kiskunhalasit mar ajanlottak,odaig azert nem vinnem el. inkabb kozelebbi kellene:) bar most elhet megis lesz vmi,mert elkezdtunk haveormmal felugyelni,es vegig ott vagyunk vele,amig szerel.igy mar lassan kesz az egyik motor,aztan jon az enyem. ha mellette allunk,akkor dolgozik. gyerekfelugyelet rulez
Mikor megvettem,mar akkor volt benne egy kicsi gorbulet.Kimentem gyakorolni kerekezni es akkor lett benne megnagyobb mert szegeny telo nem tudott mit kezdeni a gorbeseggel.Mindez koszonheto a szettort kerekcsapagynak amit lusta volt az elso tulaj kicserelni!
De mar a felni kigorgozve(tokeletes munkat vegeztek rajta)Csapagyak kicserelve.
A telo meg jovo hetre meglessz.Menfocsanakon megcsinalja a haver.
Feri, ha kell egy jó szerelő, aki az egész fzr-em csinálta, sokat voltam náluk, dumáltunk, megmutatott mindent a motoron, tényleg csak ajánlani tudom, mindennel elégedett vagyok, olcsón is dogloznak, dobj egy emailt(reglap) és eltolom a számát. Egy a baj, át kell hozni Bács-Kiskun megyébe a motort.
Hi!
Gyuri, ha teljesítményt szeretnél méretni, google-lal keress rá majd... hallottam van egy Kecelen (Pesttől 140km) és tök sok autót ott méretnek, de neked kéne gondolom befecskendezőt átállíttatni, ha nincs messze kérdezz rá. Ádám, ha lett új dobom szólok, én is akarok csináltatni, mert leér hamarabb, mint a lábtartó, majdnem volt miatta gatyafék Raptort érdeklődtem, 37 ezer Ft a legolcsóbb kerek dob. Van egy tartályokat gyártó cég, náluk csináltattak dobokat, majd nekem is ott lenne. Folytás biztos van ezekben, hangtompítás meg szigetelés gndolom neked se jöhet szóba Majd csinálok nyomásmérőt gumicső+víz, és megmérem mekkora nyomásesést csinál a gyári dobom, de ezeken nyilván át is lehet látni úgyhogy nulla is lehet, még nem szedtem szét, és majd valamit belerakok abba is hogy folytson kb. akkorát. Finster oldalán láttam kipufogókat, azokon át lehetett látni úgy volt a kép, de volt egy lyukacsos anyagból csinált cső, aminek az összekötőcsővel egyenlő átmérője volt, és körülötte meg a dob... hát ezt a lyukacsos izét ki lehetne hagyni, és akkor meghengeríteni+végighegeszteni aztán kész. Van egy programaom, azzal a térbeli alkatrészből, aminek a véglegesek a méretei, csinálok lemezterítéket, ha tudnám mekkora nyomásesést csinál egy sportdob, akkor már kész is lenne de amúgy a nyomásesést is ki lehet mutatni/számoltatni a számítógépemmel, csak annak még nagyon az elején vagyok. Frankón el is tankoltam az összes pénzem, meg összes hétvégén voltunk valamerre, úgyhogy majd télen lesz csinálva.
Amúgy vehetsz 220 kg-os motort, nem azon múlik, hanem azon, hogy amikor eltekered a kormányt a villahided megemelkedik-e vagy nem, és hogy mennyit, mert annyira fogod nehéznek érezni, erre majd figyelj. A magasség állítható, nekem a gyári alá volt ültetve elől 20mm-rel, és olyan könnyű volt mint egy bicikli, csak féktávon össze vissza kacsázott, most a gyári értéktől magasabban áll a teló, 1-2mm-rel, és gyönyörűen megy egyenesen, csak nehéz dönteni+kormányozni. Télen beállítjuk a villák rugózását, azt leültetjük megint, állítólag akkor jó lesz, és már qrvára várom!
császtok, nyélgáz forever!
markoatitól kérdeztem, de láttam h nsr-ed van. hát más ja, egy néccázas. most vadászok ocsoér dobot enyémre.. videomnál hallhatod mi az a hanghatás amit várok, minimális tompítottsággal..
Gyors reagálású hadtest Nem kellett volna felkelned, hogy válaszolj , de azért kösz. Remélem jó választás lesz a fzr (a másk jelölt a vfr 400). Utolsó kérdést, nem tudom kihez intézted. Ha rám vonatkoik, akkor annyi, hogy nsr-rel nem indulnék neki a szomszédos országoknak, meg ugye a hanghatás
hát, én 192cömö vagyok.. és a kettőötvenen is elférek, annál meg kicsit nagyobb a négykilós.. sőt, tökig begipszelt kézzel mentem majd 500km-t vele egy túrán.. de ilyen bő 300 km-ek simán. és sztem kicsinek sem tűnik alattam.. a 400-as cbr-en pl a lábam kurvára nem fér be a váltó alá, ezen meg simán.. sztem zsír, bármit megadnék egy 400asér.. legszebb gépek, ne moylan semmiidom motorok mint a maiak.. még igazi GP feeling..
Sziasztok! Remélem tudtok segíteni, új motort szeretnék venni, és az fzr 400-as, mint egyik fő esélyes jött szóba. Sok mindent végigolvastam már róla, csak épp arról nem esett szó, ami engem érdekelne. Jelesül: hosszabb távon mennyire kényelmes (többszáz km-ről beszélek), mennyire csapja a szelet az arcomba, utas mit szól hozzá :). Azért kérdem, mert 186 cm vagyok és nem vagyok meggyőződve róla, hogy kellően nagy a méreteimhez (220 kilós gépet viszont nem akarok venni). Megköszönném, ha írnátok a tapasztalataitokról pár sorban:)
Csavesz!
Olajcsere Motul-ra es kb.200 km utan abbamarad a csuszas.Nekem sokat javitott a Motul olaj a motoron.A valto is finomabban kapcsol azota.Nem hittem el mikor ezt ajanlottak nekem es kiprobaltam.Azota nem ismerek mas olajat.Csak ne fullszintetikust rakj bele hanem felszintetikust 15-ost.Biztos hogy jobb lessz!
Udv.
Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni, van egy FZR 1000 Genesis-em kurva jó állapot megkímélt minden, viszont olajcsere óta (Castrol GPS) pontosan 9000-nél megcsúszik a kuplungom, sehol máshol pont ott! Azóta kidobtam azt az olajat és tettem bele másikat, azzal egy napra elmúlt de tegnap megint megcsúszott. Nem tudtok valami módszert amivel ezt kuplung csere nélkül el lehetne mulasztani?
Kösz.
Csak ugy javitom az egeszet meg fureszelgetem egyre minimalisabb formara
Felnik voltak hengerezve mert dobott picit az elso is meg a hatso is.Lefujtam matt feketere.Matol tokeletesek.
Elso teloszarakat kell szereznem es gurulhat a rotyogo.Ja meg elso fektarcsakat.Ha valaki esetleg tudna ilyen cuccokat jo aron akkor szolhatna.
Nekem van egy ilyen.... 40mm a bemenő cső átmérője...
Engem nagyon erdekelne hogy mi-hogy-micsoda-mennyi ez a programozas!
Elarulhatnal rola par dolgot.
Koszi
Én meg vagyok vele elégedve!
De mar a felni kigorgozve(tokeletes munkat vegeztek rajta)Csapagyak kicserelve.
A telo meg jovo hetre meglessz.Menfocsanakon megcsinalja a haver.
Gyuri, ha teljesítményt szeretnél méretni, google-lal keress rá majd... hallottam van egy Kecelen (Pesttől 140km) és tök sok autót ott méretnek, de neked kéne gondolom befecskendezőt átállíttatni, ha nincs messze kérdezz rá. Ádám, ha lett új dobom szólok, én is akarok csináltatni, mert leér hamarabb, mint a lábtartó, majdnem volt miatta gatyafék Raptort érdeklődtem, 37 ezer Ft a legolcsóbb kerek dob. Van egy tartályokat gyártó cég, náluk csináltattak dobokat, majd nekem is ott lenne. Folytás biztos van ezekben, hangtompítás meg szigetelés gndolom neked se jöhet szóba Majd csinálok nyomásmérőt gumicső+víz, és megmérem mekkora nyomásesést csinál a gyári dobom, de ezeken nyilván át is lehet látni úgyhogy nulla is lehet, még nem szedtem szét, és majd valamit belerakok abba is hogy folytson kb. akkorát. Finster oldalán láttam kipufogókat, azokon át lehetett látni úgy volt a kép, de volt egy lyukacsos anyagból csinált cső, aminek az összekötőcsővel egyenlő átmérője volt, és körülötte meg a dob... hát ezt a lyukacsos izét ki lehetne hagyni, és akkor meghengeríteni+végighegeszteni aztán kész. Van egy programaom, azzal a térbeli alkatrészből, aminek a véglegesek a méretei, csinálok lemezterítéket, ha tudnám mekkora nyomásesést csinál egy sportdob, akkor már kész is lenne de amúgy a nyomásesést is ki lehet mutatni/számoltatni a számítógépemmel, csak annak még nagyon az elején vagyok. Frankón el is tankoltam az összes pénzem, meg összes hétvégén voltunk valamerre, úgyhogy majd télen lesz csinálva.
Amúgy vehetsz 220 kg-os motort, nem azon múlik, hanem azon, hogy amikor eltekered a kormányt a villahided megemelkedik-e vagy nem, és hogy mennyit, mert annyira fogod nehéznek érezni, erre majd figyelj. A magasség állítható, nekem a gyári alá volt ültetve elől 20mm-rel, és olyan könnyű volt mint egy bicikli, csak féktávon össze vissza kacsázott, most a gyári értéktől magasabban áll a teló, 1-2mm-rel, és gyönyörűen megy egyenesen, csak nehéz dönteni+kormányozni. Télen beállítjuk a villák rugózását, azt leültetjük megint, állítólag akkor jó lesz, és már qrvára várom!
császtok, nyélgáz forever!
ha érdekel szólj
Vagy a gyári belét nem lehet bántás nélkül lecserélni?
Vennek elso telokat FZR 1000 EXUP-ba.93-as kiadas.
Elfogadhato aron
Olajcsere Motul-ra es kb.200 km utan abbamarad a csuszas.Nekem sokat javitott a Motul olaj a motoron.A valto is finomabban kapcsol azota.Nem hittem el mikor ezt ajanlottak nekem es kiprobaltam.Azota nem ismerek mas olajat.Csak ne fullszintetikust rakj bele hanem felszintetikust 15-ost.Biztos hogy jobb lessz!
Udv.
Remélem tudtok nekem segíteni, van egy FZR 1000 Genesis-em kurva jó állapot megkímélt minden, viszont olajcsere óta (Castrol GPS) pontosan 9000-nél megcsúszik a kuplungom, sehol máshol pont ott! Azóta kidobtam azt az olajat és tettem bele másikat, azzal egy napra elmúlt de tegnap megint megcsúszott. Nem tudtok valami módszert amivel ezt kuplung csere nélkül el lehetne mulasztani?
Kösz.
Felnik voltak hengerezve mert dobott picit az elso is meg a hatso is.Lefujtam matt feketere.Matol tokeletesek.
Elso teloszarakat kell szereznem es gurulhat a rotyogo.Ja meg elso fektarcsakat.Ha valaki esetleg tudna ilyen cuccokat jo aron akkor szolhatna.