Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! igen ezen volt túrakormány (de csak volt :) ) meg kicsit megvágott idom. igy nekem kicsit jobban tetszik.majd teszek rá valami kis tükröket. tegnap én is szétszedtem a csészék miatt de ahogy elnéztem már szerelték valamikor a motort mert nagyon újnak néz ki benne minden.
Én Norautoban vettem Preventet alcsi motorhoz is jó és szép rózsaszín volt.
A hőfokjeladó menetének méretére nem emlékszel véletlenül.

Átalakításkor lényegébne berakom az S termosztátház helyére az R-est, és még pluszba elhúzok egy vezetéket ami a vízpumpától ágaztatok le a termosztát fele? Jól gondolom.
Jah persze úgy nem mindegy, én csak a márkára gondoltam hogy úgy mind1
Rendben!:) neztem motul 1 liter fagyalo bekeverve 2400ft kicsit sokallom erte!de gondolom jo ha autisboltban vagy nagyobb bevasarlokozpontokban kaphato fagyalos vizet nyomatok bele persze ami kimeli az aluminium coccot?!
Bizony hogy nem mindegy! Alumínium blokkhoz való fagyálló kell bele! Kicsit drágább mint a sima, de nem eszi meg az alkatrészeket. Ja és persze a megfelelő arányban kell higítani.
Farokidomon lévő lyukba való indexet keresek. Tud valaki segíteni, hogy honnan lehet ilyet beszerezni? Már végigbogarásztam az összes ebay-t, de sehol sem találtam.
Nem mindegy, alu blokkba való kell bele!
Tökmindegy csak ellássa a feladatát.
2200ml kell bele
Ti milyen hűtő folyadékot használtok és mennyi kell a TLbe ha leszeretném cserélni?
Grat! Ezt néztem én is, mielőtt megvettem a mostanit, csak nekem túl messze volt. Aztán persze jóval messzebbről vettem mocit :D
Ezen van túra kormány, meg a fejidom kicsit átalakítva ugye?
Valahol az ember belekalkulálta. 15éves motor nem sírok. Ez legyen a legnagyobb baj. Főleg, hogy típushiba az S-nél ahogy olvasom.
Régi hsz-ben találtam 6-6500-as darabárat.
Én tapogatós vagyok, meg közbe neten nézem a dolgokat, de egy nyugodt délutánt nem árt rászánni kompletten mindenre. Nameg jól odafigyelni, mert nem kellemes, ha az ember elrakja a vezérműtengelyt :D
az uj csészék mennyibe kerülnek és hol lehet megvenni öket?
mennyire szopós szétszedni a csésze miatt? idöben mennyi kb?
Nyugi Jano nem vagy egyedül,nekem példa telószimeringet kell cserélni sűrgősen meg olaj stb.Ugyhogy még kész nincs addig sehova!Max az eredetvizsgára! 2-3 hét és motorzható a motor
Na igen valami ilyesmire gondoltam majd! Ez nem vágott gyári igaz?Hol szerezted be?
Jó kis leírás sok képpel a szelephézag állításhoz:

www.tlzone.net%2Fforums%2Fperf..." title="http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=en&tl=hu&u=http%3A%2F%2Fwww.tlzone.net%2Fforums%2Fperf..." target="_blank">http://translate.google.hu/tra...
Nem bírtam ki, és szétszedtem a motort a csészék ellenőrzése végett. Nem is olyan vészes ezt szétszedni, mint gondoltam, de megérte. Első henger kipuff oldali csészék kukásak. Már indul valami repedésféle. Jobb is, hogy szar idő van legalább nem fáj a szívem amíg el nem készül a vas.

Új csészék mennyire szokták bírni?
Ááááá este SOHA ricsibontot ismerem ezt a másikat nem,megérdeklődöm majd!
A lámpa tényleg halál, de éjjel amúgy sem szabad száguldani. Ha Pest környéki vagy akkor: ricsibonto, www.burmi.hu
Akkor jól elvolt dugva nézegetem az angol ebayen hát 100-130 fontért van de olyan karcos mint az állat na majdcsak találok
xenon van nektek benne?mert irják hogy éjszaka életveszélyes a lámpája a TLRnek
Enyémhez sem volt, és kb másfél év után felhívott az ember akitől vettem hogy menjek el érte mert megtalálta.