Van egy olyan problémám, hogy üzem meleg motornál, sebességben terhelésnél a blokk bal oldalából érdekes hang jön.. Ilyen surrogó (nemtudom létezik-e ilyen szó:D ) de ilyen fémes súrlódásos hang. Ha elengedem a gázt akkor abbamarad, ha ráhúzom megint hallani. Már elvittem egy szerelőhöz, aztán ő majd megoldja. Csak kíváncsi vagyok volt-e már valakinek hasonló problémája.
Helló szép a vasad,értem --s-model -ed van,és bovdenes kuplung,rá volt állítva.
tudod mert, az -r-típus hidrokuplungos itt nem lehet állítani semmit.
váz törések,repedésekről olvastam itt az s típusnál,nézz utána te is ne hogy baj legyen.
én azt szoktam mondani --nem hallgatni ...használni...kell.
Fújd fel a gumit, és jobb lesz a kanyarba szerintem. Hétvégén én is csodálkoztam, hogy nehézkes a kanyarba rakni. Rámértem a gumira, és le votl engedve. Felpumpáltam, máris jó lett :D
Nekem megoldódott a kuplungom, csak beállítási gond volt az alsó csavarnál. Most frankó. A futómű beállítást a gyáriból kiindulva kell beállítani. Nekem most gyári feszesen van. Elől 10mm-t megültetve, hátul meg kb ugyan annyit megemelve. Nekem át lett alakítva a hátsó rugóstag, és ezután lett állítható. Mindenhol 10w-re cserélve a telóolaj. Hátul is. Ehhez jön hátra egy 195/65-os Dunlop kr108 hátsú gumi. Vágva persze :D 2,2-2,5-ös nyomáson, de ezt még próbálgatom. Magyarországon nem igazán kényelmes a motor, de az osztrák oldlaon nagyon kezes, és az én vezetési stílusommal nem hajlamos a pumpálásra. Ha lágyítok egyből nekiáll pumpálni. Persze egyéntől függ, nem biztos, hogy neked is így jó.
Szia!üdv a csapatban :)
Guminyomás nyáron 2.1 max de inkább 2 persze ez csak az én magánvéleményem!
Nekem a futóművem túl kemény ezért alig tudom berántani a kanyarba!
Vizpumpát még nem javitottam,csak a termosztát cseréltettem mert nem melegitette fel a vizet!Lehet csak a cső repedt és az enged!VAgy a bilincs szar!
Alkatrészt én a nagyvas.hun szoktam venni már több éve megbizható normális jo áraon!
Én most 10w50 MOTULlt tettem bele!CSAK MOTUL :)
A kuplungra csak annyit mondok hogy meg kellene mérni a kuplung lamellákat ha határértékek kivül van cserélni a lamellaszettet :)
JA ÉS MÉG NINCS KÉSZ A MOTOROM :D MÁR 5 hete nem ültem rajta!FRUSZTRÁLT VAGYOK :D
1,5 hónapja vagyok TL s tulaj.....még csak barátkozunk.
Janó nekem ugyan azt csinálja a kuplungom......mióta bátrabb vagyok vettem észre,teli gáznál 7000 körül megcsúszik, kicsit felpörög majd 9000 körül megtapad,és ránt egyet. most állítgattam lent is,majd meglátjuk....,
egy-két kérdés:
-milyen guminyomással mentek a gyári matrica 2,5-2,5 öt ír
-futómű beállítás tapasztalat van e valakinek?
-vízpumpát javított -e valaki?víz könnyezik a kivezetőn.
-hol érdemes alkatrészt nézni?
-olaj,szűrő mit javasoltok?
Csumi!
Most néztem a tiédhez a légszűrőt a nagyvason, ha gondolod megkérdezem neked itt Szalkon az 51-es mellett a FILTRON-os cégnél. Nekem asszem 300 ft-al olcsóbban lenne ott légszűrő mint a nagyvason, szóval lehet a tiédhez is olcsóbb. Ha gondolod küldj e-mailbe egy alvázszámot, évjáratot és holnap megkérdezem. Pénteken megyek Bp-re, éjjel már melózom is, szóval oda tudom adni, és nem kell postát fizetni. :) A gyertyába sajnos nem tudok segíteni. A legjobb Oszi féle légszűrő lenne, de az meg a tiédbe nem jó.
http://youtu.be/7S5qtt_kJIc
ahogy írtam este megint csak ezt tudom mondani:
Nem hallgatni hanem használni!
Bízom az esőmentes hétvégében :
Nyirád
Van egy olyan problémám, hogy üzem meleg motornál, sebességben terhelésnél a blokk bal oldalából érdekes hang jön.. Ilyen surrogó (nemtudom létezik-e ilyen szó:D ) de ilyen fémes súrlódásos hang. Ha elengedem a gázt akkor abbamarad, ha ráhúzom megint hallani. Már elvittem egy szerelőhöz, aztán ő majd megoldja. Csak kíváncsi vagyok volt-e már valakinek hasonló problémája.
tudod mert, az -r-típus hidrokuplungos itt nem lehet állítani semmit.
váz törések,repedésekről olvastam itt az s típusnál,nézz utána te is ne hogy baj legyen.
én azt szoktam mondani --nem hallgatni ...használni...kell.
Nekem megoldódott a kuplungom, csak beállítási gond volt az alsó csavarnál. Most frankó. A futómű beállítást a gyáriból kiindulva kell beállítani. Nekem most gyári feszesen van. Elől 10mm-t megültetve, hátul meg kb ugyan annyit megemelve. Nekem át lett alakítva a hátsó rugóstag, és ezután lett állítható. Mindenhol 10w-re cserélve a telóolaj. Hátul is. Ehhez jön hátra egy 195/65-os Dunlop kr108 hátsú gumi. Vágva persze :D 2,2-2,5-ös nyomáson, de ezt még próbálgatom. Magyarországon nem igazán kényelmes a motor, de az osztrák oldlaon nagyon kezes, és az én vezetési stílusommal nem hajlamos a pumpálásra. Ha lágyítok egyből nekiáll pumpálni. Persze egyéntől függ, nem biztos, hogy neked is így jó.
Guminyomás nyáron 2.1 max de inkább 2 persze ez csak az én magánvéleményem!
Nekem a futóművem túl kemény ezért alig tudom berántani a kanyarba!
Vizpumpát még nem javitottam,csak a termosztát cseréltettem mert nem melegitette fel a vizet!Lehet csak a cső repedt és az enged!VAgy a bilincs szar!
Alkatrészt én a nagyvas.hun szoktam venni már több éve megbizható normális jo áraon!
Én most 10w50 MOTULlt tettem bele!CSAK MOTUL :)
A kuplungra csak annyit mondok hogy meg kellene mérni a kuplung lamellákat ha határértékek kivül van cserélni a lamellaszettet :)
JA ÉS MÉG NINCS KÉSZ A MOTOROM :D MÁR 5 hete nem ültem rajta!FRUSZTRÁLT VAGYOK :D
valami sajat fotot rakj már fel
Üdv minden TL tulajnak,és motor kedvelőnek.
1,5 hónapja vagyok TL s tulaj.....még csak barátkozunk.
Janó nekem ugyan azt csinálja a kuplungom......mióta bátrabb vagyok vettem észre,teli gáznál 7000 körül megcsúszik, kicsit felpörög majd 9000 körül megtapad,és ránt egyet. most állítgattam lent is,majd meglátjuk....,
egy-két kérdés:
-milyen guminyomással mentek a gyári matrica 2,5-2,5 öt ír
-futómű beállítás tapasztalat van e valakinek?
-vízpumpát javított -e valaki?víz könnyezik a kivezetőn.
-hol érdemes alkatrészt nézni?
-olaj,szűrő mit javasoltok?
előre is köszi az infókat.
Most néztem a tiédhez a légszűrőt a nagyvason, ha gondolod megkérdezem neked itt Szalkon az 51-es mellett a FILTRON-os cégnél. Nekem asszem 300 ft-al olcsóbban lenne ott légszűrő mint a nagyvason, szóval lehet a tiédhez is olcsóbb. Ha gondolod küldj e-mailbe egy alvázszámot, évjáratot és holnap megkérdezem. Pénteken megyek Bp-re, éjjel már melózom is, szóval oda tudom adni, és nem kell postát fizetni. :) A gyertyába sajnos nem tudok segíteni. A legjobb Oszi féle légszűrő lenne, de az meg a tiédbe nem jó.
pestibali@yahoo.de
Bajom csak az hogy szombat előtt nem tudom elküldeni.