Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bízd csak szakemberre. Beletört csavarbál, meg az elnyírt csavarfejnél nincs gyűlöletesebb. Ember minél többet próbálkozik a kiszedéssel annál rosszabb :(
Nekem tavaly nyáron ugyanezért kellett a V6 omegámból kivenni a motort. Sajnos a melegtől üvegek lesznek a csavarok, és elpattognak.
Kipufogósor tömítés cseréből motor ki lett.
Én a BMW-m termosztátházának a csavarját törtem bele ... Kurva necces helyen volt, de egy laza tornamutatvánnyal sikerült egy egyeneshornyot bele kocogtatni, és akkor kitudtam szedni egy sima csavarhúzóval. jók ezek az 5.6-os csavarok... de ha lett volna menetkiszedőm akkor azzal hamarabb végeztem volna, szóval szerintem azzal jobban jársz
Köszi, lehet hogy szakemberre fogom bízni mert csak szétbaszom :) Valaki járt már így?
Vazze! Én nem kaptam meg! Hol lehet reklamálni?
Megjött, meg is tudtam nyitni. Ezer hála!
Spéci menetkiszedőktől a ráhegesztésig van 1-2 dolog, de olyan szar helyen :(
Elküldtem.
Úgy beszoptam hogy csak na. Elkezdtem leszedni a kipufogó csöveket tömítés ellenőrzés és csere miatt, első hengerbe mindkét csavar beletört. Egy 6os imbusszal kézzel elkezdett forogni és hopp leugrott a csavar feje. Ilyenkor mivan? Valakinek van ötlete? Ezt a szopós pénteket...
jah én is arra tippelek, mert ha rajtahagyom az egeret a linken, de nem kattintok, akkor kihozza a teljes linket, de továbbra sem engedi megnyitni..
Kérlek elküldeni nekem a yettii@freemail.hu -ra Köszi
Feladom, ha küldesz egy mail címet átküldöm. Istennek nem veszi be a linket. Lehet túl hosszú a cím.
A google translater-t hozza be csak
www.tlzone.net%2Fforums%2Fperf..." target="_blank">link
Na talán így: www.tlzone.net%2Fforums%2Fperf..." target="_blank">link
Értem-értem, nem hinném, hogy tovább bontom, majd szezon végén lesz egy nagyobbátvizslatás.
A link amit bemásoltál, azt valamiért nem nyitja meg
Ja, kapargathatod is, nálam körömmel is jól érezhető volt a repedés.
-Hűtő le, tank fel.
-Gyertyák ki.
-Generátornál van két kupak amiket ki kell csavarni, itt tudod helyzetbeállítani a veztengelyt. Tekered, és közbe van egy ablak oldalt. Ott látod, hogy F/T vagy R/T. Előbbi az első, utóbbi a hátsó henger helyzete.
-Szelepfedél le. Első hengernél a vezérműtengelyt jól lehet viszonyítani a hengerfej síkjához. Lehet elég ha csak az első kipuffcsészéket nézed. Eddig mindenkinek ott repedt, de bonthatod tovább hasonlóan :D

www.tlzone.net%2Fforums%2Fperf..." title="http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=en&tl=hu&u=http%3A%2F%2Fwww.tlzone.net%2Fforums%2Fperf..." target="_blank">http://translate.google.hu/tra...
Hahó!Érdeklődnék,66-Gyuri is meg kapta?
Addig megvan, hogy szelepfedél le. A veztengelyt valahogy megjelölni, hogy ugyanabban az állásban tegyem vissza, veztengelyt a helyén tartó fedél le, veztengely le, vizslat-vizslat, veztengely ugyanugy ahogy állt vissza, veztengelyt helyén tartó fedél vissza, szelepfedél vissza. Eközben orvosi műtőt megszégyenítő higiénia. Valahogy így?:D
De várom a tippjeid, mert ahogy kinéz csak magamra számíthatok
Tévedtem, nyáron volt a púp. koporso-z@freemail.hu
Nagy odafigyeléssel nem okozhat gondot szerintem. Én is fostam tőle nagyon, mert mégsem egy babetta. Ha nekiállsz, és segítség kell szólj, még frissek az emlékek :D
Igen, bár szőkében
Most nézem, micsoda tartozékok vannak "S"-hez. Mindenki megkapta hozzá?
Én is befordultam mire találtam normális áron, kaptam 35-ös ajánlatot is. Valamiért nem vettem meg. S-re is volt olcsóbban, olyan 15 körül akkor, meg RV-tis láttam.
Itt visszafelé volt valaki ősszel, talán valamilyen Zoli volt a nickje, aki árult egyet. Nem tudom azóta eladta-e.
Nincs valakinek Gyöngyös vagy környékén egy szerelő ismerőse? Ezt a szelepcsésze repedéses dolgot szeretném valakivel ellenőriztetni, de itt mindenki be van táblázva már fél évre előre (még az ismerős szerelők is..) Elvben meg van a meló, nem egy nagyon nagy mozzanat, ha autón lenne meg is csinálnám, de mivel ez motor így nem merek belefogni egyedül..