elkezdtem nézegetni közbe a neten a termosztátházak megoldását, és valamit nem értek. Van egy megkerülőág ami az enyémbe be van építve, de rengeteg olyan S-est látok amibe meg nincs benne. Ez miért van? Hasonló megoldás van nálam, csak sokkal szebben kivitelezve. Sok gépnél, meg csak megy a cső a hőtőbe simán.
6 dugattyús Tociko féknyereg, amit a Hayabusákon is használtak 2008-ig. Tökéletesen működik nálam.
Az első futómű titán-nitrid bevonattal van, és az is tökéletesen működik.
Megtaláltam a hsz-eid a termosztát témában. Rá fogom szánni majd magam az átalakíttatásra. Munkahelyemen igazából adott minden hozzá, max pár üveg borba kerül :D
Értem, akkor az R változatnál már gyárilag máshol van a jeladó. Ezt nem tudtam.
Repedés, vagy ilyesmit nem látok hál istennek a hátsó rugózásnál.
A csészék jól szemrevételezhetőek, ha leveszem a szelepdeknit, vagy bízzam szakira. A régi motoromon én állítottam a szelephézagokat, miután láttam a szerelőnél, hogy csinálja. Na az persze csavaros volt, és nem lapkás.
Nem, nem gyári dolgot kell nézned, hanem repedést kell keresned, és hasonló rendellenességet, azon a részen, amit Oszi írt. Szelepemelőcsészéken is, mert az S-en hajlamos a repedésre, széttörik, és hengerfejcseréhez vezet.
Hőfokjeladót érdemes áttenni a termosztátházra, nem egy nagy történet, HA tudsz szerezni egy R termosztátházat. Ha nem, akkor át kell alakítani a Tiedet, hogy bele lehessen tekerni a gombát. Ez már nehezebb. Visszaolvasva nem is sokat, olvashatsz az elvileg hidegen üzemelő S blokkokról, mert a termosztát után van betéve a hőgomba, és a blokknál lényegesen hidegebb vizet méri. Így téves adatot küld az ECM-nek. A többi ebből következik.
Átnéztem, de nem látok semmit. Irtak egy garanciális javításról is a tesztekben. Lehet hülye vagyok, de nem jövök rá, hogy a hátsó futómű melyik részét érinti. Nem is igazán látok, nem gyári dolgot.
A motorom előző tulajdonosa mondta, hogy a vízhőfok jeladó áthelyezéssel fogyasztáscsökkenést lehet elérni. Hűtőből talán a termosztátházba kell áthelyezni, ha jól emlékszem. Valaki csinált már hasonlót egyáltalán? Nehéz, vagy érdemes-e átalakítani? Köszönöm!
Sziasztok! Én is csatlakoztam a Tl 1000-esek táborába. Sikerült vennem egy Tl 1000s-t. Hamarosan teszek fel róla képeket. Még valami : nincs véletlenül valakinek visszapillantó tükörje eladó?
Karesz
http://i153.photobucket.com/al...
Az első futómű titán-nitrid bevonattal van, és az is tökéletesen működik.
Azt kérdeztem, h kellenek a gyári dobok?
Mert jelentkezett rá más...
legyen vele szerencséd.
Repedés, vagy ilyesmit nem látok hál istennek a hátsó rugózásnál.
A csészék jól szemrevételezhetőek, ha leveszem a szelepdeknit, vagy bízzam szakira. A régi motoromon én állítottam a szelephézagokat, miután láttam a szerelőnél, hogy csinálja. Na az persze csavaros volt, és nem lapkás.
Mik a szelephézag értékek egyébként?
Hőfokjeladót érdemes áttenni a termosztátházra, nem egy nagy történet, HA tudsz szerezni egy R termosztátházat. Ha nem, akkor át kell alakítani a Tiedet, hogy bele lehessen tekerni a gombát. Ez már nehezebb. Visszaolvasva nem is sokat, olvashatsz az elvileg hidegen üzemelő S blokkokról, mert a termosztát után van betéve a hőgomba, és a blokknál lényegesen hidegebb vizet méri. Így téves adatot küld az ECM-nek. A többi ebből következik.
http://www.motorr.hu/15891/mot...
vagy a ricsibonót próbáld meg!
olaj meg szüők gyeryták a www.nagyvas.hu rol
üdv
Nekem így működött