Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja igen, lehet lényeges, hogy durrog is ilyen 4-5 ezer körül..
Hát jó kérdés, mert nekem egyszer sem dadogott le. Nem kizárt cserélték már. Ki tudja.
Lehet hogy az AC rakoncátlankodik és ha nincs megfelelő mennyiségű benya akkor vergődik. Lehet hogy koszosak a szűrők, lehet hogy gyertya.
Mert ha oda húzom neki akkor megy mint egy mozdony. Akkor dadog ha 3-4 ezer körül tartom a fordulatot. Énis rátankoltam a régi benyára és akkor javult, de nem szűnt meg..
nekem is dadogott néha alsó fordulaton, de másik benyát tankoltam és csendesedett a dadogás
Lehet, hogy gyertya. Visszaolvasgattam itt a fórumban, és többen is írták, hogy pontosan ugyanilyen gondokkal küzdenek.. lehet h az AC nem csinál megfelelő nyomást...
Esetleg a gyertyák nem lehetnek már rosszak. Szervízkönyv szerint elég hamar ki kell őket dobni. 12ezrenként azt hiszem.
Nekem hasított rendesen. Nem produkált ilyesmit se hidegen, se melegen. Haver superduke-ja csinál hasonlókat. Egyelőre még nem vitte szerelőhöz.
Meg amikor városban mentem 40-50 között kb 3-4ezres fordulaton tartva akkor is dadogott..
Másik: jönnek a tünetek nálam is..
Szóval most voltam vele kicsit hosszab úton, és sokszor csinált olyat, hogy lefulladt. Mintha nem kapna benzin. Alapjáraton nem, csak ha mondjuk kitettem üresbe. Utána indult pöcröff, és ketyegett szépen. Aztán pár perc múlva megint. Az lehet gond, hogy még azzal a benzinnel mentem amivel megvettem a mocit? (nem sok volt benne, félúton el is kezdett villogni a lámpa.. tele tankoltam, utána nem csinálta egy darabig, aztán mielőtt letettem a motort a garázsba akkor megint. És általában akkor csinálta mikor kanyarodtam, vagyis dőlt valamerre a motor. Előtte állt pár hónapot a motor)
Illetve menetközben is dadogott, mintha télleg nem kapna cuccost..
Valakinek hasonló tapasztalat?
Pont most voltam az enyémmel egy pár kört. Hát menet közben nekem sem ment 70-80 fok fölé. Szal sztem az normális.
És akkor most végülis mennyi is lenne az üzemi hő? Meg ezekben 5-10 fokokban normális , hogy nekem nem megy 70 fok fölé?
Értem, hát nagyon nem akarok belepiszkálni, de a madzag végét leszigszalagozom majd mindenképp :D
Ó hát köszi a képet de tényleg, mostmár képben vagyok, szerintem nekem is így van,ledugózva.
Bal alsó sarokban van a hőfok jeladó. Ezen a képen már le van dugózva a helye:
Jah, azt nem olvastam, csak itt mindenki vagdosást írt. Azért írtam, hogy lehet szebben is. Mondjuk rosszul írtam, mert a fejkábelnél széthúzhatóak a csatlakozók, az ecu-nál egy biztosító lemez van amit ki kell nyomni oldalra néhány mm-t és utánna lehet kihúzni a vezetékeket.
Értem, hát biztos szebb mutatvány lett volna, de nem én csináltam, így vettem
Hát nem tudom ezen orvosolták-e , megnéztem a hűtőt tetőtől talpig és jobb felső sarkába van 1 valami amihez 2drót megy , gondolom akkor az a hőfokmérő... Amúgy 98-as a gépem
Nem feltétlen kell elvágni a vezetéket, nagyon ötletesen van megcsinálva a csatlakozó, ha jobban megnézed akkor szét lehet pattintani és ki lehet húzni a belét, akkor ki lehet venni azt a vezetéket amit akarsz és csak össze kell pattintani. Ha véletlen rossz vezetéket vettél ki akkor csak simán visszarakod és nem kell forraszgatni.
Jól látszik láttam már olyat, de sehol sem találtam, úgyhogy rendeltem egy pár univerzális cseppalakú ledes indexet a farokidomra.
Nekem is csak akkor evett 5L/100km amikor jött haza. Utána soha többet, mondjuk nekem csak 1éve van meg.
De ez csak a korábbi modelleken van így, a későbbi példányokban már orvosolták (sőt a korábbi példányokban is sokban át van már alakítva). Neked mikori a masina?
Ahaaa, na majd ezt megnézem, és hamár itt tartunk mennyinél kéne nyitni a termosztátnak?
Pár oldallal visszább sokat írtunk. Ha a hűtőben van a vízhőfok jeladója, akkor hidegebbnek érzékeli a motort az elektornika, és több benyát ad neki hosszabb ideig, mint kellene. Ezért több a fogyasztás. Áthelyezve a termosztátházba, mindig az aktuális vízhőfokot méri.
igen a fogyasztást sokallom, de nem értem miköze van ahoz a hőfok jeladónak?