Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elosztós. Ránézek. Köszönöm a tippeket
Értem, köszönöm mindenkinek a tanácsot, maradok a gyári méretnél.
nehezebb ledönteni pl kanyarba, 180/55 17 volt az 1000en 160 után hát alig bírtam vele eleinte, nyomváju megvezeti a kanyar nehezebben ment. aztán felraktam 170/60 17et na azzal már kezesebb lett jó pár fokkal. nekem 87es volt az 1000 18as kerékkel. aztán kapta az exup kereket
ábrus! Boldog névnapot:)
Használhatót és jól kinézőt természetesen De komolyan érdekelne a kezelés szempontjából milyen hátránnyal kellene számolni szerintetek, mik a tapasztalatok?
Jaja. Az valószínű.
Akkor lehet hogy azért nem tűnik szélesnek a gumi mert a felni és a lengővilla is szélesebb?
Annyiszor megfogadtam hogy nem javíttatok semmit a festésen a motoromon,mert sokáig tart amíg elkészül. Sajnos tavaly egy felcsapódó faág beleállt az ekeidomba és meg kellett javítani. A festés erősen sérült a műgyantázás során,és le kell javítani mert így nagyon csöves szegény. A fényező barátom nem fest ilyenkor mert azt mondja nem lesz jó. Ha bejön a jó idő akkor meg tele lesz munkával. Megint lesre fogok futni,és várhatok majd jó sokat.
Mikor mentek haza?
Ááá nem. Sajnos nagyon keskeny az emelő. A piros sokkal szélesebb,a lengővilla belső oldala is szélesebb.
Nem tudom, nem ismerem.
Tudtad használni az FZR motoremelőjét a Hondához?
1.6 swift egyik fajtája.
Azon már nem, mert az újabb... kérdés, Ümié mikori? Mert az 1.6 se egy mai darab (a 8V-s)
Na de mind1 is, csak egy 5let volt.
190/50 van a piroson. Nem is tűnik vastagnak.
Anyáméké az 1,3 16V volt, azon már nem volt. (gyertyapipatrafós)
és azon nincs elosztó? Nem tudom...
Ahhoz a 6"-os felni kéne (mint sanya cbr-jén) azzal viselkedne jól. Bár valójában az a kérdés hogy használható vagy "jól kinéző" motort szeretnél.
De ez 1,6-os.
Megxopatod magad vele, hidd el... ezt az utat végigjártuk itt mi mind
Köszi, a dizájn miatt gondolkodom 190/55 ös gumin, tetszenek a gp forma kerekek.
De. Ha 1.3-as 68 lovas, akkor hagyományos gyújtás elosztója van, ami egy kényes pont. Beég, beázik, megxopat, én ott kezdeném. A pipák is ki tudnak lazulni, és akkor gyenge lesz a szikra.
Köszi
Ha az akksi nincs eléggé a helyzet magaslatán (hideg idő, sok rövid táv, ritka használat=alacsony akku töltöttség) akkor megesik hogy az indításhoz a szikra egy kissé halványabb, így az indítási szertartás kissé hosszabbra nyúlik. (súlyosabb esetben tologatással végződik)
Mivel: Suzuki->Japán tervezés és gyártás=más baja nem lehet.
Dühöng a kutúra
http://youtu.be/ap0Fiunitq4