Nekem Volt egy TL1000R-em 18e km-t raktam bele amikor a 3. hungaroringi nyilt napomon, ez 2003ban volt, a második menetben az ELSŐ bemelegítő körben,tehát gumi és motormelegítés közben, a 2. balos kanyarban visszadobtam 3ból 2be és egy óriási reccs, hátsókerék "megragadt",gyors kuplung de nem segített,végül nagynehezen megálltam,dögszállító majd szervíz,350E ft-ba fájt a váltócsere és onnantól nem tudták beállítani az alapjáratot,egy év szopás az alapjáratállítgatással kb10 szervíz szedte szét és senki nem jutott semmire,ezután becseréltem egy R6-ra
a TL-ben egy valami jó a hangja! meg mikor eladod!
Nekem R-em van. Az biztos, hogy nagy feeling, a hangja egy jó dobbal beszarás. 24e km van benne amiböl kb 17e km-t én mentem vele minden probléma nélkül.
Néhány tanács: ha motorféken 4500-nál durrog a kipufogó ki kell kötni a PAIR szelepet. Nagyon látványos ahogy lövi a lángokat, de paráztam, hogy a végén szelepes lesz.
Az osztrákoknál a Louisban 2 Euro a levegöszürö hozzá. Azt nem értem, hogy nálunk miért kell ezért 7-8000 Ft-ot fizetni.
BerikZ-nek üzenem: nem láttam még TL-t ami ne feküdt volna
Végre egy topic ami kedvez nekem,mivel nekem pont ilyen motorhoz van szerencsém, mégpedig az R-es típushoz. Én ezt úgymond örököltem fatertól, mert ő vesz másikat. 22000km-t ment eddig a motor gond nélkül nem volt vele semmi baj. Szerintem az R-snek már nincsenek meg azok a betegségei ami az S-es modellnek van/volt. Nekünk össz-vissz szelephézagot kellett állítani,meg ugye a fogyó dolgok kellettek rá. Sajnos volt már földön de meg lett csinálva,le lett festve és nincs semmi baja.
Itt van pár kép ízelítőnek
Bár azt hozzátenném, hogy ha tehetném akkor 1 Aprilia RSV-t vennék, de mivel nem hiszem, hogy lessz annyi zsém(meg állítólag az olasz motorok megbízhatatlanok) ezért maradnak a japó konkurensek.
Hááát az SP2-vel az a bibi, h qrva drága. Használtan sokkal húzósabb az ára, mint a TL-nek. 1ébként meg nincs olyan nyomatékos (mentem vele), viszont sokkal pörgősebb szinte mint egy S4...jól megy! Féke kitűnő és a futóműve is sirályság sztem. Legalábbis a TLS-hez képest...viszont vhogy a TLS akkor is brutálabb érzést keltett anno bennem pedig tuti nem megy annyira, gondolom az 1kerózó készsége és az idegessége miatt.
Tulajdon képpen még a Honda SP-2-ese is tetszik, csak a TL vhogy jobban tetszik, de lehet hogy addigra tényleg annyira kevés lessz belőle , de mivel még TL fórum úgy sincs, gondoltam nyitok 1et....
Nekem volt TL-em, S-es. Istenítettem, mert kurva nagy fíling volt vele menni. Aztá főtengelyes lett, onnantól kezdve már nem tetszett annyira mert sokba fájt a másik blokk. Egy haverom vett egy S-t nemrég, neki meg kipotyogott a vezérműtengely fogaskerekeiből pár fog múlt héten. De ismertem olyat is, akinél 50ezret elment a motor gond nélkül. Szal ha veszel, inkább az R-t az némileg megbízhatóbb. De sztem mire odajutsz nem sok TL lesz valóban.
Kár, h a buzuki csak az SV családot hozta ki a TL utódjául. Egy kitűnő V2 sportmotorba való blokkot így visszafojtani és betenni egy túragépbe, pláne miután az összes gyerekbetegségéből kikúrálták....shame on suzuki! Egy másik cimbim TLR-je télen lett felpiszkálva 150 lóra , mérve...persze nemcsak kipuff meg ilyesmi, bele kellett mászni a blokkba, Wiseco dugók stb. Futóműve is ki lett cserélve kompletten Wilbersre, de sajnos nem sok ember engedheti meg magának, h plusz 1-1.5 miskát költsön egy motorra szal a Suzuki jól tenné ha végre kijönne egy TL1000RR-rel, francot se érdekelné az ezres gixxer ha lenne a pályán egy 150 lovas 190 kilós V2.
Sajnos ez sosem fog megtörténni valszeg...sőt a V2-es sportmocikat gyakorlatilag már megint "csak" az olaszok viszik tovább.
Jónagyot mindenkinek!!
Ha 1szer meglessz a jogsim és a tapasztalatom szeretnék 1 ilyen motort.
Ha valakinek van ilyenje vagy szintén kedveli a típust akkor itt a helye!!
Addig is jó motorozást.
"ébként telhjesítményben ill dinamizmusban milyen különbség van a TL és az R6 között?
a TL-ben egy valami jó a hangja! meg mikor eladod!
Hát nagyon úgy látszik,hogy itt is összefutottunk
Amúgy szeva Berikz itt is találkozunk?
Néhány tanács: ha motorféken 4500-nál durrog a kipufogó ki kell kötni a PAIR szelepet. Nagyon látványos ahogy lövi a lángokat, de paráztam, hogy a végén szelepes lesz.
Az osztrákoknál a Louisban 2 Euro a levegöszürö hozzá. Azt nem értem, hogy nálunk miért kell ezért 7-8000 Ft-ot fizetni.
BerikZ-nek üzenem: nem láttam még TL-t ami ne feküdt volna
Végre egy topic ami kedvez nekem,mivel nekem pont ilyen motorhoz van szerencsém, mégpedig az R-es típushoz. Én ezt úgymond örököltem fatertól, mert ő vesz másikat. 22000km-t ment eddig a motor gond nélkül nem volt vele semmi baj. Szerintem az R-snek már nincsenek meg azok a betegségei ami az S-es modellnek van/volt. Nekünk össz-vissz szelephézagot kellett állítani,meg ugye a fogyó dolgok kellettek rá. Sajnos volt már földön de meg lett csinálva,le lett festve és nincs semmi baja.
Itt van pár kép ízelítőnek
Kár, h a buzuki csak az SV családot hozta ki a TL utódjául. Egy kitűnő V2 sportmotorba való blokkot így visszafojtani és betenni egy túragépbe, pláne miután az összes gyerekbetegségéből kikúrálták....shame on suzuki! Egy másik cimbim TLR-je télen lett felpiszkálva 150 lóra , mérve...persze nemcsak kipuff meg ilyesmi, bele kellett mászni a blokkba, Wiseco dugók stb. Futóműve is ki lett cserélve kompletten Wilbersre, de sajnos nem sok ember engedheti meg magának, h plusz 1-1.5 miskát költsön egy motorra szal a Suzuki jól tenné ha végre kijönne egy TL1000RR-rel, francot se érdekelné az ezres gixxer ha lenne a pályán egy 150 lovas 190 kilós V2.
Sajnos ez sosem fog megtörténni valszeg...sőt a V2-es sportmocikat gyakorlatilag már megint "csak" az olaszok viszik tovább.
1szerűen 1 hobbimotornak venném.
Ha 1szer meglessz a jogsim és a tapasztalatom szeretnék 1 ilyen motort.
Ha valakinek van ilyenje vagy szintén kedveli a típust akkor itt a helye!!
Addig is jó motorozást.