Talán még a hőfokjeladó helyét érdemes megnézni, hogy hol van. Nemrég tárgyaltuk, és tegnap én is átalakítottam a rendszert. Most a termosztátházba van a hűtő helyett. Még nem tudom, de remélem kevesebbet fog enni.
Értem, köszönöm ezt is, egyébként nemrég beszéltem a szerelőmmel (Szél Imi nemtom ez kinek mit mond) szal hogy őszerinte kizárt,hogy lenne bármi lemez vagy akármi más is a gépben.. eléggé kétségbe estem,hogy most akkor mi a franc legyen
Ha Német piacos a vas akkor a befecskendező szelep és a henger közti gumicsonk kb. fele le van takarva.
TL-S-ek francia verziója állítólag a vezérműtengelyekkel is meg van gátolva a haladásban.
a 7-8 a reális
nekem "papásan" (max130 de kétszeméllyel) ismerkedésünk hajnalán és csak egyszer evett 100-on 5,5 lityit.
Aztán utána soha többet pedig 5 évig megvolt.
Szerintem a 7-8 liter a reális. Papa üzemmód nincs (értelmetlen és lehetetlen ), de nem is nyomom ki a szemét
Akkor ehet 10 liter körül, ha mondjuk pályán vagy vele, és hát ott fogyasztás helyett köridőt mérsz De normál használat esetén 7 liter átlagosan.
Hujuj.. Nem vagyok motorszerelő, de szerintem ha egy visszafojtott motoron elvágsz valami vezetéket az utána nem fog visszaállni a gyári fojtatlan értékre... Ott valószínűleg vissza kell programozni a gyári értékeket. Szóval irány egy jó szerelő
Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem, Nemrég vettem egy S-t és fogyasztással nem vagyok kibékülve (9-10 liter) akámilyen papásan hajtom. Ez normális? mert eddig mindenki mást mondott, egy szerelő haverom mondta h ez normális (hozzátette, hogy főleg a Tl-nél) a másik meg mondta h inkább 7-8nak kéne lennie... nem tudom rossz üzlet volt? vagy le lehet ezt valahogy csökkenteni? Még annyit megtudtam róla,hogy ez régebben gyárilag le volt folytva 90 lóra, és ez úgy lett ki iktatva,hogy el lett nyesve ez a vezeték, egyéb még...sport dob szép hangja van a blokknak,nem füstöl nem eszi az olajat... segítsetek! köszi :D
állísd értékre, kopni nem fog.
csésze csere után mérd meg újra, valószínűleg elmegy a hézag.
a szinkront simán lehet állítgatni úgy, mint a karbisoknál, vákuummérő kell hozzá vagy szakszerviz aki megcsinálja.
bár ezt kétlem.
TL-S-ek francia verziója állítólag a vezérműtengelyekkel is meg van gátolva a haladásban.
nekem "papásan" (max130 de kétszeméllyel) ismerkedésünk hajnalán és csak egyszer evett 100-on 5,5 lityit.
Aztán utána soha többet pedig 5 évig megvolt.
A szívótorokban van szűkítő lemez is!
Sztem olyan kéne inkább amit az idomra lehet felrakni.
Akkor ehet 10 liter körül, ha mondjuk pályán vagy vele, és hát ott fogyasztás helyett köridőt mérsz De normál használat esetén 7 liter átlagosan.
Segítségetekre lenne szükségem, Nemrég vettem egy S-t és fogyasztással nem vagyok kibékülve (9-10 liter) akámilyen papásan hajtom. Ez normális? mert eddig mindenki mást mondott, egy szerelő haverom mondta h ez normális (hozzátette, hogy főleg a Tl-nél) a másik meg mondta h inkább 7-8nak kéne lennie... nem tudom rossz üzlet volt? vagy le lehet ezt valahogy csökkenteni? Még annyit megtudtam róla,hogy ez régebben gyárilag le volt folytva 90 lóra, és ez úgy lett ki iktatva,hogy el lett nyesve ez a vezeték, egyéb még...sport dob szép hangja van a blokknak,nem füstöl nem eszi az olajat... segítsetek! köszi :D
csésze csere után mérd meg újra, valószínűleg elmegy a hézag.
a szinkront simán lehet állítgatni úgy, mint a karbisoknál, vákuummérő kell hozzá vagy szakszerviz aki megcsinálja.