Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez AttilaFzr1000-nek írom: nem felejtettem el, feltártam a garázs utolsó sarkát is (azaz már beköltöztem teljesen az új műhelybe) de sajnos nem találtam exup szabadonfutót. (minden mást viszont igen, beleértve a 3 új mechanikus egérfogót amit évek óta kerestem, mert biztosan emlékeztem rá hogy valamikor vettem)
Szép lett nagyon gratula.
Ma összeraktam. Végre tavaszi idő volt és nem fagytam szét mosás közben. Még a láncot kell beállítani és járatni hogy kijöjjön az összes levegő a vízrendszerből aztán kész.
Jöhet a papírozás :D
Oké hogy te emelted, de azért csak nézegesd meg közelről az emelőt, aztán gondold át hogy arra a lemezből préselt menetes anyára és a menetorsóra szeretnél-e hagyatkozni. (az arra való hogy az út szélén ha defektet kapsz akkor egyszer-egyszer meg tudd emelni a gépet amíg kicseréled a kereket, nem pedig arra hogy tartósabban azon álldogáljon)
Emelés után dobj a küszöb vagy valamelyik főtartó alá egy-két fakockát/néhány vastagabb deszkát és engedd rá a teher nagy részét, hogy az emelő csak éppen alatta legyen. (legyen biztos)
miért ne játszana a kézifék? a kipufogót szereltem nem a fékdobot. másik hátsó kerék lent van
Az emelő nem tart semmit a kocsin hosszában, a kézifék nem jáccik, mert a dobot szerelted, a motor meg nem tartja meg. Szóval leeshet előre-hátra könnyen, legközelebb tegyél az első kerék elé-mögé fakockát, vagy ami van, akkor tuti. Vagy vegyél egy olcsó krokodilt, azzal emelheted nyugodtan, és az úgyis kell egy műhelyben mindig.
Amúgy fasza lett a verda, örülök neki, hogy így rendbe szeded
Nem csak az emelőn áll hanem 3 keréken is pluszba
ez biztosan áll én emeltem. kézi+1es, előtte megráztam 8 erősségű földrengést is kibír.
Azért valamit alá tehetnél hogy ne csak az emelőn álljon. Ugyan a Swift nem egy kéttonnás tank de azért nem árt ha valami biztosabban áll mint az emelő.
ügyes :)
Gyula!
Gratulálok a motorhoz. Erősen meglepődtem, túrásabbra számítottam :)
Köcsög képek lemaradtak
Huuu Gyuluskám gratulálok
Nemcsak én,kaptam fel pár kilót,az asszony is.Miatta kellett cserélnem.
Az sosem baj ha erősebb egy kicsit.
Csak 100 lóval több, mint az elődje de hát Gyulus is felkapott pár kilót az évek alatt, kell a pówer
Gratulálok a motorhoz! Egy igazi túragépet vettél. Lóerőben nem lesz hiány az biztos és legalább ismerni lehet az előéletét most már csak dobozokat rá aztán hajrá!
Ez a tied? Úgy emlékeztem, neked Toyota van... OK, hogy hengerfej, de mért termelted miszlikbe?
Ismerjük hát sőt, én mentem is vele, mikor még Zsótinál is új volt... egy füves, harmatos focipályán, néhány sör után ficákolt is alattam
Hát oda a régi is felvitt volna, csak lassabban.
Sanyi,ez asszonnyal,mázsa málhával felvisz a Glocknerre.
Hát ez nem játék.
Hú Sanya! Te aztán nem kíméled magad. Egy szar hf tömítés cseréhezennyire szét kell szedni?
Sanyikám hatodkba megyek vele 90-et 2500-as fordulattal,és onnan kigyorsul,,eszméletlen.A lámpánál ugrik,azt nagyon imádom.