Minden injectoros ótó,motornál ahova csak van adat, vagy gyanú a hibára ott azon a ponton szállítási mennyiséget és nyomást mérni kell.
A vákumos szelepek és biszbaszoknál meg a csövek repedetsége,membránok állapota,stb....
Sokszor ilyen apróság miatt őshonos magyar hiba lesz, tehát HUNOS.Hun megy, hun nem!
Tank-hengerfej-légbeömlő hármas között MINDENT szemrevételezni és mérni!
Előbb,utóbb kijön a szög a zsákból!
Benzin szűrő? Gyertyák? Milyen pumpát vettél bele. Engem már másodszor ért az a meglepetés, hogy elsőre zokszó nélkül beindult a motor, pedig előtte köszörülhettem percekig. Elindult, aztán leállt, mint ahogy neked. Másik aminek örültem az a 7-7,4-es fogyasztás. Dinamikusan vezetve :D
Beindítom a vasat 2.-ra be is indult (pedig új a pumpa) ketyeg szépen indulok lefullad.
Tekerem újra nem indul tekerem megint nem indul tekerem megint rárántom a gázt és beröffent.
Nálam van egy ilyen csoda! 42ezer valós kilóméter, második tulaj vagyok (az első tulaj egy velem egyidős nő volt) Mióta megvan még nem kellett javítani, pedig nem kímélem. Hibátlan!
Amikor én vettem az enyémet, az is ilyen volt. 3évet állt a sufniban, lapos gumik 28000 km-volt benne és 550 pénz. És láss csodát semmi baja nem volt csak nem használták.
Mert?
Miért?
Annyira rossz volt a TL?
Azt ne mond el se mentél megnézni!
Szerintem a hirdetés alapján 10ből 10ember el se megy és azért nem tudja eladni.
Sokan nem akarnak bajlódni műszaki és apróságokkal vételkor, hanem 100% motorozható gépet akarnak.
Gumit elnézve igaz lehet a történet, nem egy pálya gumi.
Így kevés km lehet benne és talán nincs széthullva, de ettől még kijöhet a sok ezer típushibája!
Én mindenképp megnézném a helyedben, de egy szerelővel, ha mindenképp ***** TL -t akarsz. Szerintem csak egy kis apróbb elhanyagolás miatt sokan meg se nézik és ezért nem tudja eladni. Egy pár újszerű puha gumit rá, olaj, szűrők, szelephézag, stb. és friss műszaki azt GOOOOOOOO!
Csillagozott rész szabadon választható, mert még kitiltanak a topikból :)
Váz sérülés és ilyeneket meg egy jó szerelő egyből kiszúr, ha meg még ismeri is ezeket a rémálmokat :) Olyat vigyél magaddal aki nagyon szereti vagy nagyon utálja, mert ez a két réteg biztos már nem csak fényképen látott TL -t.
A vákumos szelepek és biszbaszoknál meg a csövek repedetsége,membránok állapota,stb....
Sokszor ilyen apróság miatt őshonos magyar hiba lesz, tehát HUNOS.Hun megy, hun nem!
Tank-hengerfej-légbeömlő hármas között MINDENT szemrevételezni és mérni!
Előbb,utóbb kijön a szög a zsákból!
Beindítom a vasat 2.-ra be is indult (pedig új a pumpa) ketyeg szépen indulok lefullad.
Tekerem újra nem indul tekerem megint nem indul tekerem megint rárántom a gázt és beröffent.
Ez mitől van ilyet még sose csinált?
Miért?
Annyira rossz volt a TL?
Azt ne mond el se mentél megnézni!
Szerintem a hirdetés alapján 10ből 10ember el se megy és azért nem tudja eladni.
Sokan nem akarnak bajlódni műszaki és apróságokkal vételkor, hanem 100% motorozható gépet akarnak.
Így kevés km lehet benne és talán nincs széthullva, de ettől még kijöhet a sok ezer típushibája!
Én mindenképp megnézném a helyedben, de egy szerelővel, ha mindenképp ***** TL -t akarsz. Szerintem csak egy kis apróbb elhanyagolás miatt sokan meg se nézik és ezért nem tudja eladni. Egy pár újszerű puha gumit rá, olaj, szűrők, szelephézag, stb. és friss műszaki azt GOOOOOOOO!
Csillagozott rész szabadon választható, mert még kitiltanak a topikból :)
Váz sérülés és ilyeneket meg egy jó szerelő egyből kiszúr, ha meg még ismeri is ezeket a rémálmokat :) Olyat vigyél magaddal aki nagyon szereti vagy nagyon utálja, mert ez a két réteg biztos már nem csak fényképen látott TL -t.