Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, hogy utanéztél, néztetek. Ha valakinek mégis akadna ne tartsa magában :)
Egyelőre idáig jutottam a géppel, bár még lesz rajta szépíteni való.
Igazad lett, kiesett az a tetvez szimering a hátsó rugóstagból. Ha lesz kedvem egyszer szedhetem szét újra.
Még arra gyanakszom, hogy kevés a benzin benne. Bár még csak nemrég kezdett el folyamatosan világítani, de ha lerakom sztenderre leáll. Egyenesen nem. Múltkor pedig nem volt gond. 10-15km-et mentem világító lámpával. Szóval nem tudom.
Sajnos nincs hozzá műszerem. Azok a nyomásmérők jók hozzá amivel gumiba mérhetek légnyomást?
Én kicseréltem a pumpát meg a szűrőt de ugyan olyan maradt.Mondjuk nekem nem állt le csak hidegen kb 4-re melegen pöccre langyos időben meg 2-ra indul. Jah és szivatót ráhúzva se megy 1700 fölé a fordulat.
Még mindig azt írom amit eddig. Meg kell mérni a benzinnyomást...
Jobb lenne a kontakt spray. A WD40 kenő hatású inkább...
Mérd meg az üzemanyagnyomást, rögtön kiderül!
Holnap megpróbálom. Kontakt spray helyett jó a WD40?
Visszaolvastam a hsz-eket benzinpumba ügyben, de csak TLR-es tulajokat találtam. S-nek is lehet ez a hibája? Na most a motorom egyre szarabbul indul, és a hideg alapjárat is alacsony szivatóval is. Amikor megvettem még azért második, harmadikra beröffent az új akksival, de már gyalázatos a dolog sajnos. Tegnap jöttem haza és a ház előtt leállt a motor. Utána pöccre visszaindult.
Lehet kellett volna bele zégergyűrű. Így csak simán bele van ütve. Talán nem esik ki, ha mégis akkor azt a darabot újra kell csináltatnom.

A menetnél 3mm a falvastagság, a többi részen 4mm. A gyári 25 helyett 30mm-es a középrész külső átmérője. Előtte számolgattam. Ennél az anyagminőségnél elvben nem lehet gond.
Szép lett!
Pirosból mondjuk nagyon kevés lehet.
A szimeringet csak simán beleütöttétek?
Én gondoltam vagy zégeresre vagy valami sapkát csinálni, h ne jöjjön ki belőle.
A külső ház belsejébe vágtatok menetet? Elég vékony fala van...
A gyári csúszószáron 20HRC-t mértem. Mostani alkatrészek 40HRC-s CrMo ötvözésűek, és kopásálló bronzzal van párosítva. Nagyjából ahogy régebben írtad. Extraként gömbfejnél csavarral állítható a beszerelési hossz. Így utólag pár dolgot máshogy csinálnék, de működik zajtalanul, és engem már kiszolgál talán.
Szép napot mindenkinek. Szóval a gép ilyen volt amikor megvettem.
...Aztán volt egy kis afférom egy beton árokkal , mondanom se kell
ki került ki győztesen, és utána megcsináltam olyanra amilyennek
igazából szerettem volna !
Ez nem jó biznisz...ennek a csavarnak darabja újonnan a Suzukisoktól 1150Ft...
Átkutattam az egész dobozt, de sajna nekem ilyen nem marad ki. Hátha lesz valakinek ilyen.
Ilyen csavarra van szuksegem. A TLS oldalidomot tartja legalul, a hutoradiator oldalaba kell becsavarni. M6os a menetes resz 10mm hosszu, az illesztett resz 8mm atmero koruli es szinten 10 mm hosszu.
Jobb idom leszed, akksi doboz feletti csatik szétszed, és kontakt spray neki, meg fent a lámpánál is azokat a nagy csatikat.
A Gergőét meg most újítom fel. Kicsit normálisabb anyagból csinálom, mint a gyári, mert az tényleg elég silány...
Ilyen nincs. Lemostam a motort tegnap, azóta vibrál az üresjárati (néha világít néha nem) és dadog a motor. Nem megy durrog, csattog rángat és olyan mintha 70 lóerős lenne. Alig indul el. Mit áztathattam el? Sosem volt még ilyen. Pedig mindig szépen megmosdatom ha koszos. Ejjjj
Tölts fel képet. Én most lettem kész a géppel és a csavarok nagy részét kicseréltem, hátha maradt olyan ami neked kell.
Az enyém is jó sz@rul nézett ki. Megvizsgálva az anyagminősége is gyalázatos. Biliacél kategória. Holnap építem be az új rugóstagot a gépbe.
küld egy képet, hátha tudok segíteni...