Komolyan mondom nagyon KANOS vagy te komám örülök hogy megjavult és egy felejthetetlen élményt adott!A hibákra meg rásebassssszzzz mert mindenki a saját hibájából tanul!
Nos Urak.. Köszönöm mindenkinek aki idáig hozzászólt, és segíteni szeretett volna nekem. Lényeg a lényeg, hogy a motorom jó, hibátlan, ma voltam vele egy 300km-es körön, semmi rosszat nem produkált. Úgy indult a sztori, hogy kissé lemerült az akksija reggel.. Mondom kiveszem tölteni.. Ekkor 2 dolog tűnt fel: egy hogy az akksisaru levolt lazulva (én baszhattam el korábban, pedig figyelek mindig, hogy minden csavart annyira húzzak meg amennyire kell), a másik, hogy a kis lemez ami úgymond helyén tartja az akksit, abból kivolt esve a szivacs és nem tartotta fixen a helyén.. Akksi feltölt, saru immáron normálisan vissza, szivacs vissza. Ezekután semminemű jelét nem adta egyszersem a korábban mutatott hibáknak. Gondolom zötykölődött az akksi, hol kontaktolt, hol nem... MEKKORA BALFASZ VAGYOK már komolyan szégyellem magam , Illetve van ez a dőlésérzékelő fekete doboz az ülés alatt (gondolom, hogy azaz). Azt egy O-gyűrű tartja a helyén, ami eléggé elvolt érve, szart se tartott, kicseréltem azt is, meg a csatikat is amik ott vannak megtisztogattam.. Gondolom ezeknek köze lehetett a pillanatnyi kihagyásokhoz..
Úgyhogy nem dadog, nem fullad, nem áll le alapjáraton (visszatekertem 1200 környékén van most, doxa). Ennyi most olyan amilyennek lennie kell.. Olyan élményt adott, hogy ha tankpadomon lévő punci igazi lett volna, biztos megkúrom.. nyugadtan nevessetek ki, mert megérdemlem
nekem fekete aranyban van olyan,a 777...
az a baj,hogy 3 évet bírt,eléggé odavan már:az UV megbontotta a fényezést,a belseje meg kitágult,mint valami kocsmáros csajnak
elvitték az előbb:-)
vettem magamnak egy marushin rs1-et,valami iszonyatosan komoly kupak,volt már nekem sokfajta,de ez viszi a prímet:
170-ig nincs szélzaj,mindössze egy kiló,mintha sapkában motoroznál,ajánlom mindenkinek
És nem biztos, hogy feszámolnak 15ezret egy fél órás munkára! Egy motorozást az ügy megér.Ha gondolod egyeztetünk és elgurulumk együtt. Ja és mindenképp meg kell velük beszélni telefonon, "odamegyek, megvárom, elhozom-ra" az ügyet, mert ott sem mindegy ki nyúl hozzá, dolgoznak ott vagy 5en és jobb ha látod mit csinálnak a gépeddel. Ez máshol is így van, ahol nem tetszik a szerelőnek, hogy látod mit csinál vele oda ne is vidd!
Ezt a sárga TLR-t meg jól meghajtották
Úgyhogy nem dadog, nem fullad, nem áll le alapjáraton (visszatekertem 1200 környékén van most, doxa). Ennyi most olyan amilyennek lennie kell.. Olyan élményt adott, hogy ha tankpadomon lévő punci igazi lett volna, biztos megkúrom.. nyugadtan nevessetek ki, mert megérdemlem
az a baj,hogy 3 évet bírt,eléggé odavan már:az UV megbontotta a fényezést,a belseje meg kitágult,mint valami kocsmáros csajnak
vettem magamnak egy marushin rs1-et,valami iszonyatosan komoly kupak,volt már nekem sokfajta,de ez viszi a prímet:
170-ig nincs szélzaj,mindössze egy kiló,mintha sapkában motoroznál,ajánlom mindenkinek
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Még nem voltam,mert az idő sem engedte meg holnap viszem szerelőhöz rendbeszedetni! Azután irány a kátyús uthálózat
hogy tetszik az új paripa?
http://www.ebay.de/itm/Racings...