Csináltam már párszor az elmúlt 20 évben.
A "különböző rétegek" a munkahelyi szemetes konténerből lettek "nem találomra" gondosan válogatva, ott néha lehet találni különböző sűrűségű "szivacsokat". (csomagolóanyagban szoktak lenni térkitöltésnek) Több magyar cég is csinál egyedi ülést, én is velük csináltatnám ha úgy érezném hogy képtelen lennék rá, na meg persze nem sajnálnám rá azt a 80-120e Ft-ot.
Jó lett egyébként így is, az volt a bajom az eredetivel (megvan egyébként a szekrényben gyári állapotban) hogy nekem nagyon lejtett előre a magasabb kormányhoz.
Mivel a lábam nem ér le rendesen (nagyon széles a gép) így alacsonyabbra is szabtam a tömést, viszont mivel így vékonyabb a szivacs és össze is ült egy kicsit az elmúlt években, nem árt bele a gél. (napi 6-8 óra után érzem hogy van benne egy-két pont, ahol keményebb)
Köszi, egy kárpitos veszett el benned Nagyon pofás ahogy a rétegeket - gondolom nem találomra - összeraktad. Olvastam, hogy van magyar cég aki gyárt egyedit, de ez gondolom valamivel takarékosabb megoldás. Az enyémen "ráncos" az üléshuzat, ami külön tetszik, de ha megunom lehet belevágok egy ilyen "tuningba".
Gondolkozom azon, hogy kinéz egy kis pénz, amiből majdnem kijönne a diákhitel, csak egy bmw-nyi hiányozna hozzá, és esetleg kisuvickolnám és eladnám az rt-t. (Bár ugye újszerű a kuplung, új a hátsó brembo főfékhenger, és a főtengely-jeladó minden boxeren előjövő drótbaja is meg lett csinálva...
Olyan,mintha Trabantból ülnék át Mercibe.
Eddig a Yamival előzéshez neki kellett készülni,visszaváltani,sebesség gyűjtés,most egy gázadással megvan az előzés.Ez Jó,ehhez nem kéne kétszáz ló,de ennyi pénzért nem hagyhattam ott.
Igen,szeptemberig.Viszont a gumikat cserélem,mert én nem vagyok Rossi,valami túrásabb kell a slick helyett.Vasárnap is éreztem körforgalomban hogy csúszik,nem akart ívre fordulni,hiába,hideg volt neki.De mondta is Zsolti hogy ezeknek meleg kell.
Érdekes, nekem leért.