Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Papiron 178,Zsolti aszonta,a nyitott dob miatt 200.De azért egy utcasarkon sikerült lefullasztanom .
Érdekes ez a legtöbb eladott nagymotor, megnéztem és 18 ezer gs-t regisztráltak 2017-ben az EU-ban, ezzel első volt az eladási listán..bakker.. sokan feltörték tavaly a malacperselyt és a második is a gs volt az adventure-el mitől ennyire kapós ez a 7 millió +os motor?
jó fejek voltak, annak ellenére, hogy az elején kicsit szopatta is őket, fegyver? hm? Nagyon kúl ahogy köpi a lángot, de ha valami szilárd is kijön rajta..hát nem állnék ott..
Japánnál általában ilyen sz&rságok nincsenek, de pont erről beszélek amit épp csinálsz. De elfogadom tőled mert ismerlek.
Hát a válasz nem az?
Főleg ha hozzávesszük, hogy mindenki jobban megsértődik ha a bmw-vel van valami gond, egy japánnál simán benyelik, plusz a bmw-knek sokan a határait feszegetik, és még a legtöbb eladott nagymotor is általában boxer európában szóval ez is számíthat.
Basszus már gondok vannak az olvasással is, hosszú volt a tél, menni kellene már motorozni. Ránéztem arra amit írtál: "Józsi!

Van egy Thaiföldi a Thunderace fórumon. Aztán még egyszer: "Józsi!

Van egy Thaiföldi a Thunderace fórumon. És már nyitottam is meg a linket. Ekkor láttam, hogy Nagyvenyim. Vissza a fórumra
te érteni szoktad az iróniát...
Józsi!

Van egy földid a Thunderace fórumon.

https://www.sportmotor.hu/bike...
Sziasztok!


Hát ez örök vita marad.
Egy szerviz ami bmw-t is javít? (abból is többnyire boxereket) És ezt még nagy betűkkel hirdeti is? Biztos érdekében áll rágalmazni. (de mint említettem a bmw tulajdonosok szerint ez....)
Ez aljas rágalom, hogy csúszik a kuplung a megégetés miatt, csak rosszindulatú BMW-re irigyek terjesztik
Az enyém is csak azért csúszik meg néha, mert egy elfosott 100 Ft-os szimering miatt ráfolyik az olaj!
Lehetne ide annyi linket tenni hogy betelne a fórum, de az persze mind aljas rágalom.
Ez egy remek hír, ugyanis a környezetemben ismerteket (van vagy 5-6) sokkal előbb kellett. (persze a szervizekben ahol anno érdeklődtem korrektül elmondták, hogy a száraz kuplung nem úgy használandó mint az általánosan elterjedt olajfürdős, azt igen könnyű megégetni és akkor csúszni fog)
Már elég régóta nem javasolgatok senkinek semmilyen motort, pont azért mert értelmetlen. Úgyis a saját feje után megy a motorválasztók 99%-a, akinek meg berögződött az agyába hogy igenis csak az jó és semmi más, annak szintén felesleges bármit javasolgatni, csak azt fogja megvenni. (egyébként nincs ezzel semmi baj)
Írtam néhány mondatot a bmw-ről és a felhasználók egy részéről is, de aztán inkább kitöröltem mert nem akarlak sem téged, sem mást megbántani.
Csak vicc volt természetesen Azt, hogy nincs bajuk én nem tudom, de ha rákeresel külföldi oldalakra, ott azért írnak elég meredek alkatrészcseréket https://forums.bmwmoa.org/show...
Nincs azoknak semmi baja. Haverom 160ezernél kuplungozta először, új kora óta pályanapok, hardcore endurózás, baszatás, 180-nál adta el most és az új tulaj halál boldog.
Hány lóerős ez pontosan?
Hát azt mondta a biztosítós csaj,hogy nagyon erős gép.
Semmi különös,várjuk a jó időt! Ti jól vagytok?
A hátsó tengely egy nagy lyuk, hogy ezt már a tervezőasztalon nem vették észre...
mire gondolsz pontosan?