OK, csak azt akartam ezzel, hogy nem drágább már a BMW, mint a japó. A hasonló kategória hasonló árban is van... nyilván egy K1600GTL több, mint egy CBR125
Nekem van több, ami kéne (na nem annyiféle, mint Ádámnak ) de az új vas 3+ millás ára nem jöhet szóba.
Ha beindul attól még az aksi lehet annyira lehervadva, amit az ECU már áramellátási hibának érzékel. Ha rámérsz lehet 12.6-ot mutat terheletlenül, de indításkor ennek a közelébe nem jár majd annyira beesik. Ha elviszed egy aksi kereskedésbe ott villával rámérnek és szerintem okosabb leszel.
pl. cbr600-zal vagy bármi mással == azaz átlagmotorral a hétköznapokban ami max. 2,5-3,5M de ne kelljen már ezt magyarázni.
Egyébként tökmindegy, mert én magamnak (ártól függetlenül) mostanában egy olyan újabb típust sem tudnék mondani amire azt mondhatnám hogy kéne. Ha esetleg lesz is később másik gépem, az is valami szép állapotú régebbi vas lesz. (ez ami kínálat mostanában van a japán márkáknál, számomra szégyen a régihez képest)
A tel folyamán 2-3hetente beindítottam egyszer sem volt semmi gond, most hogy beindítottam ezt a hibakódot írja, annak ellenére is előfordulhat aksi gond hogy ha beindul a moci?
Legdrágábbak? Talán valamikor régen.... a példánál maradva, az 1000-es cibere 6M, ennek a spécizgetett verziója 7,2. Ennél kevesebbért kapod a hasonló BMW-t, meg a GS-t is.
A VFR1200X is 5M.
Tudod ott a hiba hogy ezek nem a legjobbak, hanem a legdrágábbak. Egyenesen a célközönségnek címezve, ahol van pénz úri hóbortra.
Ne csináljunk már úgy, hogy azért ad el sok gépet a bmw mert aki eddig pl. cbr600-zal vagy bármi mással járt, az hirtelen a fejéhez kapott és most már csak bmw-t vesz.
Van az 14 millió, meg csinálnak még mellé helyben vagy 5 millió sajátot, de mit tudnak ők a vacak útjaikkal, pocsék benzinükkel meg sufni műhelyeikkel a motorozásról igaz
A Honda 18 milliójából 17 990 000 az Indiában eladott 125-ös csettegő Az európai statisztikákat pont te idézted...
A BMW úgy vezette az EU listákat évekig, hogy nem volt 600 ccm-nél kisebb motorja, lényegében a boxer 1200 tarolt.
Erről eszembe jut egy régebbi cikk valamelyik autós oldalon, ahol korrektül leírták hogy Erdélybe voltak meghívva 3-4 új "utcai terepjáró" tesztjére.
Az újságírók elhűlve csodálták magukat és a technikát hogy mennyire ott vannak a szeren, ugyan dolgozott a precíz és modern technika, megmutatta magát a gondos mérnöki munka gyümölcse, a sok hárombetűs segítő tette a dolgát, olyan durva hegyi utakon és "vízmosásokon" mentek fel a hegyre hogy csoda hogy nem kellett mentőhelikoptert küldeni a kimentésükre. .
Aztán az egyik a fenti pihenő közben körülnézett kicsit jobban és látta hogy van ott fent pár ház, ahol az udvaron áll a tetején fával megpakolt 30 éves 1310-es Dacia. A tulajjal beszélgetésbe elegyedve kiderült, hogy Ő és a családja-szomszédai ott élnek már évtizedek óta, onnan járnak le a Daciával a közeli faluba kb. két-három naponta télen-nyáron.
És ide fel nem vezet másik út.
Nekem van több, ami kéne (na nem annyiféle, mint Ádámnak ) de az új vas 3+ millás ára nem jöhet szóba.