Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Koszi az infokat sracok!akkot eloszor kioperalom a mocibol a termosztatot kifozom 70 fokos vizbe es ha szar akkot kuka es veszek bele masikat!a jelqdot megbefujok kontakt sprayel es meglatjuk milesz!es majd teszek fel kepet rola es ha egyezik akkor 5ert atveszembpostaval
Nekem is volt ilyen bajom, csak nekem kicsit tovább melegedett, de nem annyira, hogy nyisson a termosztát (vagyis a termosztát biztos nyitott, mert az nem a jeladótól függ, de az ecu rossz értéket kapott ami befolyásolta a fogyasztást), és nekem is visszaesett az érték elindulás után, még 30-40km múlva sem ment feljebb.
Nekem a szerelőm a szelephézag és vákuumszinkron állítás mellett ingyen megcsinálta ezt a hibát, úgyhogy nem biztos, hogy cserélned kell a termosztátot és a jeladót. Kérdezetm, hogy mi volt a baja, de nem árulta el. Szerintem először szedd ki a házat meg a jeladót és próbáld meg kitakarítani. Ha nem sikerül akkor megpróbálom kihúzni a szerelőmből, hogy mi volt a baja az enyémnek, ha még emlékszik rá.
Nem új de azt tudom hogy jó.Tömítés van rajta 5 papír.
Én alkatrészeket a HOSUBÁnál szoktam rendelni van itt egy szervíz Dunaharasztinál.
Jaaaaa aha igy már világos mennyiért adnád luká?új?Tömités minden van hozzá?Nem tudom hogy e az S es az R-be de Janonak ugyiskell
Nekem szelepcsésze kell a hengerfejbe, és abból kettő :D

Neked termosztát.
Nekem van eladó de az S-be való ha jó az R-be akkor viheted.az okosak majd megmondják h mi van!
Miért hivjátok csészénének? és miért beszélsz töbes számban?Egy termoszta kell a termoházba nem?Már összekavarodok
Még én se tudom hol fogok kapni csészéket. Talán a helyi motorosboltok egyikében tudnak rendelni.
Rendben!Utánnaolvastam és mindenbizonnyal a termosztát szar! Ha valai tudna segiteni hogy hol kaphatok termosztátot a TLR be azt megköszönném!
Igen az lesz.
Ez lenne az?
Két henger között van a légszűrőház alatt. Pont ma szedtem ki az enyémet. Azon a környéken kellene a csöveket fogni.
Hát látszik nem volt még vizhutéses mocim a hűtőt nem fogdostam csak a dobok már melegek voltak az összekötő is de csak 30 fokott mutatott kimentem egy 5 kmes körre és visszahült 20 ra! Holnap megnézem akkor a csöveket és a hűtőt!Melyik oldalon van a termosztát csöve: ?ÉS HOL VEHETEK TERMOSZTÁTOT?
Egy kis lyukon ereszt a pumpa, ha szar! Már ha jól emlékszem... De semmiképpen nem a blokkba. Ha nem melegszik a víz, az termosztáthiba nem vízpumpa. Fogd meg a termosztátból kijövő csövet, ha rögtön melegszik akkor nyitva a termosztát, vagy nincs benne.
Eredetvizsgára én az összes idom nélkül vittem, ez nem volt probléma.
Szerintem 10perc alatt már melegebbnek kellene lennie. Igaz sosem mértem még az időt de nem addigra talán 60°-ra is felmegy. Ha nem tovább.

Nem lehet, hogy csak a műszar mutat hülyeségeket, amúgy meg meleg a gép? Fogdostad a hűtőt közbe?
Remélem nem a vizpumpával van gond azt olvasom hogy a TLRben ugyvan épitve a vizpumpa hogy ha rossz akkor elkezd ereszteni!Na most ezt az eresztés azt jelent hogy a blokba eresztené a vizet?Vagy szivárogni kezd a mocibol a viz és alatta tócsa lesz?Nekem nem csepeg sehol!Igy külsőre de majd megbontom már az idomot csak legyek tul az eredetvizsgán!
Érdekelni érdekelne de 240 km re vagy kicsit messze! De azért köszönöm!Mennyiért csinálnál nekem egy ilyen hátsórészt?
sajátkezűleg csináltam rozsdamentes anyagból.
pepecs munka volt. lemásoltam a felfogatási pontokat,plusz szerkesztettem rá indextartót. ha érdekel telószimmering cseréhez van szerszámom.
Nos 10 perc melegités után 30 C fokos vizet értem el ez normális? tim eddig szoktátok melegeiteni? bocsi a buzi kérdésért de nem volt még vizhütéses motorom
Hál istennek, hogy elér. El is kezdtem az átalakítást. A kisvízkört már régebben belefaragták, csak azt nem értem akkor a jeladót miért nem rakták már bele. Na mindegy, majd most belekerül.
A jeladó kábele elég hosszú, hogy csak simán átrakd a termosztátházra a hűtőn lévő jeladóról.Az maradhat a helyén ha van a termosztátodon egy másik jeladó.
Az S-é is gyenge, 4300 kelvin fokú xenont épitettem be, ez fehérebb, világosabb, mint a 6000es. Lehet vele látni4
'97es gyártású TL-S eknél van a hőfokjeladó a hűtőrendszer leghidegebb pontján, és nincs kis kör a rendszerben, ami a termosztátház és a blokk között keringeti a hűtővizet amíg a termosztát ki nem nyit. Helyettesíthető az R-es típus, valamint az SV1000 termosztátházával, és a hőfokjeladő csatiját át kell arra dugni, tökéletesen megfelel, ugyanaz a jeladó van benne! A kis kört ki kell építeni úgy , hogy rácsatlakozunk a vízpumpa és űtő közötti csőre(25ös átmérő) a vékony (10es) csővel egy rozsdamentes T csőcsatlakozással.Előnye a gyorsabb bemelegedés, szegényebb és ideálisabb keverék, mert az injektor nem hideg motort érzékel, valamint a hűtőventillátor pontos vezérlése.Nem hagyja túlmelegedni a motort. Kisebb fogyasztás, nagyobb motorélettartam, nem kerül sok benzin a motorolajba az injektor téves hidegüzemi dúsítása miatt.ezért a hűtés átalakítása erősen javasolt! '98-tól már gyárilag ilyen a redszer!