Én a hőgombával baszakodok egyfolytában. Előző nem volt jó. Vettem egy bontottam az vagy kapcsol vagy nem. Most veszek egy újat és ott tartok hogy 15papír. Vettem volna újat anno meg egy tálca Sopronit!
Én is arra gondolok hogy városban szaladgáltak és hamar felmelegedett és kikaphatták belőle a marhák arra nemgondolva hogy nem tesz jót a motornak !De mondom még nincs szétszedve szal még ez nem biztos!10 ezer az új termó
Még nem tudom megmondani pontosan!De ma beszéltem az egyik suzuki márkaszerviz szerelőjével és aztmondta elképzelhető hogy nincs benne termosztát!Én nem hiszek benne,szerintem csak beszart és kering egyfolytában a viz azért nem melegszik rendesen!De ki az a marha aki kivennéé?NEMÉRTEM!
Szerintetek miért venné ki valaki is a a termosztátházbol a termosztát?Talán ha visszateszik enni fogja a vizet és hengerfejtömitést kellesz cserélnem?remélem nem
Hengerfejtömitésre mennyit számoljak?
Azért az nem kopik olyan gyorsan. Nekem jó benne a prox. Motorradban is azt adták. Mondjuk én gyárit rendeltem, és ezt hozták. Dupla annyiért mint a Nagyvasban lett volna. Elhoztam, mert nagyon kellett már. Ott állt szétszedve a vas. De nincs probléma vele.
Újra kell mérned, mert nem egyformák. Nekem ezen is, és a GS-eken is volt, hogy a csészék összecserélgetésével fogyott a vásárolandó lapkák száma.
Ja még valami, kicsi szelephézagnál szelepet kell majd venned,+ hengerfejtömítést, nagynál csészét. Válassz! Kipuff minimumon van, szívó nagyon kicsi. Plusz korántsem biztos, hogy a kopással növekszik a hézag, mert ha a szeleptányér "kopik", akkor még inkább csökken. Kitámasztott szelepet pedig, előbb utóbb elfújja.
Szelephézagokat ma lemértem. A kipuff oldalon az összes henger 0,2mm-es. A szívóoldalak viszont tűrés alattiak Olyan 0,7-0,8mm-esek. Hát nem tudom mit tegyek. A szívó oldal fog annyit kopni pár km-en belül, vagy vegyek bele kisebb lapkát? Ezt szerintem nemrég állíthatták. Lehet előtte már csörgött, és akkor vághatta szét a csészéket.
Az utángyártott prox jó bele, amit a nagyvas.hu-n kapni bagóért?
Lehet evidens, de ha cserélem az első szelepcsészéket nyílván újra kell mérnem a hézagokat?
ha ezek után vigyázol rá nem fog szétesni, nem kell üresben szabályoztatgatni,időben kell szelephézagot nézni/állítani és a világ végéig elüzemel ez a blokk.
Na ja, de ma az egyik szalonba szinte kiröhögtek miatta. A válasz : "hajtsam ameddig szét nem esik, azt kuka, TL-el nem érdemes szarozni"
Tiszta lelkibeteg lettem. Amúgy a legtöbb helyen 17 ezret mondtak a csésze darabjára. Fú ez nagyon sok. Lehet angliából kell rendelnem, mert ott 17 a kettő postával együtt :D
Noo megvan az eredetvizsga végre volt annyi jóidő és nasütés hogy elmenyjek megcsináltatni! a hőfok továbbra sem emelkedett 36 foknál magasabbra és ugyan ugy visszahült a műszar szerint
a hűtőt fogdostam még csak de az langyos éppen majdnem meleg volt!Most jöhet a szerviz
az első kiadású tls-eken szarul volt kivitelezve a termosztát beépítése. nem tudom mikori a tiéd de akár ez is lehet
mondjuk volt rá gyári visszahívás...
Hengerfejtömitésre mennyit számoljak?
Újra kell mérned, mert nem egyformák. Nekem ezen is, és a GS-eken is volt, hogy a csészék összecserélgetésével fogyott a vásárolandó lapkák száma.
Ja még valami, kicsi szelephézagnál szelepet kell majd venned,+ hengerfejtömítést, nagynál csészét. Válassz! Kipuff minimumon van, szívó nagyon kicsi. Plusz korántsem biztos, hogy a kopással növekszik a hézag, mert ha a szeleptányér "kopik", akkor még inkább csökken. Kitámasztott szelepet pedig, előbb utóbb elfújja.
Az utángyártott prox jó bele, amit a nagyvas.hu-n kapni bagóért?
Lehet evidens, de ha cserélem az első szelepcsészéket nyílván újra kell mérnem a hézagokat?
Tiszta lelkibeteg lettem. Amúgy a legtöbb helyen 17 ezret mondtak a csésze darabjára. Fú ez nagyon sok. Lehet angliából kell rendelnem, mert ott 17 a kettő postával együtt :D
Apróban megtalálod részleteket.
a hűtőt fogdostam még csak de az langyos éppen majdnem meleg volt!Most jöhet a szerviz
mondjuk volt rá gyári visszahívás...
ezeknél így kell kezdeni.