semmi.es ezzel mindent elmondtam. ez az 5. nap,h nem keres,es en se ot.azert ehhez mar pofa kell.ilyen udrvan megfenyegetem a feljelentessel,es nem is keres azota.parszor elmentem a garazsa fele,persze se o,se az apja nem volt ott. a feljelentest termeszetesen mar reg megtettem.ebben a pillanatban hivtak tanukenti kihallgatasra szerdan 11 orara.szoval az UGY elkezdodott.
ha jo lemlexem en is kerestem vagy fel orat,mire rajottem,h az aljan eldugva a szuro mellett va negy csavar.azt kicsavar,es ott lejon az olaj.szurot en hiflofiltrot rakta mbele.kicsit dhuos voltam,igy egy sima ronggyal,es puszta kezzel lecsavartam. duhosen va nbennem ero rendesen:D elvileg egyborszijjal es csokulccsal kellene.vissza meg visszacsevarod,kezzel,v az elobb emlitett modszerrel nem tulsagoasan meghuzni,a vakuum ugyis odaszivja.
SZűrőt olajat Gyöngyös Omega motors( volt Yamaha). szűrő 1200.- olaj kb 2200/liter
Olajat a moci bal oldalán alul egy 19es csavar amit lazítás után csillagcsavarhúzóval tudsz hajtani.
a szűrőcsere a húzós! elől a kipufogók alatt.
nincs otthon:( a feljelentes ota nem kerestem,es o se engem.elvileg hetfon v kedden mennek hozza a zsaruk.
meg tavaly oktoberben,mikor a szimmeringet csereltem az elso telokban,akkor toltottuk fel castrollal
igen én. köszi meg nézem majd a csatit amit mondtál. gondoltam elmegyek a mátrába egy kicsikét, de meg néztem és 3 fok van fent most szerintem kihagyom. holnap valaki hungaroring?
en is 10W-set toltote, bele,es tokeletes. bemesz a boltba, es mondod,h teleszkopolajat akarsz venni,10W-set.ez a viszkozitast jelenti. va nemg 5W-s meg 15W-s is. ha lekoppan,lehet nem az olajjal van a gond.a motordokin olvastam,h el van kopva vmi vacak,v eloregedve a rugo.
Sziasztok!
Nem tudja valaki hogy milyen olaj kell az első telóba,mert sztem tul puha
és egy nagyobb fékezésnél egyből lekoppan!
Vagy valami más baja van?
A tank alatt a vázhoz erősítve van egy csatlakozó, ebbe jön 3 vezeték és a fesz szabályzóhoz távozik.
Na ez volt megolvadva. Letörögettem a műanyagot a sarukról vigyázva a vezetékek sorrendjére(mind a 3 ugyanolyan színű) lepucoltam, összeraktam. És nem történt semmi. Rájuk mértem 14 körüli értékre számítottam, de mind 0 volt, azt hittem akkor a generátor is beszart a zárlat miatt. Próbálgattam megint össze dugdostam, megint semmi, aztán mintha éreztem volna hogy az egyik melegszik( ez pedig áram jelenlétre utal). Be cineztem, egy csokiba bekötöttem őket és láss csodát mindjárt volt töltésem. Sztem nézd meg Te is ezt a csatlakozót ha laza a "kötés" lehet nem megy át elég feszkó és ezért kevés a töltésed. Egy próbát megér. Ha nem akkor lehet a fesz.szab, vagy a generátor.
Olajat a moci bal oldalán alul egy 19es csavar amit lazítás után csillagcsavarhúzóval tudsz hajtani.
a szűrőcsere a húzós! elől a kipufogók alatt.
meg tavaly oktoberben,mikor a szimmeringet csereltem az elso telokban,akkor toltottuk fel castrollal
Nem tudja valaki hogy milyen olaj kell az első telóba,mert sztem tul puha
és egy nagyobb fékezésnél egyből lekoppan!
Vagy valami más baja van?
Na ez volt megolvadva. Letörögettem a műanyagot a sarukról vigyázva a vezetékek sorrendjére(mind a 3 ugyanolyan színű) lepucoltam, összeraktam. És nem történt semmi. Rájuk mértem 14 körüli értékre számítottam, de mind 0 volt, azt hittem akkor a generátor is beszart a zárlat miatt. Próbálgattam megint össze dugdostam, megint semmi, aztán mintha éreztem volna hogy az egyik melegszik( ez pedig áram jelenlétre utal). Be cineztem, egy csokiba bekötöttem őket és láss csodát mindjárt volt töltésem. Sztem nézd meg Te is ezt a csatlakozót ha laza a "kötés" lehet nem megy át elég feszkó és ezért kevés a töltésed. Egy próbát megér. Ha nem akkor lehet a fesz.szab, vagy a generátor.
Nem tudtok egy Yamaha FZR 1000 Genesis ről a frsz-e UAJ-723 mikor annó eladtam bordó volt...csak érdekelne a volt mocim sorsa.
előre is köszi