Hogyha gondolod nekem még van egy egyben lévő gyári légszűrőházam, és én úgyis átalakítanám. Szóval elcserélhetjük.
Csak az MT01-ből sok sok lóerő hiányzik...
Benzinpumpából meg ilyet és innen: http://alkatreszek.hu/webaruha...|LA&keres=7.00468.50.0
Nekem ezt már valaki megcsinálta, sajnos. Nem igazán szeretem a nem gyári belebugyválós dolgokat, de ez mondjuk menet közben nem igazán zavar. Az ereje nekem így is elég, a nyomatékgörbe meg bőven elég. Bár haver MT01-esehéz képest lehetne javítani a nyomatékon.
Nem gond, hogy nem írtál. Megtárgyaljuk itt. De ha már itt vunk, megmondanád, hogy mi volt a cikkszáma a Pierburg szivattyúnak? Nincs kedvem visszaolvasgatnom.
Mennék, de olyan csoró vagyok ebben a hónapban hogy max busszal bliccelve tudnék odamenni. Eztet meg nem könnyű feltolni a távolságira! Ami késik nem múlik!
Elfelejtettem írni róla, bocsi.
Elvileg alacsony fordulaton javít a nyomaték görbén, de csökkent is a teljesítményen.
Megcsinálhatod benne, kárt nem okozol vele.
Na jó, de itt alapból már a légszűrőhöz kellene több levegőnek jutnia. Ha ledobom a légszűrőházat mi lesz az SRAD rendszerrel :D:D Végén még turbótöltöt kellene rá szerelni
Leírásban az áll, hogy jobbak a gázreakciók, meg 10-el megy többet. Nekem totál gyári a légszűrő, de lehet megmoddolom, mert az előző motoromon kipufogó rendszer csere után volt egy beesés a teljesítménybe mielőtt elkezdett volna tolni. Légszűrőből kivettem egy csövet és egyből ment. Lehet a TL-nél is fog hozni.
Gyárilag van benne egy csapóajtó amit vákuum működtet, de elképzelésem sincs az miért is jó :D Na azt is kidobom szerintem, meg a kartelgáz visszavezetést is megszüntetem.
Pontosan ugyanezt kérdeztem én is pár hozzászólással ezelőtt. múlt hétvégén lecsekkoltam a levegőszűrőm, mivel ugye nemrég vettem a gépet, és láttam, hogy a légszűrő házam ugyanígy, ahogy a leírásban meg a képeken meg van módosítva. Kérdeztem, hogy ennek a módosításnak mi a lényege? Nekem az alapjárat is rendben van, meg a teljesítmény is ok. 4-5000 környékén tol egy nagyot, utána kb 7-8000-nél jön még egy löket, de én azt inkább az előző folytatásának érzem. Lehet hogy a légszűrő ház módosításának köszönhetően, nem tudom. Ezért kérdeztem hátha valaki okosabb válaszol rá, de válasz eddig nem jött.
Én az alapjáratával nem vagyok kibékülve. Ha beállítom 1200körülire, akkor néha ha olyan kedve van felmászik 1400-1500-re, aztán meg visszaáll 1200-re. Tök idegesítő.Elképzelésem sincs miért csinálja. 4-500körül nincs gond, de istenigazából 6000-től kezd el tolni a legjobban.
Légszűrőházat szokták még erősen moddolni. S-es állítólag 10-el többet fog végre menni. Lehet kipróbálom :D
Köszönöm sz infókat. Most olvasgattam külföldi forumokat és rengeteg probléma van a 4000 - 5000 közötti fordulatszám tartománnyal. Van valami másodlagos befecskendezés ami akkor kapcsol. A fene sem érti ezt. Majd 80 éves koromra kiderül mi van
Gázolajjal nem csak a hajók és a mozdonyok mennek?
EZT
Csak az MT01-ből sok sok lóerő hiányzik...
Benzinpumpából meg ilyet és innen:
http://alkatreszek.hu/webaruha...|LA&keres=7.00468.50.0
Nem gond, hogy nem írtál. Megtárgyaljuk itt. De ha már itt vunk, megmondanád, hogy mi volt a cikkszáma a Pierburg szivattyúnak? Nincs kedvem visszaolvasgatnom.
Elvileg alacsony fordulaton javít a nyomaték görbén, de csökkent is a teljesítményen.
Megcsinálhatod benne, kárt nem okozol vele.
Végre meglett akkor a nyavaja?
Gyárilag van benne egy csapóajtó amit vákuum működtet, de elképzelésem sincs az miért is jó :D Na azt is kidobom szerintem, meg a kartelgáz visszavezetést is megszüntetem.
Légszűrőházat szokták még erősen moddolni. S-es állítólag 10-el többet fog végre menni. Lehet kipróbálom :D
http://youtu.be/AvK-5aQuhNs