Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor tuti jó lesz.
A méréssel nem lesz probléma. 3,02-3,04-et mértem. A gyár meg 2,92-3,08-ig adja meg a tűrést. Nem tűnik égettnek. Teljesen normális az állapota. Az olaj meg motul 5100-as. Igazából a rugó hosszúsága is több a gyári limitnél jópár mm-el. Meg van alatta 3mm alátét :D

Az aggaszt, hogy nincs látható hiba. Talán a lenti csavar volt túlfeszítve, lazítottam rajta. Nem tudom, mert mostanában kezdtem csak sokkal bátrabban tépni a gázt. Lehet eddig is ilyen volt.

Már rohadt nagy a szegénység, fájna egy lamella csere.
A lamellák méretét tolómérővel nem tudod méregetni, hogy jó-e még vagy nem! Ennek a dolognak sok összetevője van! Amennyiben van holtjáték a blokkon az állítócsavarnál és a kuplungkarnál is, de ennek ellenére megcsúszik a kuplung, akkor keresd az okot a szerkezetnél. A hiba oka lehet rossz olajválasztás is( a MOTUL jó, a Castrollal nem emel ki rendesen, stb.)! Tegyél bele új lamellákat gyári rugóval és jónak kell lennie. Az erősebb rugó nem segít, ha kopott, vagy égett a lamella, ráadásul leszakad az ujjad egy kör után olyan nehéz behúzni!
OK, fogok rá figyelni, ha úgy alakul!
Ha erősített rugóra váltasz akkor ne járj úgy mint én mert rá 2-3 ezer km-re elszakadt a bowden így lehet azt is érdemes vastagabbra cserélni
Végigolvastam. Nem túl bizalomgerjesztő a dolog. ELég brutál az a rugó amit itt használnak.
Az enyémbe is öt rugó kell, így akkor az nem jó sajnos. Lehet az lesz a gond amit irtál. Eléggé a határra volt állítva az előfeszítő. Lazábbra vettem. Ha nem jó, akkor lépek tovább rugó ügyben.
nekem van EBC-m a rövidebbik fajta erősített rugóm 6db. Zsír újak csak az enyémbe az 5 rugós kellett így eladom őket.
CSK71 van rá írva nézd meg hogy az neked jó-e.
Sajna nem olcsó. Ezt szokták a TLZone-on sokan használni:
http://www.ebay.com/itm/Barnet...
3távtartó van mögötte. Ahogy nézem a katalógust annak nem kellene ott lennie gyárilag. Nézek bele rugót. Mit érdemes?

Ferodot láttam 2000-ért, meg EBC-t 6000körül.
Ránézek, köszi!
Igen, általában a rugót szokták cserélni, vagy raknak a rugó mögé egy távtartót, ami jobban összenyomja.
Az is lehet nézd meg hogy a magasságuk belefér-e a tűréshatárba.
Illetve bal oldalt a fogaskeréknél van egy kinyomócsapágy réz tengely anya van rajta és a tengely végét csavarhúzóval lehet állítani. Sztem nagyon bevan tekerve így jobban kiemel mint kéne nézz rá arra és állíts rajta.
Hát akkor nem értem. A lamellák jók. Hiába veszek bele újat azon is csak ennyi kopóréteg lesz. Lehet a rugók vannak kilágyulva már.
Akkor biztos csúszik.
Még sosem csúszott motoron a kuplung szóval nem tudom az milyen. Bocs a ha hülye az előző kérdés :D
Szerintetek lehetséges, hogy a TL elrúg harmadikban száraz aszfalton, eggyel kisebb első lánckerékkel?

Tegnap többször éreztem autó előzésnél, hogy amikor megtépem, és eléri az 5-6000 megugrik picit a fordulat a gyorsuláshoz képest. Van egy rántás is a gyorsulásban. Nem tudom a kuplung csúszott kicsit, vagy a hátsó kerék. Szétkaptam most a kuplungot, de minden bőségesen megfelelő méreten van. Úgy tűnik igaz, hogy az elúző tulaj cserélte nemrég.
Helyes helyes. A németek csak valamennyivel jobbat gyártanak...
Jah, amiben cseréltem én is, abban is lehet érezni menet közben is, h jobban húz...
Jólvan. Várlak szeretettel.
Bazsinak a TLR-jén a pumpa csere után szivató nélkül indul a 2-3. átfordulásra...
Nekem a benzinpumpával annyi javult, hogy mondjuk 2-3-ra beindul a 7 helyett. Elsőre is beröffen, de le is áll hamar. Inkább menet közben érzem a benzinpumpa előnyét. Húz, mint a barom azóta. Pierburgot raktam bele én is.
Majd megyek arra feléd, és próbálgatunk, gurulgatunk, üzletelünk. Annyira nem zavar a módosítás, mondjuk nem tudom milyen gyárilag. :) Gondolom a második szivattyú a frankó amit linkeltél. Szerintem még idén beiktatom a cseréjét ha az a baja. Kb 2.-3.-ra indul hidegen, annyira nem gáz de egy kicsit zavar. Eddig olyan gépek voltak nálam amire ha ránéztem már pötyögött is. Faterom Polaris atv-je szabad ég alatt leponyvázva októberi téliesítés után, márciusban indítva kb. fél tekertetés után szivatóval egyből indult. Mondjuk egy kicsit primitívebb technológia. Olyan tipikus amerikai.
Gyertya új, szinkton elvben jó. Fene tudja, ma levezettem 200+ km-et. Menni megy ez rendesen, szal nem foglalkozok vele egyelőre.
Nagyfater 1200es zsigája is megivott 1 tankkal mire feltűnt az öregnek hogy nem úgy húz ahogy kéne
Az bizony. Legalább német a cucc...