Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi...
Kínai TL...
adatlap, 1. fénykép. ne kövezzetek meg érte
Nyirád 25 ,26
Mit sikerult szerezni?
Mégegyszer köszönöm mindenkinek, de más lett végül
Neked ott közel van. Úgy könnyű...
hát hajrá.. valamikor van még egy pár igazi motoros szakasz a közelben..
Hétvégén én is elnézek valamerre kifelé próbálgatni a motort.
Óóó de ott lennék megint...
Nekem ott is tetszik és az élettartalma is tűrhető.
Nem, ez pálya volt, de hétvégén lesz rohonc-lockenhaus..
Utcán milyen?
Csak nem mentél egy léka-rohoncot?
Brigdestone S20 tesztelve, bevált..
Én tudok egy eladó TLR-t, igaz nem 500-ért.
Ha gondolod, dobj rám egy mail-t, és ott leírom a részleteket...
Persze, lehet jó is akár, mindenképpen élőben dől el a dolog. Érdemes vinni magaddal olyan embert akinek van vagy volt TL-je, és esetleg ért is hozzá, nameg ismeri a kritikus pontokat. A blokkba senki sem lát bele, de hang és menetpróba alapján is derülhetnek ki dolgok hozzáértő számára. :) Én itt érdeklődtem ilyen hozzáértő ember után, és segített is.
Meg kell nézni, attól még lehet jó motor. 700ezres gépnél is ugyan így belefuthatsz a típushibákba. Érdemes olyantól venni aki ezeket a hibákat bizonyítottan javította, ha nem tartalékolj még 100-150 ezret :D ÉN az enyémet 430-ért vettem, nem is lepődtem meg, hogy kellett vele dolgozni. Legtöbb hiba javítva van, full szervízen esett át és 550-nél tartok. Akár lehet szerencséd is.

Ami nagyon lényeg, hogy a blokkja jó állapotú legyen, és a váz ne legyen meggörbülve, a többi még így-úgy orvosolható. E-bay en dunát lehet rekeszteni az alkatrészekkel.
Mindenképp átgondolom, konkrétan csak ez az 1db van ilyen áron, tehát tisztában vagyok azzal is hogy nem véletlen. Sajnos az ilyen kuplung, szelepek és ac gondok egy kicsit visszatartanak, mert annak sincs értelme hogy jó a motor de nem tudok vele menni (nagyobb a keretem, de tartalékolok a motorozásra). Egyenlőre köszönök minden segítséget, meglátjuk mi lesz.
Ilyen kerettel én inkább a TLS-t néznék a helyedben. Mert TLR-ből ennyiért sajnos csak alulról válogathat az ember. TLS-ből 500 körül már talán lehet olyat kifogni, amire nem kell olyan sokat rákölteni. Én kb 100.000 Ft-ot még eltennék a motor ára+az átírás(kb 80-90E) költségén kívül a szervizre. Ha visszaolvasol, egy páran küzdöttek itt gyenge AC pumpával, repedt-törött szelepcsészékkel stb. ezek nem 2 forintos tételek és könnyen belefuthat az ember. De ha csak láncot, olajat, szűrőket kell cserélni az is 50-60E Ft alaphangon.
Egyszóval én még spórolnék kicsit a helyedben.
200-300 szerintem is. Sajna az ilyentől csak ilyen áron lehet megválni...
Olcsókkal azért csak vigyázz, mert valószínűleg kell szerelni, meg költeni rá. Én kapásból 120-at költöttem a gépre. Ennek a jórésze csak a típushibák orvoslása, szervíz meg 1-2 szépítgetés. Ha szerelőhöz viszem akkor meg lehet ő is elkért volna egy százast. Ettől függetlenül még mindig nem bánom, hogy ezt vettem meg.
Visszaolvasva megtudsz róla mindent.
Sziasztok
Szeretném a véleményeteket erről kikérni, illetve általában a típust sem ismerem. Tudom nem a legjobbat választottam ki a felhozatalból, de ez férne bele a keretbe, vagy mást kell vennem ha ezt nem érdemes.
Köszöntem
ehunvane
Nem bántásból akarom mondani de nem sokat.
Sztem alkatrészenek eladva többet hoznál ki belőle.
Ha azt nézzük hogy a "gyári" állapotúak mennek el 500-700 ezer között akkor ez sztem 200-300ezer de lehet hogy sokat mondok.
Sok sikert az eladáshoz.
Sziasztok.Szeretném eladni a motoromat,gondoltam kikérném a véleményeteket mennyit érhet nagyjából.tl 1000r 2001es évjárat 30000km futott.gsx-r 1000 k4 hátulja van ktm duke elsőlámpa hyperpro kormánylengéscsillapító,üléspup.köszi Laci