Még arra gyanakszom, hogy kevés a benzin benne. Bár még csak nemrég kezdett el folyamatosan világítani, de ha lerakom sztenderre leáll. Egyenesen nem. Múltkor pedig nem volt gond. 10-15km-et mentem világító lámpával. Szóval nem tudom.
Én kicseréltem a pumpát meg a szűrőt de ugyan olyan maradt.Mondjuk nekem nem állt le csak hidegen kb 4-re melegen pöccre langyos időben meg 2-ra indul. Jah és szivatót ráhúzva se megy 1700 fölé a fordulat.
Visszaolvastam a hsz-eket benzinpumba ügyben, de csak TLR-es tulajokat találtam. S-nek is lehet ez a hibája? Na most a motorom egyre szarabbul indul, és a hideg alapjárat is alacsony szivatóval is. Amikor megvettem még azért második, harmadikra beröffent az új akksival, de már gyalázatos a dolog sajnos. Tegnap jöttem haza és a ház előtt leállt a motor. Utána pöccre visszaindult.
Lehet kellett volna bele zégergyűrű. Így csak simán bele van ütve. Talán nem esik ki, ha mégis akkor azt a darabot újra kell csináltatnom.
A menetnél 3mm a falvastagság, a többi részen 4mm. A gyári 25 helyett 30mm-es a középrész külső átmérője. Előtte számolgattam. Ennél az anyagminőségnél elvben nem lehet gond.
A szimeringet csak simán beleütöttétek?
Én gondoltam vagy zégeresre vagy valami sapkát csinálni, h ne jöjjön ki belőle.
A külső ház belsejébe vágtatok menetet? Elég vékony fala van...
A gyári csúszószáron 20HRC-t mértem. Mostani alkatrészek 40HRC-s CrMo ötvözésűek, és kopásálló bronzzal van párosítva. Nagyjából ahogy régebben írtad. Extraként gömbfejnél csavarral állítható a beszerelési hossz. Így utólag pár dolgot máshogy csinálnék, de működik zajtalanul, és engem már kiszolgál talán.
Szép napot mindenkinek. Szóval a gép ilyen volt amikor megvettem.
...Aztán volt egy kis afférom egy beton árokkal , mondanom se kell
ki került ki győztesen, és utána megcsináltam olyanra amilyennek
igazából szerettem volna !
Ilyen csavarra van szuksegem. A TLS oldalidomot tartja legalul, a hutoradiator oldalaba kell becsavarni. M6os a menetes resz 10mm hosszu, az illesztett resz 8mm atmero koruli es szinten 10 mm hosszu.
Ilyen nincs. Lemostam a motort tegnap, azóta vibrál az üresjárati (néha világít néha nem) és dadog a motor. Nem megy durrog, csattog rángat és olyan mintha 70 lóerős lenne. Alig indul el. Mit áztathattam el? Sosem volt még ilyen. Pedig mindig szépen megmosdatom ha koszos. Ejjjj
A menetnél 3mm a falvastagság, a többi részen 4mm. A gyári 25 helyett 30mm-es a középrész külső átmérője. Előtte számolgattam. Ennél az anyagminőségnél elvben nem lehet gond.
Pirosból mondjuk nagyon kevés lehet.
Én gondoltam vagy zégeresre vagy valami sapkát csinálni, h ne jöjjön ki belőle.
A külső ház belsejébe vágtatok menetet? Elég vékony fala van...
...Aztán volt egy kis afférom egy beton árokkal , mondanom se kell
ki került ki győztesen, és utána megcsináltam olyanra amilyennek
igazából szerettem volna !