Cseréld le az anyát, nagy eséllyel párszor már túl lett húzva és a menet nem tökéletes........a menetrögzítő egy darabig jó lesz, de azzal is fellazul
egy idő után.....
ne parázz,ez normális,menetszél hűt 85-84 fokig,ha állsz és jár a motor 104-fok nál kapcsol a ventillátor hűtés ezeken,nem gond.
gyere a talira ott szerelünk,veszünk neked tejesládát a feles alkatrészeknek,
ezt a nyikorgó hangot hallom én is,és más csörgést is a blokk-ból,és a első kerék kattog is menet közben,ha felveszem a bukósisakot halkabb lesz,olyan száz körul már semmi hangja sincs.
Nektek mennyire melegszik a motor? Ma csapattam egyet. Menet közben 85° körül van. Megálltam egy pár másodpercre, alapjáraton felment 100-ra. Aztán visszahült amint elindultam. ez normális? Az alapjáratom is tegnap óta elég alacsonyan jár. 1000körül, ha hozzáérek a csavarhoz meg felbőg. Olyan érzésem van mintha meg akarna szorulni a blokk. De csak kis fordulaton, aztán megtekerem neki, és megy.
Lehet nem tudok menni talira. Attól félek szét kell burítani a motort.
Igen wd40 segitett az eleje.. hat az olyan mintha eltort vagy letort volna a teloszarban vmi, meg csorog benne vmi nagyon halkan. Es olyan mintha logna az egesz. Olaj sztem van benne, mert folyasnyom nincs.. kormany csapagy (sztem) okes. de lehet a kormanycsapagy a kaki neemtudom.
Fiatalok! Lehet hülyeség amit kérdezek. Ha esőben megyek, utána olyan szinten elkezd nyikorogni nyüszögni az első villa, meg a hátsó is, hogy az eszméletlen. Komolyabb bontás nélkül hozzá lehet férni ezeknek a zsírzási pontjaihoz? Illetve elöl fingom sincs, hogy mit kéne kenni ahhoz, hogy ne nyikorogjon.
egy idő után.....
gyere a talira ott szerelünk,veszünk neked tejesládát a feles alkatrészeknek,
Lehet nem tudok menni talira. Attól félek szét kell burítani a motort.
WD40 és megoldódik
az eljével mi volt a gond?
Akkor vendégem vagy egy kv-ra...