Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet hogy kerülök egyet,de van vele kicsi meló.Zsolti nem értett az indexhez,a ledesek villognak mint a stroboszkóp,azt rendbe kell hoznom.Meg csinálnom kell valami háttámlát az asszonynak,félek egy kövér gáznál elhagyom.
Hétvégén kipróbálhatod az új motorod! Azt mondják 20 fok körül lesz a hőmérséklet.
Sokat számít? Érdekes. Nekem nem volt kényelmetlen még egy ülés sem.

Jó drágán csinálják.
Engem az Invitel szivat,elvileg 250-megásra váltottam,de még a százat se éri el.
Szivacs helyett nem jó, mivel az adja meg neki a tartást. Ki kell mélyíteni a szivacsot és beletenni, majd visszatenni a kárpitot.
Tegnap az egész városban szar volt a diginek az internetje. Már szétszedtem az összes kábelt,routert,azt hittem gutaütést kapok.
A mostani szivacsozást is én alakítottam ki, ő csak rá igazította a huzatot. (mivel varrni nem tudok)
Felhajtom a huzatot, kivágom a szivacsból a 20mm-nyi helyet és beleteszem, majd visszateszem a takaró réteget és a műbőrt.
http://bergermotor.hu/keszites.html
http://www.tommot.hu/hu?view=article&catid=1%3Ahirek&id=78%3Azsele-es-zsele-motorules
Mivel ingyen postával jön így nem látom hogy hol a gond.
Ja,az ülés:én ugye kibontottam és jól megtömtem szivaccsal a Yamiét.
Na a Kawáét nem kell,az hátul szélesebb m int a seggem,a hazaúton kényelmesnek tűnt elsőre.
Köszi,azt hittem nehezebb kezelni mnt a Yamit,de nem,csak a kormányzást kell még szoknom,úgy néztem ennek meredekebben áll a villája,és ugye ez már fordított telós.
Erre cseréled a szivacsot, vagy fölé megy?
Nagyon szép a gép
Látom, te komolyan veszed a segg problémát pedig jó az ülésed... ettől hogy lesz még jobb? Bele barkácsolod, vagy majd az ember beleteszi?
...mivel láttam, hogy új a fékdob, azt hittem, azt is akkor csináltad, és ahhoz nem lehet behúzva a kézifék... én is emeltem már minden xarral autót, de még szerencsére sosem esett le, de nem is akarom kipróbálni, milyen az
Köszi az infókat
Nekem is jo lett volna egy
A toyota az asszonyé és annak nincs is Baja. Ja ezt már 3,5 éve hajtom, de volt vele gond bőven. Sajnos nem igazán találtam nyomát a tömítés átégésének, de kinyomja a vizet a kiegyenlítő tartályon keresztül. Bíztam benne,hogy csak a hűtő sapkával van baj, de ha levettem folyamatosan buborékolt. Az olaj nem vizes, a kipufogó nem gőzöl nem forr a víz, de folyamatosan nyomja ki magából a vizet. Előzmény: pár hónapja nagy esőben vagy latyakos időben leállt a 4-es henger és kerreget mint állat. Száraz időben nem volt soha semmi gond. Először azt hittem valamelyik csati beázik és az szopat. De hiába kerestem semmit sem találtam. Múlt héten megtaláltam a hibát, az intercooler csonkján volt 2 hajszálrepedés, ahol alacsony fordulaton amikor nem volt túlnyomás beszívta a vizet és azért állt le a 4-es henger. Volt, hogy olyan komoly volt az égéskimaradás, hogy lekapcsolta az 1-es hengert is és átállt vész üzemmódra. Na az valószínűleg nem tett jót neki. 3 hengerrel viszont biztos mentem pár 100km-t összeségében. Az egészben csak az a szívás, hogy múlt héten vettem meg a hűtőt és holnap akartam kicserélni
Volt nekem +1 de homályosan emlékeztem rá hogy mintha az évekkel ezelőtt már kellett volna valakinek és eladtam.
Nem baj. Köszönöm , hogy nem felejtetted el megnézni. Hideg van még így nekem sincs kedvem szerelgetni. Majd ha jó idő lesz. Azért mindig olvasgatlak benneteket.
A vezérlés már csak levezetés. Sokkal szopatósabb részek vannak
Gratula Gyulus! Ezt már én is kipróbáltam és tényleg nagyon kezes gép!
https://www.ebay.com/itm/Gel-P...
Pár hete nézegettem hogy 14e lenne mindennel együtt, kéne venni egyet. Erre tessék. Mondjuk nem cseszett ki velem, mert így találtam 10370Ft-ért csájnából (ahonnan gondolom ő is rendeli) Szóval meg is rendeltem. (20mm-es, az való a motorülésbe)
https://www.ebay.com/itm/29214...
Nem, nem én voltam. (rohadjon meg nem adta olcsóbban, pedig párszor igyekeztem rá hatni)
Tényleg szép. (bár eddig is az volt)
Bár én tartanék már ott hogy elkezdjem a projektet.