Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rsv-hez láttam 15-ért is, ebből gondoltam.
Akkor meg.
Van bőven plexiből választék :D

http://www.ebay.de/sch/i.html?...
Bubis plexit én is akarok majd egyszer. Nem vagyok alacsony, szóval lehet majd jól fög jönni a plusz szélvédelem.
Sajnos, ha itthon valahol nem talál, nem nagyon van olcsóbban.
üléspúp ebay:link1
link2
ehhez szállítás is jön
Ez ingyenes szállítás
nem.
Mai projekt :
enyém is így járt, 45000 körül volt benne, "szerelőmnek" szóltam, hogy lesse meg.
mondta kizárt, hogy el legyen repedve. el volt.
ha szétdől akkor rossz estben hengerfej csere
Aha értelek,mindenféleképpen beszeretnék ruházni rá mert nagyon tetszik a motor ülés puppal,és egy szép bubis plexire csak először a szervizen legyet túl
Nem, itt a fórumon vettem egy sráctól. Nekem kellett festeni, mert az én gépemen az R1 gyémánt feketéje van, így mindenképp át kellett fényezni. Egyébként olyasmi festésű motorról van mint a tiéd.
Bontóbol vetted te is?Neked kellett festeni?
Szerintem megér, bár nekem sikerült 15-ért venni, de örültem is mint majom a farkának.
Mindenféleképpen én már voltam több mocc találkozón is de ez a kunmadár valahogy mindig kimaradt
Nem akarok gyorsulni csak átakarom érezni azt az érzést ami ottvan
Jólvan, ha jössz akkor ott összefuthatunk, majd jelzünk előtte
Én se voltam még. Sőt egy motoros találkozón se voltam még
Hát ha addig kész lesz a gépem akkor mindenfélekéépen!SOHA NEM VOLTAM MÉG!
Te mész kunmadarasra? Én lehet lenn leszek az egyik cimborámmal
De hülyeséget válaszoltam az előbb, bocs, közbe összekevertelek valaki mással, és csak felületesen olvastam el.

12x1,5-ös egyébként a menet, mint kiderült. Remélem jól fog működni. Kedden meg is történt az átalakítás. Szinte már ki is ment a fejemből a dolog.
Igen, így van az enyémen is megoldva, meg többek szerint is így kell lennie. A termosztátházban ha benn van a jeladó, akkor azt megint könnyű észrevenni. Megy rá két kábel.
Szia, sajna a jeladó méretét nem tudom mert együtt volt a ter.házzal. Igen egy plusz cső van a ter.házban amit én a vízpumpa előtt csatlakoztattam a visszatérő ággal. Talán a képen majd látod miről beszélek
Szerintetek egy R-es üléspup 20 ezret megér ugy hogy festeni is kell?
Szelepdeknit kell levenni, miután a fél motor szét lett szedve (hűtő, idomok), és kikapni a felette lévő vezérműtengelyt.
Huhh, ezzel a szelepcsésze repedéssel bele tettétek a fülembe a bogarat. Ahhoz, hogy szemmel látható sérülést észre lehessen venni, elég levenni a szelepfedelet? vagy a komplett hengerfejet le kell kapni? (Egyikre sem vállalkozom magam, pusztán érdekel mit zúdítok a szerelőm - kinek kiléte még ismeretlen - nyakába..)
Köszi!

Valami ilyesmire gondoltam én is. Azért jól megburítom majd olajjal.
Mert ott marad, ahová teszed. De én csak olajozni szoktam. Jól néznénk ki, ha egy hosszabb állás utáni indításnál mikor már lefolyt az olaj, át kellene zsírozni a blokkot. Az inkább akkor kell, ha szőr szárazan teszed össze a motort, és minden olajjárat üres. Ez addig megvédi a csapágyakat, míg felépül az olajnyomás.
Holnap lefpozóom, mert fel kell tölteni a gépet.

Kérdés, szerintetek összerakáskor elég ha csak minden alkatrészt jól beolajozok, vagy láttam olyan ajánlást, hogy molibdén-szulfitos szírral kell bekenni. Az meg miért is jobb, mintha csak rendesen megolajoznám?