Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyiben egyeztünk meg?
Szia, én megcsináltam a sajátomon. Ha valami kérdésed van tedd fel. Viszont én szereztem R-es termosztátot mert így sokkal egyszerűbb volt.
Karesz
Köszi! Remélem lesz alkalmam megmutatni élőben is valamikor a kedves fórumos közösségnek
elkezdtem nézegetni közbe a neten a termosztátházak megoldását, és valamit nem értek. Van egy megkerülőág ami az enyémbe be van építve, de rengeteg olyan S-est látok amibe meg nincs benne. Ez miért van? Hasonló megoldás van nálam, csak sokkal szebben kivitelezve. Sok gépnél, meg csak megy a cső a hőtőbe simán.

http://i153.photobucket.com/al...
6 dugattyús Tociko féknyereg, amit a Hayabusákon is használtak 2008-ig. Tökéletesen működik nálam.
Az első futómű titán-nitrid bevonattal van, és az is tökéletesen működik.
Azt tudom, mert láttam...
Azt kérdeztem, h kellenek a gyári dobok?
Mert jelentkezett rá más...
TLS termosztátházzal ahogy látom dunát lehet rekeszteni e-bay-en is. R-est pont nem látok, de nem tűnnek drágának.
Gratula neked is a szép TLS-hez...
Ebay-en lehet venni általában...
Gratula hozzá ,
legyen vele szerencséd.
Az biztos, csak nem tudom mennyire könnyen szerezhető, és mibe szokott kerülni?
Sztem 1szerűbb egy TLR termoszátházat felrakni.
Megtaláltam a hsz-eid a termosztát témában. Rá fogom szánni majd magam az átalakíttatásra. Munkahelyemen igazából adott minden hozzá, max pár üveg borba kerül :D
Értem, akkor az R változatnál már gyárilag máshol van a jeladó. Ezt nem tudtam.

Repedés, vagy ilyesmit nem látok hál istennek a hátsó rugózásnál.

A csészék jól szemrevételezhetőek, ha leveszem a szelepdeknit, vagy bízzam szakira. A régi motoromon én állítottam a szelephézagokat, miután láttam a szerelőnél, hogy csinálja. Na az persze csavaros volt, és nem lapkás.

Mik a szelephézag értékek egyébként?
Nem, nem gyári dolgot kell nézned, hanem repedést kell keresned, és hasonló rendellenességet, azon a részen, amit Oszi írt. Szelepemelőcsészéken is, mert az S-en hajlamos a repedésre, széttörik, és hengerfejcseréhez vezet.
Hőfokjeladót érdemes áttenni a termosztátházra, nem egy nagy történet, HA tudsz szerezni egy R termosztátházat. Ha nem, akkor át kell alakítani a Tiedet, hogy bele lehessen tekerni a gombát. Ez már nehezebb. Visszaolvasva nem is sokat, olvashatsz az elvileg hidegen üzemelő S blokkokról, mert a termosztát után van betéve a hőgomba, és a blokknál lényegesen hidegebb vizet méri. Így téves adatot küld az ECM-nek. A többi ebből következik.
Átnéztem, de nem látok semmit. Irtak egy garanciális javításról is a tesztekben. Lehet hülye vagyok, de nem jövök rá, hogy a hátsó futómű melyik részét érinti. Nem is igazán látok, nem gyári dolgot.
A motorom előző tulajdonosa mondta, hogy a vízhőfok jeladó áthelyezéssel fogyasztáscsökkenést lehet elérni. Hűtőből talán a termosztátházba kell áthelyezni, ha jól emlékszem. Valaki csinált már hasonlót egyáltalán? Nehéz, vagy érdemes-e átalakítani? Köszönöm!
Nézd csak tetovált itt találsz tükröket
http://www.motorr.hu/15891/mot...

vagy a ricsibonót próbáld meg!

olaj meg szüők gyeryták a www.nagyvas.hu rol
Gratula a motorhoz ISTENN HOZOTT Bár én is újvagyok még a TLesek közöt de mindenesetre várjuk a képeket!
üdv
Esetleg ha valakit érdekelne Pályaidom
Hát nekem úgy sikerült, hogy jobb felül -- adatlap, utána baloldalon -- fotógalériák, és bal felül -- új galéria feltöltése.
Nekem így működött
Hali mindenkinek! Segítsetek, ha tudtok! Hogyan lehet ide az adatlapra képeket felölteni? nekem vakahogy nem sikerül semmit az adatlapomon manipulálni
Pörögnek a TL-ek rendesen, Te vagy a 4. aki most vett TL-t. Helyes, gratula hozzá és várjuk a képeket!
Sziasztok! Én is csatlakoztam a Tl 1000-esek táborába. Sikerült vennem egy Tl 1000s-t. Hamarosan teszek fel róla képeket. Még valami : nincs véletlenül valakinek visszapillantó tükörje eladó?
Ilyen időben nincs mit tenni... Tehát üljünk buszra és basszunk bé valahol :)