Mondjuk én előre dolgoztam még tavaly.
Dubrovnikból hazaérve kb. két héttel később feltettem két pár éves Denso trafót kábelekkel (csak azért mert a GTR-é szerelhető és az jó az FZR-re) és új pipákat is. (lehet veszek még 4 új gyertyát mert az egyik nyakig állt a vízben elég sokáig, bár össz 13e km van bennük)
Teljesen feleslegesen ellenőriztem a nemrég kicserélt kormánycsapágyakat és új telóolajat is kapott a gép.
Még lehet megnézem a hátsó kerékagyban a menesztő gumit ami nyikorgott toláskor az első Horvát szálláskor (bár azt befújtam a tavalyi Osztrák túra előtt szilikonnal mikor megelőző jelleggel kerékcsapágyakat cseréltem) Egyébként más teendő nincs a géppel. (hacsak nem lemosni a tavalyi Bosnyák-Horvát bogarakat)
Pedig legalább az elsőt nem ártana megtenni.
Az Olaszoknál meg nagyvárosba nem megyünk, vidéken meg nem gondolnám hogy az északi részen tartani kéne bármitől, hacsak nem a sziesztázó benzinkutasoktól. (délen kevésbé lennék ennyire optimista)
Szóval szerintem nem lesz gond.
Hát ülni a szobabicajon és a motoron is kell, csak a motor ülése kényelmesebb. (így ha megszokom a "rosszabbat" akkor az talán előnyömre válik, nem?)
Az izommozgatáshoz még annyit hogy "Egyebek mellett naponta....." így kezdtem a mondatot.
Én meg nem csináltam még semmit pedig a motort is kéne szerelni, meg öreg fáradt testem is kigyúrni - lehet, egyikből se lesz semmi
Olaszoknál? Mi kéne? Mondjuk, neked porlasztót szegényíteni, mert sok lesz a 6 lityi az1,8 jurós léből vagy jössz az öreg takarékossal
Szerintem az teljesen más izmokat mozgat meg. Nekem a térdem szokott elgémberedni. Inkább motorozgatni kéne az a legjobb edzés itt a jó idő Én meg azon gondolkozok hogy olaszoknál kell e valami fokozott biztonsági óvintézkedés?
Már két hete elkezdtem trenírozni a túrára. (már csak 80 nap van a startig)
Egyebek mellett naponta nyomok fél-egy órát a szobabicajon (qrva kemény és kényelmetlen az ülése) hogy elérjem az Acélsegg szintet júniusig.
Nem nagyon tudtam hova tenni a dolgot de azért utánanéztem http://ridermagazine.com/2016/... egyszerűen eszembe sem jutna hogy ezt egy átlagosan értelmes embernek el kell magyarázni.
ezt az autókereskedők c. műsorban teljes felújításként adnák elő :)
ez nem kevés pénz lehetett, de a tudat megfizethetettlen, hogy ezek már rendben vannak
Hétvégén végre kész a kocsi visszakapom
Vezérlés vízpumpa ékszíj, olaj szűrő légszűrő ismét belement 9000, szelep áll gyertya csere, gyújtás rotor elosztó ott egy szimering csere, kuplung csere, váltóolaj fékfolyadék, első tárcsa+betét elbasztam rázott mint állat, hátsó dob kerékcsapágy fékpofa munkahenger, kormányösszekötő gf, stab gf, stab szilentek kiporlad mikor szétszedte, futómű all, lámpa áll.
Asszem ennyi és még van amit nem mondott a telóba de 1-2 apróság.
Dubrovnikból hazaérve kb. két héttel később feltettem két pár éves Denso trafót kábelekkel (csak azért mert a GTR-é szerelhető és az jó az FZR-re) és új pipákat is. (lehet veszek még 4 új gyertyát mert az egyik nyakig állt a vízben elég sokáig, bár össz 13e km van bennük)
Teljesen feleslegesen ellenőriztem a nemrég kicserélt kormánycsapágyakat és új telóolajat is kapott a gép.
Még lehet megnézem a hátsó kerékagyban a menesztő gumit ami nyikorgott toláskor az első Horvát szálláskor (bár azt befújtam a tavalyi Osztrák túra előtt szilikonnal mikor megelőző jelleggel kerékcsapágyakat cseréltem) Egyébként más teendő nincs a géppel. (hacsak nem lemosni a tavalyi Bosnyák-Horvát bogarakat)
Az Olaszoknál meg nagyvárosba nem megyünk, vidéken meg nem gondolnám hogy az északi részen tartani kéne bármitől, hacsak nem a sziesztázó benzinkutasoktól. (délen kevésbé lennék ennyire optimista)
Szóval szerintem nem lesz gond.
Az izommozgatáshoz még annyit hogy "Egyebek mellett naponta....." így kezdtem a mondatot.
Olaszoknál? Mi kéne? Mondjuk, neked porlasztót szegényíteni, mert sok lesz a 6 lityi az1,8 jurós léből vagy jössz az öreg takarékossal
Egyebek mellett naponta nyomok fél-egy órát a szobabicajon (qrva kemény és kényelmetlen az ülése) hogy elérjem az Acélsegg szintet júniusig.
Ezek felejthetetlen dolgok.
Na nemsokára megyek fel Mogyoródra akkor meglesem.
ez nem kevés pénz lehetett, de a tudat megfizethetettlen, hogy ezek már rendben vannak
Vezérlés vízpumpa ékszíj, olaj szűrő légszűrő ismét belement 9000, szelep áll gyertya csere, gyújtás rotor elosztó ott egy szimering csere, kuplung csere, váltóolaj fékfolyadék, első tárcsa+betét elbasztam rázott mint állat, hátsó dob kerékcsapágy fékpofa munkahenger, kormányösszekötő gf, stab gf, stab szilentek kiporlad mikor szétszedte, futómű all, lámpa áll.
Asszem ennyi és még van amit nem mondott a telóba de 1-2 apróság.