Úgy látom a kánikulában mindenki izzasztja a vasakat! Kicsit lecsökkent az aktivitás a meleg hatására. R-esektől kérdezném: Mikor kell, hogy kapcsoljon a venti? 104-nél még nem igazán hallottam,éreztem, hogy kapcsolna.
Olyan nincs ami 180k/h-nál nem fröcsköl össze mindent. Nekem van egy literes Ipone versenykrosszmotorra való amit öcsémtől örököltem, elméletileg mindennek ellenáll.
Hali! Akik használnak GiPro fokozatkijelzőt, azoktól kérdezném, hogy melyik TRE funkciót használják? A használatia szerint:
-- kikapcsolt TRE
4-es DL1000-hez
5-ös Gsx-R-ekhez
6-os egyéb Suzukihoz
Illetve van még benne egy 7-es amit a használati nem említ
Csavarom vissza a motorba a gyertyát finoman, és érzem reccs....gondoltam megszabtam a menetet, de nem annál izgibbdolog történt :D B...meg az NGK a K.... annyát.
evvel az anya lelazulással vigyázz,a blokkot szét lehet töretni a lánckerék tengelz környékén,az blokk csrét jelent.1ik kollégának itt volt baja ez miatt
Tengely még jó :D Még csak annak a hibája hiányozna. Szerintem az anya végén lévő rögzítőrész nem működik úgy ahogy kellene. Szinte kézzel feltekerem az elvileg önzáró anyát.
-- kikapcsolt TRE
4-es DL1000-hez
5-ös Gsx-R-ekhez
6-os egyéb Suzukihoz
Illetve van még benne egy 7-es amit a használati nem említ