Arról az átalakításról van pár képed. Ma szétszedtem én is a hátulját, mert 1-2 dolgot megcsinálok. A rugóstagot viszont akárhogy nézem se jövök rá hogy szedhető szét flex nélkül.
Viszont találtam egy ilyen hsz-t bigoneoszitól. Nem tudom sikerült-e kiviteleznie, de engem pl. érdekelne az átalakítás, mert kivitelezéshez adott minden. Picikét nyikorog a gyárim, és az ilyen engem zavarni szokott.
"Aki akar ilyen hátsó rugóstag felújítást a télen, az majd szóljon.
Kicsit át kell alakítani a gyárit, mert elég szarul van megtervezve, meg szar anyagból is van.
Pl a krómszár nem tömör, hanem cső szerű, nincs benne egy nyavalyás szimmering sem, és a csúszófelülete egy vaslemez az alu házban...
Ezt fogom úgy megcsinálni, h a tövéhez lesz egy szimmering rakva, bronzperselyt neki, a szár ki lesz cserélve tömör krómszárra, és csillapító elasztomer lesz a végén."
Nem tud valaki TL 1000 S-hez hátsó rugóstagot? Szét lett szedve, mert nem akart működni és kiderült, hogy meghajlott a vezető rúd. Javítható szerintetek? Vagy mindenképp kell keríteni egy bontottat? Az új nagyon drága...
zsír, akkor már csak szegény Bazsi nem tud dübörögni. Nem baj, mire elkészül a motorod, biztos szar idő lesz
najó csak viccelek nem vagy olyan messze. ha nálatok esik, akkor valószínű nálunk is...
Az enyém szinte kész. Futóművet még puhítottam, mert gyors kanyarba bizonytalan volt a szar úton. Kapott egy teljes injektor szinkronizálást. Na most már igen finom a masina. Egész hétvégén toltam vele. Csak ne lenne ennyi agyhalott csiga az úton
Nekem is volt ilyen bajom. Úgy kellett becibálni a kanyarba, mindig fel akart egyenesedni. Most érezni, hogy doglozik is a futómű, eddig merev sz@r volt. Az eleje is meg volt ültetve 1cm-et. Azt is visszaemeltem.
"Aki akar ilyen hátsó rugóstag felújítást a télen, az majd szóljon.
Kicsit át kell alakítani a gyárit, mert elég szarul van megtervezve, meg szar anyagból is van.
Pl a krómszár nem tömör, hanem cső szerű, nincs benne egy nyavalyás szimmering sem, és a csúszófelülete egy vaslemez az alu házban...
Ezt fogom úgy megcsinálni, h a tövéhez lesz egy szimmering rakva, bronzperselyt neki, a szár ki lesz cserélve tömör krómszárra, és csillapító elasztomer lesz a végén."
Én inkább gyártatnék hozzá egy normális szárat(mint csináltam a TLR-nél).
Segíteni sajnos nem tudok, de kérdésem, hogy hogyan tudtad a rugóstagot szétszedni?
Tl 1000 R első sárvédő,kis repedéssel eladó,ha valakit érdekel!
Mondj rá egy árat,megegyezünk!
czako20@freemail.hu
0670 576 1477
Nem tud valaki TL 1000 S-hez hátsó rugóstagot? Szét lett szedve, mert nem akart működni és kiderült, hogy meghajlott a vezető rúd. Javítható szerintetek? Vagy mindenképp kell keríteni egy bontottat? Az új nagyon drága...
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
najó csak viccelek nem vagy olyan messze. ha nálatok esik, akkor valószínű nálunk is...