Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is nagy csalódás volt
kívülről azt hinné az ember, hogy van vagy 30L a tank, aztán mikor felhajtod pl légszűrő csere miatt akkor látod meg, hogy átverés
Villogó lámpával én is 20km körül még elmegyek mire világít. Ez a pici tank egy istenátka :D
Igen csak finoman bánhattok azzal a gázmarkolattal. Na majd egyszer lemérem, de gyanítom, hogy nekem többet szippant a gép
Én egyszer huszonvalahány km-t mentem világító lámpával, mert sehol nemvolt egy benzinkút. Kicsit para volt . Szar a Mátrában tologatni a motort de mikor beálltam a kútra nem nagyon lötyögött semmi a tankban és akkor tankoltam rá 13,valahány litert.. Szerintem tuggyajarosseb
Kb. annyi a dolog. Nekem egyszer megállt 190 km környékén. Amikor elkezd világítani akkor még 5 km és tolod :) Szerintem olyan 200 km a vége és az olyan 12-13 liter. Ami még marad az alján azt a pumpa nem tudja szerintem rendesen felvenni már.
Nekem mondjuk TLS van, nem tudom, hogy mennyi a hasonlóság ebből a szempontból az TLR-hez képest. Nekem durván 160km után kezd el villogni, és újabb 20-30 km múlva folyamatosan kezd el égni. Ekkor tudok rátankolni kb 13 litert az elvileg 17 literes tankba. De nekem kicsit fura, érzetre nem olyan mintha 4 liter lötyögne benne ilyenkor hanem max 0,5 liter. Teljesen nullára még nem sikerült kimotorozni. Kíváncsi vagyok mennyit mehet valójában egy tank nyállal.
Üdv. Meg tudja valaki mondani, hogy az "R"-es verziónál a tartalék mennyi, ill. hogy mikor kezd el villogni az üzemanyag szintjelző? Most tankoltam a gépbe harmadik alkalommal és eddig 160-170 km tudtam úgy menni, hogy el kezdett villogni. És olyankor 10-11 litert tudtam rátankolni. Ergo kb 5-6 liter még ilyenkor benne van? Ez szerintem eléggé korrekt fogyasztás, bár hozzá kell tenni, hogy ismerkedős korszakba vagyunk. Megvolt az olaj csere is és olyan gyönyörűen kapcsol a váltó, hogy öröm hallgatni. Első nekifutásra kicsit hangosan durrant, de olajcsere óta hibátlan. Nyilván régi olaj volt már benne. Eddig abszolút pozitív a benyomás a gépről, semmi rejtett hiba nem jött elő eddig, de ezt gyorsan le is kopogom. Levettem az olajszűrő miatt az oldal idomot és alatta is gyönyörű megkíméltnek látom a vasat. Bár a műanyag levétele és felrakása nem kis macera.
Kunmadaras, Május 1.? Én megyek, ha arra jársz csöröghetsz aztán összefutunk. Laczházi Dávid 70/4284103
Köszi az infót.
Sziasztok!
Érdeklőddnék, hogy Suzuki TL 1000 service manual pdf formátumban tudna-e valki nekem küldeni?
Május 25,26 Nyirád FIA Rallycross EB aki már volt ott tudja milyen élmény ,Én megyek megint.
Eladó egy Nissin Radiális fõfékhenger + alkatrészekkel és 5.1-es fékolajjal. Esetleg érdekel érdeklődjél.
OK, kösz!

Remélem egyelőre még nem kerül rá sor.
Minden csavar kiköltözött a helyéről végre! Már csak össze kell rakni az egész masinát és kész is :)
Itt a téma! 20 körül van. Oszi Pierburgot vett, az német, de drágább. Valószínűleg tartósabb is.
6 évig nyűttem, pályán is voltam vele-no problem,no azbeszt lap
utcán nem tudod felhevíteni.
és inkább az R szériára volt jellemző, mert azzal pályáztak többen.
Én azt hittem ez a veszély utcán is fenyeget.
szerencséd van.
ha törik kukázhatod a hengefejet
tök felesleges....hacsak nem kergeted 2 órát valamelyik ringen.
mert akkor fel tud puhulni, utcai körülmények között sosem.
Én 2x tudtam hosszabban menni vele :( Elvileg a jövő hétre végre elkészül a hátsó rugóstag középrésze. Na onnantól remélem a szezon végéig nem lesz megállás.
Mibe kerül egy normális AC pumpa? Na csak azért kérdezem,. mert eddig a típushibák közül már csak azt nem kellett cserélnem, de mégis tudjam mennyit kell rá gyűjtenem, ha mégis bedöglene.