Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó biznisz mi?
Bárcsak lenne. 1 csavar 1 sör :) Jó is lenne...
Bontó, ha ott nincs, marad ez a megoldás. Köszönöm a tippeket!
De ha valakinek van épp elfekvőben egy ilyen csavarkája szívesen átkonvertálom neki sörré, pénzé vagy amivé akarja :) Holnap lefotózom aztán felteszem ide, hogy konkrétan melyik csavarkáról is van szó. Apróság, de bosszantó :/
Az.
Én mondtam...
Elég hülye egy konstrukció.
Döglött állat is volt benne szerintem...
Kipróbáltam és sokkal jobb lett egyébként. Nem hittem a szememnek amikor megláttam :
Nincs kép , nincs légszűrő ! :) Kész a munkahenger mindjárt jönnek a képek! Atyaég még a pofám is fekete! Ez igazi nigger munka volt.
Nincsmit.
Kép a gépről?
Köszönöm megnéztem jónak tűnik .
Üdv mindenkinek . Karika vagyok, TLR tulaj .
szükségem lenne sportlégszűrőre ha v.ki tud
segíteni azt megköszönöm .
az én sv-m is kint fog.Így is marad.
El is felejtettem ezeket feltölteni neked...
Az enyém is kint fog, cseréltem komplett lamellakészletet, felújítottam az alsó munkahengert, de jelentős változás nem történt. a felső nem lett bántva. Így marad
Mind1iket szét lehet szedni, csak a felsőt nem érdemes.
Max porvédőt cserélni benne, ha már szakadt.
Alul meg a sok trutyi miatt a dugattyú tud szarakodni...
JAh itt van róla szó: 16285 hozzászólás
652. oldal...
Te döntsd el, h mit érdemes csinálni vele.
Én cserélném az egészet...
Okés. Nekiálltam. Köszi szépen:) Meglátjuk mi lesz:)
Szét, csak egy zégerfogó kell hozzá belső gyűrűhöz. Arra vigyázz, hogy a rugó és a henger közötti gumi tányért nehogy ki csípd, mert akkor felújjító készlet fog kelleni (kb 6eFt), egyébként egy új gyári kuplung fő munkahenger 75eFt. De ha nem kezded kalapáccsal és hidegvágóval ütni, akkor nem tudod tönkretenni. Ha már szétszedted, akkor érdemes ellenőrizni a dugattyú palástját és a henger belső falát, hogy nincs e rarjta bemaródás.
Nem fog kelleni hozzá tömítés vagy valami? A felsőt is szét lehet szedni?
Szét bizony. Kitakarít rendesen, folyadék kicserél, és sztem javul a dolog...
Mi a megoldás erre? Szét kell szedni a munkahengert?
Van egy jellemző hiba ezeknél ha elkezd nagyon kint fogni....a főhenger nem enged vissza rendesen...nem biztos, hogy ez a baja, de sokszor igen....nem kell azonnal nekiesni a kuplung szerkezetnek......lehet rajta javítani, de ha az a baj az sokáig nem lesz jó....
Hidraulikus a kuplungom, állítottam a kart már mindenhogy, de sajnos nem jó. Az elmúlt 2000 km-en érezhetően romlott az állapot fokozatosan. Az erős rugót miért nem javaslod?
Azt írtad kint fog a kupplung, és megcsúszik. Szerintem nézd meg, hogy van-e holtjáték, és próbáld beállítani! Amennyiben ezek után is megcsúszik, akkor új lamella kell bele, az erősebb rugókat nem javaslom!
csak egy távtartót kell beleekkenteni, hogy ne repessze el az idomot.