Mert ha oda húzom neki akkor megy mint egy mozdony. Akkor dadog ha 3-4 ezer körül tartom a fordulatot. Énis rátankoltam a régi benyára és akkor javult, de nem szűnt meg..
Lehet, hogy gyertya. Visszaolvasgattam itt a fórumban, és többen is írták, hogy pontosan ugyanilyen gondokkal küzdenek.. lehet h az AC nem csinál megfelelő nyomást...
Másik: jönnek a tünetek nálam is..
Szóval most voltam vele kicsit hosszab úton, és sokszor csinált olyat, hogy lefulladt. Mintha nem kapna benzin. Alapjáraton nem, csak ha mondjuk kitettem üresbe. Utána indult pöcröff, és ketyegett szépen. Aztán pár perc múlva megint. Az lehet gond, hogy még azzal a benzinnel mentem amivel megvettem a mocit? (nem sok volt benne, félúton el is kezdett villogni a lámpa.. tele tankoltam, utána nem csinálta egy darabig, aztán mielőtt letettem a motort a garázsba akkor megint. És általában akkor csinálta mikor kanyarodtam, vagyis dőlt valamerre a motor. Előtte állt pár hónapot a motor)
Illetve menetközben is dadogott, mintha télleg nem kapna cuccost..
Valakinek hasonló tapasztalat?
Jah, azt nem olvastam, csak itt mindenki vagdosást írt. Azért írtam, hogy lehet szebben is. Mondjuk rosszul írtam, mert a fejkábelnél széthúzhatóak a csatlakozók, az ecu-nál egy biztosító lemez van amit ki kell nyomni oldalra néhány mm-t és utánna lehet kihúzni a vezetékeket.
Hát nem tudom ezen orvosolták-e , megnéztem a hűtőt tetőtől talpig és jobb felső sarkába van 1 valami amihez 2drót megy , gondolom akkor az a hőfokmérő... Amúgy 98-as a gépem
Nem feltétlen kell elvágni a vezetéket, nagyon ötletesen van megcsinálva a csatlakozó, ha jobban megnézed akkor szét lehet pattintani és ki lehet húzni a belét, akkor ki lehet venni azt a vezetéket amit akarsz és csak össze kell pattintani. Ha véletlen rossz vezetéket vettél ki akkor csak simán visszarakod és nem kell forraszgatni.
De ez csak a korábbi modelleken van így, a későbbi példányokban már orvosolták (sőt a korábbi példányokban is sokban át van már alakítva). Neked mikori a masina?
Pár oldallal visszább sokat írtunk. Ha a hűtőben van a vízhőfok jeladója, akkor hidegebbnek érzékeli a motort az elektornika, és több benyát ad neki hosszabb ideig, mint kellene. Ezért több a fogyasztás. Áthelyezve a termosztátházba, mindig az aktuális vízhőfokot méri.
Szóval most voltam vele kicsit hosszab úton, és sokszor csinált olyat, hogy lefulladt. Mintha nem kapna benzin. Alapjáraton nem, csak ha mondjuk kitettem üresbe. Utána indult pöcröff, és ketyegett szépen. Aztán pár perc múlva megint. Az lehet gond, hogy még azzal a benzinnel mentem amivel megvettem a mocit? (nem sok volt benne, félúton el is kezdett villogni a lámpa.. tele tankoltam, utána nem csinálta egy darabig, aztán mielőtt letettem a motort a garázsba akkor megint. És általában akkor csinálta mikor kanyarodtam, vagyis dőlt valamerre a motor. Előtte állt pár hónapot a motor)
Illetve menetközben is dadogott, mintha télleg nem kapna cuccost..
Valakinek hasonló tapasztalat?