Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebay-en találkoztam már 120-130 $ -ért, természetesen használt PC III-ról beszélek.
Hol?
persze, értem én, néha viszont kifogható kultúrált áron.
háá igen majd egyszer lesz pávörkommander csak lehetne a fizetése mfél milla és akkor raknék bele 10 et is
Akkor lehet visszadobom addig a gyári dobokat!vagy valami
Én nem akarok fektetni elég ha leeresztik a fáradt olajat amugy csak viccelek elég ha megbámulnak főleg majd ha gázfröccsökkel jelzem hogy dejóvagy béééébi
Nekem is beválna, ha nem kerülne annyiba mint 126havi kenyér
PC3-at tudom ajánlani, nekem bevált
Lehet, de a gyári ecu nem fogja tudni kezelni teljesen a helyzetet. Nekem Yoshi RS3 van., és AGO motorsnál voltam 2szer és nem vette a lapot a masina annyira.
egy idő után az AGR termosztát is átenged a Bmw-nél, nekem azért nem melegedett rendesen
Naja, énis egy ideje sármos facér jóképű motoros vagyok, úgyhogy ettől a szezontól a piros dörmögővel két vállra fektetem majd a csajokat
Utána meg lazulások, dőltögetések, sörözések, csapatások
Igy van! Inkáb rágom a küszöböt sonka helyett de megadom a gépnek mindazt amit igényel cserébe sok szép pillanatot viszonozva!Na és a csajokról nem is beszélve
Igen ez a jobbik eset, vagy ha buta hozzá akkor meg is főzi kicsit.. . Valszeg aki kivette a termót, és ahelyett hogy tett volna bele újat, inkább üresen hagyta, na az egy majom.. Ilyenkor van az, hogy megvesszük a nagy kocsit, nagy motort, de mikor költeni kell rá, megy a kucig meg a fillérb@szás.. jó nem eszetlenül kell bele a lóvét tenni, de ami kell az kell. (természetesen itt nem Rátok gondolok most, hanem a hanyag előző gazdikra)

De most már jó kezekbe kerültek a gépek, és megkapják ami nekik jár
Jövhéten minden kiderül elviszem a suzuki doktorbácsihoz és ő majd meg gyógyítja a kicsikémet! lessz ott minden olajcserék termosztátok telószimeringek szelephézagok szinkronok meg mindenek
Sportdobba lehet szinkronizálni?
Ha netán úgy xarik be, hogy nem nyit ki, akkor előfordul, hogy az igényes tulaj úgy orvosolja hirtelen, hogy kihajítja belőle. Az is lehet, hogy csak éppen nincs kéznél, aztán örökre úgy marad.
Nemrég vettem egy 530d BMW-t, az is így volt, hogy lassan melegedett állófűtéssel együtt, és nem ment fel a hőmérséklet ameddig kellett volna. Gondoltam kicserélem a termosztátot, mert elfáradt, nyitva maradt. Nem találtam benne én sem. Pedig abba minden sarkon kapni...
Torok/vákum. Karbit nem mondhatok, mert nincs
Akkor lehet, hogy csak fogta magát és beállt. Hálisten nyitva maradt Nekem is volt ilyen a BMW-ben (autó) ott is egyszercsak nyitott állapotban ő úgy gondolta, hogy nem hajlandó tovább múkodni.. kicserétem azt' jólett
NA felhivtam az előző tulajt és számonkértem hogy mi is ez a termosztát ügy azt mondja neki bekapcsolt a ventilátor mikor túráztak óóósztriában szal akkor már lehet hogy valamelyik jeladó lenen rossz bár akkor nem mutatni semmit a kijelző gondolom vagy a fax tudja már rá lehet ezt kötni cumpúúterra hogy kibökje mi a problémája?
Jobban jársz egy tálca hideg sopronival a Hungária körúton, mint egy szar hőgombával ;)
Hajjaj, alpokalján is ronda világ van még. Na majd nyár közepén talán felmerészkedek a keményebb részekre.
Én is megrendeltem a kötelező dolgokat (olaj, o.szűrő légszűrő, gyertya stb..) és már csak a jóidőt várom rajtra készen .. Bár ahogy kinéz a dolog, a Mátra még egy darabig használhatatlan motoros szempontból Na nem baj ez legyen a legnagyobb bajom
Én is így gondolkodok. Én megrendeltem angliából az alkatrészeket fele annyiért, talán ide is ér köv. héten. Utána már csak megjavul az idő is.
Jaja a férgek de bizom benne hogy csak beállt,viszont igy is ugy is szar egy kis aprót ráköltök most aztán jolesz egy párévig remélem