Eddig ~9000km ment az Avonokba de csak a hátsó közepén kezd látszani egy keskenyebb csík. (az elsőn még semmi különös, pedig hegyvidéket is kapott már rendesen)
Érdekes adalék és ugye az autógumi is kicsit értelmét veszti, H kiderült, H ezek a nagy dögök fordítva eszik a gumit mint a sportmotorok amiken eddig tapasztaltam... Jobban fogy az első mint a hátsó...
Mellesleg nekem sem esik jól, hogy míg pont most vettem négy új Hankook Ventus Prime3-ast (195/65-15) a Pözsóra 53e-ért, addig a GTR-re a két éve a legolcsóbb helyről is 72e volt a két Avon Storm 3D-XM, de biztosan nem ezen fogok spórolni legközelebb sem. (az FZR-re is megveszem ugyanennyiért a gumikat, az sem fog érdekelni hogy drága)
Nem rovom fel neked hogy ezek szerint még nem hallottál róla de a gépjárműveken hivatalosan a gyártó által engedélyezett méretű és jelölésű keréktárcsákat és gumikat szabad használni. (így most meg nem mondom hogy épp melyik KÖHÉM rendelet határozza meg)
Azt ne feszegessük hogy nálunk ezt nem (nagyon) ellenőrzik, de nyugodt lehetsz ha egy nagyban eltérő típussal/mérettel állítasz oda vizsgára akkor azt garantáltan meghúzzák.
Mellesleg: oszt láttál már olyat hogy a vágott slick miatt lekapták a gépről az utcán a rendszámot? (én már többször, személyesen is)
A "valahogyat" azután írom hogy ON THE RACE TRACK (aminek nincs sok köze az utcai körülményekhez) EGY motortípussal, száraz időben körbe mennek és nem esnek el (de a gumin egyértelműen látszik hogy megdöntve köze nincs az ideális formához) és persze még mások is leírták (jellemzően innen messze élő ismeretlenek) hogy de, ez igenis jó mert én is ilyennel járok. (a motorgyártók meg nyilván 50 éve hülyék hogy továbbra is csak a motorokra való fazont erőltetik)
Te tényleg azt feltételezed hogy teszem azt jobban járnál szinte minden tekintetben egy Continental EcoContacttal (mellesleg áruld már el hogy KONKRÉTAN milyen méretű autógumit tennél fel a gépedre) mint egy Continental Road Attackkal? (ja persze, olcsóbb és kevésbé kopik, ennyi már elég)
Menni biztos lehet vele (valahogy) főleg ilyen dögnehéz behemótokkal, de itthon műszakiról azonnal kb&sznak vele. Ha útközben megállítanak és ott látják meg, pattan is ki a rendszám a helyéről. Ha bármilyen balesetben résztvevő leszel, 112% hogy te viszed el a balhét. Ezek után eléggé hülyének kell lenni ha valaki mégis felteszi.
Mindezek mellett érdekesnek (szánalmasnak) találom hogy van pénz chipsre, pici indexre, fagyira meg cigire, de motorgumira már nincs.
Na most legyél okos: "As a Darksider, I can tell you it works. I own a Yamaha FJR1300, a considerably more sporty bike than the CTX1300, and I now have over 25,000 trouble free miles on the rear tire. While it is true that it does take a small amount more effort to initiate turn-in, you very quickly become used to that, so much so, that you don't even notice the extra effort after the first week or so. As for the arguement about driving on the "thin sidewalls" of the car tire, that is ridiculous. If you are leaning far enough over that you are on the sidewall, you have already crashed. I can tell you from experience that peg-scraping lean angles are still possible with a car tire on. I recently did the "Ride Like A Pro" course, and was easily able to perform all of the low speed manuvers in the class. If canyon carving is the only riding you do, then by all means, stick with the motorcycle specific tire, you will be happier with the performance. If, however, you have a mix of riding that includes highways, gravel, rain, snow, and commuting, you just might consider going to the Darkside for the increased traction, better braking, and VASTLY increased tire life. As always, YMMV. Ride Safely. P.S. If you are really interested in learning more, please feel free to visit FJRForum.com, where you can read over 200 pages of posts on this subject."
azt írja csávesz: "As someone who's ridden "darkside" for over 20 years and over 500,000 miles on everything from a touring bike, to cruiser to even a sport tourer, I will keep doing so. I have found to get better traction, better braking, more stability and much longer life from car tires. I have a plethora of Iron Butt certificates using car tires with zero issues. (that includes 2 100ccc awards. That's coast to coast and back in 100 hours)
Also no delamination like I've gotten with bike tires. Another thing that people don't realize is that motorcycle tires on a big touring bike are already close to the weight limits of the tires with just the rider. Add a passenger and a full load of gear and many times you are at or exceeding the maximum safe weight limit. WIth a car tire you have a much greater weight limit."
https://www.kepesmotor.hu/dnep...
Azt ne feszegessük hogy nálunk ezt nem (nagyon) ellenőrzik, de nyugodt lehetsz ha egy nagyban eltérő típussal/mérettel állítasz oda vizsgára akkor azt garantáltan meghúzzák.
Mellesleg: oszt láttál már olyat hogy a vágott slick miatt lekapták a gépről az utcán a rendszámot? (én már többször, személyesen is)
A "valahogyat" azután írom hogy ON THE RACE TRACK (aminek nincs sok köze az utcai körülményekhez) EGY motortípussal, száraz időben körbe mennek és nem esnek el (de a gumin egyértelműen látszik hogy megdöntve köze nincs az ideális formához) és persze még mások is leírták (jellemzően innen messze élő ismeretlenek) hogy de, ez igenis jó mert én is ilyennel járok. (a motorgyártók meg nyilván 50 éve hülyék hogy továbbra is csak a motorokra való fazont erőltetik)
Te tényleg azt feltételezed hogy teszem azt jobban járnál szinte minden tekintetben egy Continental EcoContacttal (mellesleg áruld már el hogy KONKRÉTAN milyen méretű autógumit tennél fel a gépedre) mint egy Continental Road Attackkal? (ja persze, olcsóbb és kevésbé kopik, ennyi már elég)
ez volt a régi 13"
Kapott szép papucsot 14"
Mindezek mellett érdekesnek (szánalmasnak) találom hogy van pénz chipsre, pici indexre, fagyira meg cigire, de motorgumira már nincs.
Also no delamination like I've gotten with bike tires. Another thing that people don't realize is that motorcycle tires on a big touring bike are already close to the weight limits of the tires with just the rider. Add a passenger and a full load of gear and many times you are at or exceeding the maximum safe weight limit. WIth a car tire you have a much greater weight limit."