Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán még a hőfokjeladó helyét érdemes megnézni, hogy hol van. Nemrég tárgyaltuk, és tegnap én is átalakítottam a rendszert. Most a termosztátházba van a hűtő helyett. Még nem tudom, de remélem kevesebbet fog enni.
De Te nem a lovakat kevesled, hanem a fogyasztást sokallod ugye?
ha nincs lemez akkor simán kevés neked a 125 paci.

bár ezt kétlem.
Értem, köszönöm ezt is, egyébként nemrég beszéltem a szerelőmmel (Szél Imi nemtom ez kinek mit mond) szal hogy őszerinte kizárt,hogy lenne bármi lemez vagy akármi más is a gépben.. eléggé kétségbe estem,hogy most akkor mi a franc legyen
biztos, hogy jobb. de ha már elvágták a vezetéket, általában a lemezt is kiveszik. azért érdemes ránézni
Ha Német piacos a vas akkor a befecskendező szelep és a henger közti gumicsonk kb. fele le van takarva.
TL-S-ek francia verziója állítólag a vezérműtengelyekkel is meg van gátolva a haladásban.
Köszönöm a segítséget mindenkinek, majd akkor megnézetem ezt torkot valakivel aztán majd írok.Köszi még 1x
a 7-8 a reális
nekem "papásan" (max130 de kétszeméllyel) ismerkedésünk hajnalán és csak egyszer evett 100-on 5,5 lityit.
Aztán utána soha többet pedig 5 évig megvolt.
Jobb, mint így. Sztem a fogyasztásodnak ehhez is köze van...
Már maradhat, mint a hentesnél...
és ha kiveszem ezt a karikát akkor elvileg jó vagyok ?
Bocs, akkor kitörlöm
A kábel elvágásával nem lett minden ló felszabadítva.
A szívótorokban van szűkítő lemez is!
Ezt én akartam írni!
XX-hez való teeeeeeeee
Jól mondta a Tarka! Figyelni kell rá,és a világvégéig blokk marad!
Nem a blokkba ereszti a vizet, hanem kintre.
Nolte az tök nem jó, mert hátulról marhára nem látszik...
Sztem olyan kéne inkább amit az idomra lehet felrakni.
a kábel elvágása részben oldja fel a folytást, a szívótorkokban is van lemezkarika, amely átmérőt szűkít.
Szerintem a 7-8 liter a reális. Papa üzemmód nincs (értelmetlen és lehetetlen ), de nem is nyomom ki a szemét
Akkor ehet 10 liter körül, ha mondjuk pályán vagy vele, és hát ott fogyasztás helyett köridőt mérsz De normál használat esetén 7 liter átlagosan.
Hát szerintem is elég maszek megoldás... :S elakarom vinni mindenképp szerelőhöz majd, neked mennyit eszik amikor nyugodt vagy? :D
Hujuj.. Nem vagyok motorszerelő, de szerintem ha egy visszafojtott motoron elvágsz valami vezetéket az utána nem fog visszaállni a gyári fojtatlan értékre... Ott valószínűleg vissza kell programozni a gyári értékeket. Szóval irány egy jó szerelő
Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem, Nemrég vettem egy S-t és fogyasztással nem vagyok kibékülve (9-10 liter) akámilyen papásan hajtom. Ez normális? mert eddig mindenki mást mondott, egy szerelő haverom mondta h ez normális (hozzátette, hogy főleg a Tl-nél) a másik meg mondta h inkább 7-8nak kéne lennie... nem tudom rossz üzlet volt? vagy le lehet ezt valahogy csökkenteni? Még annyit megtudtam róla,hogy ez régebben gyárilag le volt folytva 90 lóra, és ez úgy lett ki iktatva,hogy el lett nyesve ez a vezeték, egyéb még...sport dob szép hangja van a blokknak,nem füstöl nem eszi az olajat... segítsetek! köszi :D
állísd értékre, kopni nem fog.
csésze csere után mérd meg újra, valószínűleg elmegy a hézag.
a szinkront simán lehet állítgatni úgy, mint a karbisoknál, vákuummérő kell hozzá vagy szakszerviz aki megcsinálja.
Na ja, az is jellemző! Enyémben még nincsen AGR TT. Ez face előtti 184 ló.