Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meghúzni nem egyszerűbb
190/50-ZR17 hátsó gumit ti hol veszitek?1 db újat muszáj vennem , e kopott,
Szorulni nem szorul halisten, csak kottyan. Álló helyzetben beúzom az elsö féket, megmozgatom és érezni, hogy lóg, meg menet közben is hallom hogy némelyik bukkanónál kottyan egyet-egyet. Nem szarakodok szerintem, inkább cserélem.
Miből gondolod, hogy ki van?....kottyan vagy bizonyos helyeken megszorul? ....normál zsírt ne használj csak szilikont ha zsíroznád....,de amúgy érdemes kicserélni, 10 rugó körül van a kúpgörgős szett ami örök élet meg 1 nap...
Pedig nem árt megnézni, mert az miatt el is állíthattad a szinkront, és most azért is szarakodhat.
vagy így, vagy úgy ottleszek a mocival
cseréld ki a kormánycsapágyat,de a talira legyél kész,különben 1 keréken fogsz jönni
Szenzor jó helyen van. Azt észrevettem, hogy amikor szinkronizáltam először a állítani kellett rajta elég sokat. Mintha a hátsó pillangó szelep nem nyitott volna rendesen. Némileg mindig ingadozott az alapjárat, de most durvult be. Hát a pillangószelepet nem is néztem meg. Valahogy nem merült fel bennem a fals levegő gondolata.
13.3 nyugalmi kapocsfeszültség nem sok, az normál állapotú töltött akksi. A többi érték is jónak mondható. Ha felnyomod a pilácsot, akkor kicsit még emelkedik. Szerintem vedd le a légszűrőházat, és a vákuumcsöveket, és a szívófalsnit nézd át, nincs-e kirepedve valamelyik. Pillangótengely nem lötyög-e. Kezdheted azzal, hogy alapjáratnál féktisztítót fújkálsz a szívótorokra körben. Ha felpörög, falsot szív. Ezzel a módszerrel könnyen megtalálod azt is, hogy hol. Ennek olyan falslevegőszívós tünetei vannak.
Szinkronállításnál megnéztétek a TPS szenzort is?
Ma elmentem melózni motorral. Friss reggeli időben sem volt az igazi, de volt, hogy jó volt hazafele az alapjárat. Nem értem.

Rámértem az akksira. 13,3V ha nincs beindítva (jó sok), 13,7-13,8 járó motornál minden fordulaton. Ma nekiállok kimérek mindent, azt majd kiderül. Hibakód menetközben sincs.
Szétszedés, zsírzás, beállítás. Ha nem segít kuka.
Kicsit kivan a kormánycsapágyam (többek között). Érdemes ráhúzni, vagy cseréljem egyből? mit gondoltok
Ma melóhelyen rámérek. Jaja vibrál a lámpa picit.
töltést mérd már meg,én ma mértem alig indult be rátöltés nélkül be sem indult,a mérés eredménye 12.40v gyujtáson,motor alapjáraton 13,85v,13.95v,magas fordulatn 4ezren felöl pedig 13.25v
ma estére rajta hagyom a töltőt.
neked ha a lámpa vibrál az feszszabájzóban az 1en irányíto behalt
Az enyémet nem zavarja a meleg megy mint a mérgezett egér, de engem annál inkább idegesít ez a pusztulat hőség
Ja, meg ha felkapcsolom a tetves lámpát vibrál a műszerfal, mint egy stroboszkók. Szépen a motor járásának ütemére. Kicsit ráhúzom elhalványodik.
Nem vettétek észre, hogy mióta bejött ez az embertelen meleg a TL-ek kinylódnak. Már nem tudom mit nézzek át a motoron, de szar. Egyszerűen 900-1000 körül baszakszik az alapjárat. Feljebb nem tekerhetem, mert megbolondul, és felbőg.

Szelephézagokra ránéztem, és ameddig a légszűrőház le volt véve szinkronra tökéletes volt az alapjárat, meg minden. Mentem vele összerakva egy kört és gyászos. Alul nem olyan jó, mint volt, de felül semmi gond. Gyertya szép színű. Légszűrő tiszta.

Valamelyik érzékelő szenzorra gyanakszom. Mik, és hol vannak benne?
112 az sok,lehet valaki kicsrélte erre a kapcsolási értékűre.
chuwakka19@gmail.com
Nem tudok menni mert dolog van otthon és segítek.
De nektek jó harcsa úsztatást
Hát nem tudom. Szerintem jobb lenne ha már 104-105 körül kapcsolgatná azt a ventit. A 112 az már elég sok nem? legalábbis elég soknak tűnik.
Mondd a mail címed! Jössz szombaton? napközbe harcsapörit bográcsolunk, este meg felitatjuk, megúsztatjuk a P-mobilon jóféle fröccsel.
Nekem 112foknál kapcsol be és 95nél kapcsol ki. Észreveszed amikor bekapcsol, mert a töködre fogja nyomni a meleget, meg hangja is van.
A képeket majd dobd át légyszi
Nekem még 104-nél nem kapcsolt be, de ez lehet némi pontatlanság, ami az évek során kialakult :D
Köszi!