két henger kipufogója össze van kötve 1 redszerré,és mégis két dob van fent.miért is ?
mi lenne ha külön rendszeren lenne kivezetve a két henger?
megfigyeltétek a balos dob melegebb mint a jobbos?
A balatoni vagy velencei tali jól hagzik jújisban?
Én rugalmas vagyok, mert ráérek. Úgy szervezem mindent és kész. Beb.....ok elalszok én a padon is, csak ne essen az eső Egy hétvégére csak lehet valami szállást szerezni balcsin is. Többen összedobva nem lehet az túl drága.
Jah igen az idő, hát nem valószínű, hogy olyan nyár lesz mint tavaly. Én ma áztam szarrá, még a gatyámból is csavartam a vizet . De legalább kiderült, hogy vízálló lett a motor .
Én benne vagyok a Balcsiban is, ha valaki tud valami olcsó szállást. Ha minden kötél szakad akkor esetleg lehet kemping is, de nem túl nagy lelkesedéssel aludnék sátorban. Esetleg lehet a velencei tó is, illetve tudok egy nagyon egyszerű kis két medencés termálfürdőt Szlovákiában, Győrtől 40km-re Nyárasdon.
Időjárás előrejelzés amúgy se sok jót ígér a nyárra :( Rohadt monszun.
Nem akartok közelebb jönni nyugat fele? Mondjuk balaton irányába? 500km szakadó esőben lyukacsos bőrruhában élmény lenne számomra Már látom előre...
Tényleg jó lenne letisztászni, hogy konkrétan hova menjünk. Meg felvetni néhány időpontot amikből lehetne válogatni, mert nekem pl nem jó minden hétvége.
Orrán-száján kifújt, na meg szétszedve a belső kivitelezése...igaz régebbi modell volt, de olyat én is barkácsolok itthon. A teljesítményt, meg gondolom nem sokat növelte.
Nekem gyári van csak, volt finster, de az egy rakás.... Légszűrő felől hangosítottam a motort nemrég :D:D Majd ha lesz halkabb sisakom gubizok rá egy yoshit :D
Hát az biztos hogy állna a pöcöröm na rem összejön majd valami hasonló
Kinek milyen a kipúfanntó rendszere?Ahol összetalálkozik a két hengerbő nyuló cső ott lehet valami tompitó?Igy is szépen szolnak a leo pincsik de jobb lenne ha messzebbről is lehetne hallani hogy jövök
Nissin radiális főfékhenger, mondjuk, mint a K6 vagy az utáni GSX-R-eken. 19mm átmérőjű dugattyús, és fém fékcső, meg vmi organikus fékbetét (ez utobbi lehet utcai szinter is, nem versenybetét, azn hidegen nem fog) Nekem az van és tutin működ közúton. ;)
Sajnos a fék gyenge ezen is,esőben meg is szűnik a fék elöl,hátul olaj is nagyon fel tud melegedni,a fékcső,pedig bedagad ha erősen behúzom ,ijesztő volt elsőre,nem voltam rákészülve,de!ha a magyar utakon a kötelező sebességet betartva ,útviszonyoknak megfelelően közlekedek,ezek a hibék talán soha nem derültek volna ki.
Hát nem tudom, lehet én vagyok spárta szülöttje, de legutóbbi motorozásom után 150 km-t mentem megállás nélkül, városban, országúton átlag kb. 60-130 km/h között. Utána megálltam egy cigire egy pisire és még lecsavartam mellé egy 50 km. Nem mondom, zsibogott a karom, de abszolút nem volt megterhelő. (Nem mentetek még sokat jóféle "T" kormányos előretolt lábtartós chopperrel sokat, na az kihívás! ) A fékekről nekem igazából nincs panaszom, megáll az intenzív fékezésnél is. Bár lehetne egy kicsit harapósabb, de nekem tökéletesen elég. Haver R1-se durvább, de nem extrém sokkal. Az S-es változathoz képest nem tudom mennyivel jobb az R változaté, de szerintem az R-es korrekt.
Alig vagyok 160cm
mi lenne ha külön rendszeren lenne kivezetve a két henger?
megfigyeltétek a balos dob melegebb mint a jobbos?
A balatoni vagy velencei tali jól hagzik jújisban?
Nem akartok közelebb jönni nyugat fele? Mondjuk balaton irányába? 500km szakadó esőben lyukacsos bőrruhában élmény lenne számomra Már látom előre...
Kinek milyen a kipúfanntó rendszere?Ahol összetalálkozik a két hengerbő nyuló cső ott lehet valami tompitó?Igy is szépen szolnak a leo pincsik de jobb lenne ha messzebbről is lehetne hallani hogy jövök
link