Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki szedett már szét gyári kormánylengés csillapítót szimering csere miatt? Oldalról belestem, és eléggé el van már öregedve szegény, jó lenne cserélni.
Na, ha kigurult a műhelyből, beszámolót kérünk!
Akkor jol sejtettem,na már a szerelőnél a gépem remélem nem lesz komolyabb baja mert tökön szurom magam
szia
eladó csak a kplung alsó munkahenger?
és ha igen,mit kóstálna?
tudom van teló szám is de inkább így értekezek.
Persze hogy többet, és jelentősen szerintem. Arról nem is beszélve hogy árt a blokknak.
Szerintem igen.
Szerintetek ha termosztát hibájábol nem tudom üzemire melegiteni a gépemet akkor többet fogyaszthat a benzinből?
Az ilyen jellegű szopástól nincs is jobb
Még nem álltam neki, mert nem volt időm, de majd ma. Imádom az ilyen jó melókat.
Hat nem mivel nekem soha nem lesz penzem ilyen luxus motorokra
nem ezt vetted meg véletlenül?
Jó de Te bűvész vagy
En lanc es lanckerek nelkul hajtom a vasat es siman gurulok a varosban eppugy mint a kanyarokban
Jaja, lassan menni vele lehetetlen. Tudom, hogy nem is arra való, de sajnos néha muszáj, ki illetve átkecmeregni a városon, városokon.
Ja értem, a gyárinál nagyobb van nálad. Hát az már lehet tényleg nagyon hosszú lehet.

ÉN vezetési stilusomhoz jobban illik egy rövidebb áttételezés. Inkább a kanyargást, kigyorsítgatásokat keresem, mintsem a tartósan nagy tempóban haladást.
Én a gyári méretet visszateszem azt' csókolom magamból kiindulva inkább nem variálok, mer' ráfaragok..
Előző tulaj a gyárinál eggyel kisebbet rakott fel előre. Majd meglátjuk, de sok a kanyargós út errefelé, úgyhogy szerintem marad is így.
Nekem meg pont fordítanom kell az arányon, ha eljön a lánccsere ideje.. brutál hosszú az áttétele. Mondjuk erőből megoldja a dolgot csak városban ha betartom a KRESZ-t, márpedig miért ne tartanám be ugye, akkor 1be meglendítem a nagysasszonyt, 2be épphogy felrakom és már 50 km/h-val száguldok
Nekem volt már 1-2 power drift. Lehet csak az eggyel kisebb első lánckerék miatt
Én most voltam spanommal (MV Agusta 1090RR) megjártuk Orfűt meg az egész Mecseket és nem volt gond a tapadással.....(Majrécsík nem volt ám )
Nemvolt para, óvatosan mentünk
Én fel nem ülök ilyen hidegbe. A tapadás halvány jelét se vettem észre amikor legutóbb eredetiségvizsgára mentem
Meg, hálisten'.. én voltam a buta . De olyan jót mentem vele az 5-6 fok ellenére is 300 km alatt 4 motorossal találkoztam Nem sok ilyen állat van mint én
Volt olyan is hogy bemelegedett mentem vele mondjuk 50 km-et rárántottam a gázt és egy pillanatra megtorpant. 200 km után rárántottam ugyan abban a fordulaton és semmi. Illetve mikor bemelegedett mentem vele sokat és megnéztem hogy ilyenkor mit csinál szivatóval akkor meg szépen 2500 rpm köré emelkedett a fordulat.
Szerintetek?
Na megnéztem mert pont ma kerültem vele.Ha ráhúzom teljesen akkor kezd el emelkedni de akkor se számottevően. Holtjátékot beállítottam és akkor se változott más.