én már nagyon várom a talit ,csatlakozzon még aki akar.rájöttem ha trlérellel viszem a motort a talira nem is muszáj uj gumit venni rá,de tankolni is sem kélen igy
Érdemes hozzáértőhöz, illetve megfelelő eszközökkel rendelkező emberkéhez elvinni. Én nem nagyon kezdenék bele otthon. Se szerszám, se rutin, csak sör van. Pedig valami nálam is kopog az elejében.
Még eszembe jutott pár dolog:
szimering beütő
kalapács(több fajta)
1-2 csavarhúzó
1 doboz féktisztító
ha kopog a teló akkor még pár gyűrű a belsejébe...
Normálisan vagy paraszt módszerrel?
Mert normálishoz nem árt:
szimeringek,
olaj,
porvédők(ha ki lenne a mostani repedezve)
teleszkóprugó összenyomó
nyomatékkulcs
injekciós fecskendő+gumicső
tolómérő
levegőkulcs
minimum 1 doboz sör...
valami heveder szerűség amivel fellógatod az elejét, meg egy erős gerenda vagy valami ami elbírja a motort, hogy ne bukjon orra a kicsike vagy fejre állítod mint a kempingbringát
Valami fals levegő gond volt azt hiszem. Meghúztam a csavarokat a gumiösszekötőnél (tudtam rajt húzni). Újra kellett egyből szinkronizálni a gépet. Lekopogom most jó volt. Remélem sokáig za is marad. 1100-1200 körül puforog.
nincs első emelőm, kikötni, bakolni nem tudom , panelos garázsban macerás minden,
Elviszem szerelő haverhoz.
Köszi mindenkinek!
szimering beütő
kalapács(több fajta)
1-2 csavarhúzó
1 doboz féktisztító
ha kopog a teló akkor még pár gyűrű a belsejébe...
én kb ezekkel szerelek elsőtelót...
Mert normálishoz nem árt:
szimeringek,
olaj,
porvédők(ha ki lenne a mostani repedezve)
teleszkóprugó összenyomó
nyomatékkulcs
injekciós fecskendő+gumicső
tolómérő
levegőkulcs
minimum 1 doboz sör...
Emelő Nélkül mennyire macerás Első teló szimmeringeket cserélni Suzuki TL 1000 R- ben? Mi kell hozzá?
1: simmering , ...
?
Köszi !
http://youtu.be/JqeiAXIMi-M