olajat kajálja rendesen, nem azért szorult, meg, egyébként mindíg kapott pluszba a tankba is olajat. Mondom, állítólag a vertex dugó hibája. A lényeg, hogy most jó ideig nincs motorozás :(
Szoktunk kijárni szegedre a kamionparkolóba "pályázni", és nagyon bejött a dolog! mértem időt, végre leraktam a jobb térdem is, meg sikerült begyorsulnom. Az RS meg nagyon elemében volt, tényleg ilyen kisebb pályára találták ki. Azt erre 2 hétre paff és vége :(
en is most ultem egy CBR-en, 125-oson.kegyetlen keves volt nekem.mar konyokoltem rajta,annyira.tudom, 4T, es nem 2T, de pont ezert adtam el a Cagivat,mert mar kicsi volt.tul veszelyesek voltak az elozesek:)
sajnalom a motorod,nem lehet ott gond az olajzassal is? garancia nincs mar rajta?
igen palyamotor,2T,es gyonyorut neztem ki,csak sz.r a valtoja.viszont a 63 LE meggyozo tud lenni,es meg az also kategoriaban van,ezert gondolkodom rajta.lehet nem lesz belole semmi,majd meg utananezek,mennyire "ehes". allitolag az NSR 250-es megeszi a 10L-t is jokedveben.az azert sok,akkor mar inkabb 4T 400-as:)
aszondják fos szériás vertex dugó tehet róla. én nem tudom, minden esetre az előző szorulás óta 1500at járattam, mentem vele 500at és megint megállt :( Megint lehet rá költeni. Nagyon szeretem ezt a motort, csak néha már kevésnek érzem. Viszont még másfél évig nem lehet eladni az áfa miatt.
az rgv, háát eleve pályamotor, utcára értelmetlen. Eszi az alkatrészeket, a drága olajat, biztos sok péz fenntartani!
vazzeg pont ez a hibaja az enyemnek is.honna ntudod meg,h elment a toltesed?mi okozhatja?ha hozzamkerul a motor,igy goyrsan meg lehet csinalni,es meg lehet iden motorozok!
Tegnap előtt délután leszaladtam vele a Szelidi-tó-hoz, ott aludtunk, és reggel 5.30 kor indultam vissza hogy 8ra beérjek meloba. 5 km után lámpa halványodik, és a motor megáll. Előző nap tettem bele új hőgombát, azt gondoltam az a ludas leszívja az akksit, ugyhogy gyorsszerviz helyben - a sarukat leszedtem róla. "tank" vissza indulás.
pár km után kiderült nem oldódott meg a probléma. az 52 fő úton mintegy 30kmt ködben sötétben a pára miattnyitott sisakban lámpanélkül Kecskemétig. Nem éreztem magam biztonságban. Mindig kerestem valami autót aki jó tempot ment és mögötte utaztam.
K.mét 2. lámpa megint megáll. Ekkor már világos volt nyitott mellettem egy Toyota szalon. Bementem töltettem az akksit 25 percig hátha elég lesz. De nem! Tápiószele Farmos közt megint nulla.
Néhány cigi kicsit össze szedte magát az akku indulás tovább. Berénytő Vámosgyörkig több kis pihenővel úgy jutottam el, hogy gyujtás le gurulás kb 50km/hnál gyújtás vissza gyorsítás(általában mire 80ra értem az akku nulla), motor le áll, gyujtás le gurulás....
A motor ott maradt a szüleimnél ők behoztak meloba 11 re. Hát így jártam. Tegnap este haza hoztam kimértem és az egész oka : elment a töltésem.
Tényleg ennek nem kellene legyen visszajelzője. Vagy a km órában az a piros ami nekem nem műkszik az az?
a motorozasrol mar idenre letettem
most az a lenyeg,h itthon legye na sz.rtomeg, es ujra otor legyen belole.majd szepen a teli hideg napokban kap egy utolso javitast. v eladom,es veszek egy RGV-t
nem,kapott meg 2 napot.ma megyek erte.tegnap tanuk elott felhivtam,csak nem tudtam bekapcsolni a felvetelt a telefonon.
kozotlem vele,h vagy motor,v rendorseg.durvan 10 percig osztottam az agyat,ugy nyugodtan ahogy szoktam.meg is lepodtek a tanuk,h tudok ilyen higgadt maradni. majd azt mondta 2kor az apja atadja nekem a motort,eselszamolunk,h mi lett rajta kesz. en meg mondtam rendben,de ha nincs motor,3kor rendorseg.ezt meg 3x nyomatekositottam.asszem eszbe kapott,h ne ma levegobe beszelek.allitoalg azert ne madta ide eddig,mert az ismerose ne madta neki vissza. mondta madja meg a szamat,elmegyek en,de nem akarta mondvan,h nem akarja belekeverni.
2 dologra gondolok:
1. nem tudta kivaltani az alkatreszeket amit megcsinaltatott,mert a penzt elkoltotte,most meg kolsconkert vkitol
2. reg ossze va nrakva,csak vkinek tartozott,es az elvitte a motort,es nem akarta visszaadni neki.
ma du ki fog derulni
sejthetitek,h nem azert nem irtam eddig,mert motoroztam. a simsont szerelgetjuk,a jo oreg Szergejt.alakul. nem ugy,mint a motorom.tegnap kb 7 ora fle kuldtem neki az smst a rendorseggel,es azota semmi jelentkezes,reakcio,semmi. termeszetesen a motor se jott meg.hetfon felhivom,es ha akkor se veszi fel,v nem adja ide a motort,megyek a rendorseghez. ha meg nem jon ossze,osszeszeunk egy kisebb csapatot,tudom hol szokott iszogatni,tudom hol lakik az apja, az egyik picsaja, a masik picsaja, hol issza reggeli KV-jat, a delelottit, szoval elobb utobb megtalalom. ja meghogy hol dolgozik. ha mas nem, megkerdezem mikor vizsgaztat,es a vizsga idopontjaban kapom el. de elobb a hivatalos ut.jobb ha rohad par evig a bortonben
no,meguntam a dolgot,megint szarban hagyott. nem adta vissza a motrom,es a beigert cseremotort se kaptam meg. fel 3kor felhivtam,h mi a helyzet,azt modnja most intez motort, negyed ora mulva hivjam. azota nem lehet elerni. de befejeztem.kozoltem vele,ha nincs holnap itt egykor a motor,feljelentem. nem reagalt ra.kivancsi vagyo kaz arcara,mikor 2 rendorel megjelenek.olyan szinten leamortizalta ma az idegeim,h meg a bnomnek se sikerult ez soha, pedig az mar nagy szo!majd beszamolok a fejlemenyekrol.
Szoktunk kijárni szegedre a kamionparkolóba "pályázni", és nagyon bejött a dolog! mértem időt, végre leraktam a jobb térdem is, meg sikerült begyorsulnom. Az RS meg nagyon elemében volt, tényleg ilyen kisebb pályára találták ki. Azt erre 2 hétre paff és vége :(