nehezebb ledönteni pl kanyarba, 180/55 17 volt az 1000en 160 után hát alig bírtam vele eleinte, nyomváju megvezeti a kanyar nehezebben ment. aztán felraktam 170/60 17et na azzal már kezesebb lett jó pár fokkal. nekem 87es volt az 1000 18as kerékkel. aztán kapta az exup kereket
Használhatót és jól kinézőt természetesen De komolyan érdekelne a kezelés szempontjából milyen hátránnyal kellene számolni szerintetek, mik a tapasztalatok?
Annyiszor megfogadtam hogy nem javíttatok semmit a festésen a motoromon,mert sokáig tart amíg elkészül. Sajnos tavaly egy felcsapódó faág beleállt az ekeidomba és meg kellett javítani. A festés erősen sérült a műgyantázás során,és le kell javítani mert így nagyon csöves szegény. A fényező barátom nem fest ilyenkor mert azt mondja nem lesz jó. Ha bejön a jó idő akkor meg tele lesz munkával. Megint lesre fogok futni,és várhatok majd jó sokat.
De. Ha 1.3-as 68 lovas, akkor hagyományos gyújtás elosztója van, ami egy kényes pont. Beég, beázik, megxopat, én ott kezdeném. A pipák is ki tudnak lazulni, és akkor gyenge lesz a szikra.
Ha az akksi nincs eléggé a helyzet magaslatán (hideg idő, sok rövid táv, ritka használat=alacsony akku töltöttség) akkor megesik hogy az indításhoz a szikra egy kissé halványabb, így az indítási szertartás kissé hosszabbra nyúlik. (súlyosabb esetben tologatással végződik)
Mivel: Suzuki->Japán tervezés és gyártás=más baja nem lehet.
Na de mind1 is, csak egy 5let volt.
Mivel: Suzuki->Japán tervezés és gyártás=más baja nem lehet.
http://youtu.be/ap0Fiunitq4