kormany es hatsokerekscapagyaknak nezd meg a meretet,es vegyel skf-et v hulitat.lenyegesen olcsobb,es jobb is,mint az eredeti. a szimmeringgel hasonlokepp is eljarhatsz,v bemesz egy boltba.altalaban tudnak adni ilyet.en eleg dragan vettem meg egy maganszemelytol,azota mar banom,h ne mmentem inkabb boltba...
250-esben otthon vagoyk,kerdezz batran.
elso kerdesem,mennyire vagy gazdag?
az,h a motor nehezen indul,s mikor beindul csak 3 henger megy,melegedes utan mind a 4 kezdeti, kompressziohibara utal(lesz meg rosszabb is-tapasztalat). en mar ezzel szivok par honapja. ha szerencsed van,szelepallitas,es megusztad.ha nincs,marpedig nem lesz,akkor bizony teljes motorgeneral.adalekokat felejtsd el,semmit se er,tapasztalat. az egyeduli megoldas a felujitas. a fordulatszamot magasra vettek,h le ne alljon a 4 hengerbol egy,mert alacsony fordulaton hajlamos ra a keves kompresszio miatt. szinten tapasztalat. lejjebb veheted,de piros lampanal kellemetlen lesz.
ha meg normalis a fordulat,nem ordit,akkor ott vmi elektromos gebasz is lesz.lehet letestel vmi,es szivja az akksit,nalam ez is elofrodult.a sajatja a muszerfal?nincsenek benne nagyobb izzok a keletenel?lehet a refi sokat vesz le.
vizet az ulesalatti tartalyba kell,ha nincs lelevegosodve. egyeb esetben a tank alatt a huto tetejebol egy csovon felfele jovo sapkan keresztul. olajat a blokkban jobb oldalt egy elviekbe nfekete muanag csavaron keresztul. a zarocsavar fuggoleges elhelyezkedesu. a bugas valoszinusitem benzinpumpa lesz.v nincs eleg benya benne,v egyszeruen tonkrement.
Kőszőnőm a segitséget.
Még valami, esetleg ha tudtók ajánlani valakit aki jól ert a karbi szinkronhóz az jó lenne.
Mert arra is ráférne egy kis állitás.
Kormány és hátsó kerék csapágyra is szükségem lenne, meg teló szimeringre, ha tudtók jót olcsón segitsetek. FZR250 és 88-as.
korrodálódott dogójú, vagy elkpoott szigetelésű vezetékelés, vagy műszerfalnál nem 100valami. eessetleg lehet hogy a kábelköteged szar a fenti okok miatt és taláán az a baj hoyg nem indul rendesen a motorom, nekem ha beáziki szokott kevesebb henger menni nagyonnagy esőben, gyakrolatilag akkor is szigeteletlenség miatt. de lehet külön szarok a drótjaid meg a motor, de én inkáb ba vezetékelésre tipőpelek. csúyna munka lesz. autóvillamosságist ajánlok.
Sziasztok.
Ha tudna valaki segiteni az jó lenne.
A következö a gond.FZR250, 88-as, hidegen nehezen indul,és 3-rom henger, ahogy picit melegszik jó mind a 4-égy.A fordulatszám mérő 5000-6000-körül mutat még alapjáraton is(az alapjárat fülre jó csak tőbbet mutat). A fordulat, vizhőfokmérő, picit feljebb megy ha refit kapcsolók vagy villógok. Tőltés van.
Ha felpörgetem a motort a fordolat szám mérö simán lepörög,tulszalad még leszabályzásáig se kel huzni, valószinűleg ez az eltérésből akad, de ez miért lehet?
Sziasztok! MA délután mentem vna egy kört.....bemelegítettem meg minden aztán leállítottam és azóta nem indul...valami gyújtásadásnál búg benne egy 30 másodpercig...Valaki megtudja mondani hogy mi az? meg miért nem indult be?
Sziasztok! van egy kis gondom....A 600-as fzr-emen nem tom hol kell a hűtővizet beleönteni...meg az olajat a hűtéshez.
Én a ülés alatti tartályra tippelek de nem tom mi van abba....
Csáá! Jaja van 750-es, én eddig kettőt láttam, genesis, ugyanaz mint az ezresem, exupba még nem láttam. Zack, 750-nel akarsz fighterkedni?
Norgee, Omegamotor, vagy a Yamaha Worldben szerintem tudnak segíteni, de nem lesz olcsó
De sztem nem ment tönkre..mert Valaki elzárta a benzincsapot...aztán rájöttem és mentem vele..!
Köszi az infó4