Bízd csak szakemberre. Beletört csavarbál, meg az elnyírt csavarfejnél nincs gyűlöletesebb. Ember minél többet próbálkozik a kiszedéssel annál rosszabb :(
Nekem tavaly nyáron ugyanezért kellett a V6 omegámból kivenni a motort. Sajnos a melegtől üvegek lesznek a csavarok, és elpattognak.
Kipufogósor tömítés cseréből motor ki lett.
Én a BMW-m termosztátházának a csavarját törtem bele ... Kurva necces helyen volt, de egy laza tornamutatvánnyal sikerült egy egyeneshornyot bele kocogtatni, és akkor kitudtam szedni egy sima csavarhúzóval. jók ezek az 5.6-os csavarok... de ha lett volna menetkiszedőm akkor azzal hamarabb végeztem volna, szóval szerintem azzal jobban jársz
Úgy beszoptam hogy csak na. Elkezdtem leszedni a kipufogó csöveket tömítés ellenőrzés és csere miatt, első hengerbe mindkét csavar beletört. Egy 6os imbusszal kézzel elkezdett forogni és hopp leugrott a csavar feje. Ilyenkor mivan? Valakinek van ötlete? Ezt a szopós pénteket...
jah én is arra tippelek, mert ha rajtahagyom az egeret a linken, de nem kattintok, akkor kihozza a teljes linket, de továbbra sem engedi megnyitni..
Kérlek elküldeni nekem a yettii@freemail.hu -ra Köszi
-Hűtő le, tank fel.
-Gyertyák ki.
-Generátornál van két kupak amiket ki kell csavarni, itt tudod helyzetbeállítani a veztengelyt. Tekered, és közbe van egy ablak oldalt. Ott látod, hogy F/T vagy R/T. Előbbi az első, utóbbi a hátsó henger helyzete.
-Szelepfedél le. Első hengernél a vezérműtengelyt jól lehet viszonyítani a hengerfej síkjához. Lehet elég ha csak az első kipuffcsészéket nézed. Eddig mindenkinek ott repedt, de bonthatod tovább hasonlóan :D
Addig megvan, hogy szelepfedél le. A veztengelyt valahogy megjelölni, hogy ugyanabban az állásban tegyem vissza, veztengelyt a helyén tartó fedél le, veztengely le, vizslat-vizslat, veztengely ugyanugy ahogy állt vissza, veztengelyt helyén tartó fedél vissza, szelepfedél vissza. Eközben orvosi műtőt megszégyenítő higiénia. Valahogy így?:D
De várom a tippjeid, mert ahogy kinéz csak magamra számíthatok
Nagy odafigyeléssel nem okozhat gondot szerintem. Én is fostam tőle nagyon, mert mégsem egy babetta. Ha nekiállsz, és segítség kell szólj, még frissek az emlékek :D
Én is befordultam mire találtam normális áron, kaptam 35-ös ajánlatot is. Valamiért nem vettem meg. S-re is volt olcsóbban, olyan 15 körül akkor, meg RV-tis láttam.
Itt visszafelé volt valaki ősszel, talán valamilyen Zoli volt a nickje, aki árult egyet. Nem tudom azóta eladta-e.
Nincs valakinek Gyöngyös vagy környékén egy szerelő ismerőse? Ezt a szelepcsésze repedéses dolgot szeretném valakivel ellenőriztetni, de itt mindenki be van táblázva már fél évre előre (még az ismerős szerelők is..) Elvben meg van a meló, nem egy nagyon nagy mozzanat, ha autón lenne meg is csinálnám, de mivel ez motor így nem merek belefogni egyedül..
Kipufogósor tömítés cseréből motor ki lett.
Kérlek elküldeni nekem a yettii@freemail.hu -ra Köszi
A link amit bemásoltál, azt valamiért nem nyitja meg
-Gyertyák ki.
-Generátornál van két kupak amiket ki kell csavarni, itt tudod helyzetbeállítani a veztengelyt. Tekered, és közbe van egy ablak oldalt. Ott látod, hogy F/T vagy R/T. Előbbi az első, utóbbi a hátsó henger helyzete.
-Szelepfedél le. Első hengernél a vezérműtengelyt jól lehet viszonyítani a hengerfej síkjához. Lehet elég ha csak az első kipuffcsészéket nézed. Eddig mindenkinek ott repedt, de bonthatod tovább hasonlóan :D
www.tlzone.net%2Fforums%2Fperf..." title="http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=en&tl=hu&u=http%3A%2F%2Fwww.tlzone.net%2Fforums%2Fperf..." target="_blank">http://translate.google.hu/tra...
De várom a tippjeid, mert ahogy kinéz csak magamra számíthatok
Itt visszafelé volt valaki ősszel, talán valamilyen Zoli volt a nickje, aki árult egyet. Nem tudom azóta eladta-e.