/h tiltáskor teljes gázelvétel, motor segge+kormány ide-oda,fordulatszám 6-8 ezer közt inog, gumi nyekereg....kicsit gáz...
Kár hogy rövid volt az az egyenes 160nál tilt2be olyan 170körül tudtam kigyorsitani sajna
Ez sem nudli de a régi ezresem.... megevett volna
Városban azért néha szoktam spanokkal játszadozni de csak ésszel,amugy te szerintem a ferihegyi gyorsforgalmira mehettél rá arrol tényleg elég cigi lejönni
Mi van a bringáddal zoli,vettél már rá gumikat?
Jó reggelt!
Gyuri, tegnap jól lehúzták a Banditos videód,pedig jó volt, szöveg is nagy volt! Azt néztem, hogy mindig azoknak nem tetszik semmi akiknek kisebb gépe van, csak a simsonos egykeró a tudás, full szánalom
Budaörs-Újpest közt gondolom nincs az az ember aki megfog. Kétszer jártam pesten FZR-rel a legtöbb 180 volt esőben valami reptéri úton ahonnan sokáig nem tudtam visszafordulni, hidak 140.... GPS-t ér használni? Nem is tudom az utat
Sziasztok
Zoli kollégának tökkéletesen igaza van!
Pályán naon nehézke szegény,én szinte sérvet kaptam rajta
A kazán ami benne van tényleg brutál nekem már banditom van azóta de az fzrhez képest nudli,szinte mindent elkalapáltam vele gyorsulásba,nem nyugdijas néniknek való
Én is mostanába szeretnék pályázgatás céljábol venni valamit,de szigoruan 200kg alattit.
Szerintem olcso és jó alternativa lehet egy régebbi cbr szigoruan hatkilós.
Hali, ezressel felejtsd el a versenypályát, nekem az van, de közúton alig bírok menni vele, 6ezertől leforog a gumi, motorfék-gázadás tökmindegy... ha pályáznék akkor R6/zxr400 semmi más.Az nem baj ha nehéz mert a haverom ZX-7-ese 230kg forgalmi szerint, én FZR1000-em meg 235 és mennek a Hringen sokan ZX-7-tel. Ha lenne alkalmam nem gondolkodnék kivigyem-e pályára. Ha autópályára gondolsz akkor senkinek nem kívánok gyengébb motort! Amit elképzelsz, szorozd meg 10-zel és végrehajtja csak tudj kapaszkodni! Dobom ért le eddig egyszer közúton, ennyi de nagyon lenullázott gumival.Amúgy a könnyebb motorok lealázzák kanyarban, nagyon csúnyán....
Sziasztok!
Meg tudná nekem valaki mérni, hogy Yamaha FZR 600R-nek(1994-es) milyen hosszú a kuplunbowdenje(elég az is , hogy mennyivel kell h hosszabb legyen a "drótkötél" mint a külső borítás...)
Vagy ha valakinek van egy fölösbe, ami nincs megnyúlva, attól megvenném....
Már kérdeztem, de bepróbálkozok még1szer...
Lehetséges, hogy 1.5-2 cm-t nyúlik a bowden? Mert egyre nagyobb a kar holtjátéka és nem tudom, hogy ezt a bowden okozza, vagy lent a blokkba kell kicsit befelé tekerni a csavarján...
Volt már valakinek hasonló esete?
Előre is kösz!
Lehet, hogy már írta neked valaki. A farokidom a képeid között valóban egy R1-esről származik, De nem az elsők közül (1998), a 2000-eseken már ilyen van.
Szia. Engem talán a lámpakapcsoló érdekelne ha nagyon nagyon olcsó. Főleg az index miatt kellene mert nekem az már elég ramaty. Estleg valami kép a sportdobról? na ennyi voltam
ja az indítási problémát megoldaná vajon 1el nagyobb alapjárati fúvóka? valaki?
ÉS a Másik!
Karácsonyi AKCIÓ!
Yamaha FZR 600, 1989-es évjárat, kitűnő, nagyon megkímélt állapotban(az elmúlt 2 éveben max 50km-t ment....)Streetfighter építésű(Ducati ülésidom, DNA fejidom, krosszkormány, kis "ekeidom"...) Igényesen átépítve, Friss olaj+szűrő, új gumikkal, KIHASZNÁLATLANSÁG MIATT ELADÓ!
Irányár:390.000HUF
Ha esteleg érdekel valakit, vagy tudtok olyan embert akit érdekelhet, nálam tudtok érdeklődni!
Az árban tuti meg tudunk egyezni, aki karácsony előtt elviszi, az plusz kedvezményt és ajándékot kap hozzá!Égjenek a vonalak!
Sziasztok!
Van pá eladó cuccom FZR 600(R)-hez. Van egy full karbon hátsó sárvédő, első lámpa, fejidimtartó vassal és plexivel(így önmagában is felrakható, nem szükséges a fejidom hozzá...) meg van még egypár apróság mint hátsó lámpa, a műszerfal ford.számmérő és vízhőfokmérő része, világítás kapcsoló, meg ami hirtelen nem jut eszembe...
JAAA meg egy REMUS E-s sport kipuff is(vastag, rövid, dögös hanggal, nagyon pöpec cucc...)
Ha valakinek kell vmi, forduljon hozzám bizalommal!
Lenne 1 kérdésem , 400 rr hez kb mennyibe lehet a vezérműlánc csere
motor vásárlás előtt állok és szeretném tudni . előreis köszi