Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na csak megjavult a gép :D Ez legyen a legnagyobb gond. Én is alig várom a V2-es élményeket. Bizok abban a jövő hétvégében
Naja.. én meg azt' főleg biztosítom magamnak megfelelő mennyiségű bakit, amiből tanulhatok
Sikerült kiszedni a csavarokat?

Ezt a sárga TLR-t meg jól meghajtották
Komolyan mondom nagyon KANOS vagy te komám örülök hogy megjavult és egy felejthetetlen élményt adott!A hibákra meg rásebassssszzzz mert mindenki a saját hibájából tanul!
mindegy:D látjátok ennyire értek hozzá..
Az ülés alatti fekete doboz az ECU , a kompjúter.
Nos Urak.. Köszönöm mindenkinek aki idáig hozzászólt, és segíteni szeretett volna nekem. Lényeg a lényeg, hogy a motorom jó, hibátlan, ma voltam vele egy 300km-es körön, semmi rosszat nem produkált. Úgy indult a sztori, hogy kissé lemerült az akksija reggel.. Mondom kiveszem tölteni.. Ekkor 2 dolog tűnt fel: egy hogy az akksisaru levolt lazulva (én baszhattam el korábban, pedig figyelek mindig, hogy minden csavart annyira húzzak meg amennyire kell), a másik, hogy a kis lemez ami úgymond helyén tartja az akksit, abból kivolt esve a szivacs és nem tartotta fixen a helyén.. Akksi feltölt, saru immáron normálisan vissza, szivacs vissza. Ezekután semminemű jelét nem adta egyszersem a korábban mutatott hibáknak. Gondolom zötykölődött az akksi, hol kontaktolt, hol nem... MEKKORA BALFASZ VAGYOK már komolyan szégyellem magam , Illetve van ez a dőlésérzékelő fekete doboz az ülés alatt (gondolom, hogy azaz). Azt egy O-gyűrű tartja a helyén, ami eléggé elvolt érve, szart se tartott, kicseréltem azt is, meg a csatikat is amik ott vannak megtisztogattam.. Gondolom ezeknek köze lehetett a pillanatnyi kihagyásokhoz..
Úgyhogy nem dadog, nem fullad, nem áll le alapjáraton (visszatekertem 1200 környékén van most, doxa). Ennyi most olyan amilyennek lennie kell.. Olyan élményt adott, hogy ha tankpadomon lévő punci igazi lett volna, biztos megkúrom.. nyugadtan nevessetek ki, mert megérdemlem
250.000ft ELADO csak alkatrésznek!Maróti Ferenc!Tel.:+3630/776-1949
nekem fekete aranyban van olyan,a 777...
az a baj,hogy 3 évet bírt,eléggé odavan már:az UV megbontotta a fényezést,a belseje meg kitágult,mint valami kocsmáros csajnak
Én is megvagyok elégedve az én sisakommal bár lehetne egy mérettel nagyobb nekem a fehér tigeres van
elvitték az előbb:-)
vettem magamnak egy marushin rs1-et,valami iszonyatosan komoly kupak,volt már nekem sokfajta,de ez viszi a prímet:
170-ig nincs szélzaj,mindössze egy kiló,mintha sapkában motoroznál,ajánlom mindenkinek
Igyvan! Én lehet kéket veszek vagy füstszinüt!Mert 2 méteres magasságomhoz jolfogjönni
Mindegy már, lényeg, hogy jól mutasson a gépen
Hátt már mind1 de legközelebb néz szét jobban cimbora
Köszi szépen de van egy szép marushinom és nemszeretném lecserélni max ha megvan még a fehér marushinod arra elcserélném
fasza, én 22-ért láttam idehaza. Mag azt hiszem 18-ért.
van a számodra egy a motorodhoz illő új agv-m
Én ettől a sráctól fogom rendelni már küldött is a plexiről képet és postával együtt 12 ezer!

http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Szeva!
Még nem voltam,mert az idő sem engedte meg holnap viszem szerelőhöz rendbeszedetni! Azután irány a kátyús uthálózat
voltál motorozni?
hogy tetszik az új paripa?
Na, ennek a motornak harangoztak...
E-bay-ről. rendeltem. Átszámolva 17ezer postával.

http://www.ebay.de/itm/Racings...
Honnan, mennyiért rendelted a bubist?
És nem biztos, hogy feszámolnak 15ezret egy fél órás munkára! Egy motorozást az ügy megér.Ha gondolod egyeztetünk és elgurulumk együtt. Ja és mindenképp meg kell velük beszélni telefonon, "odamegyek, megvárom, elhozom-ra" az ügyet, mert ott sem mindegy ki nyúl hozzá, dolgoznak ott vagy 5en és jobb ha látod mit csinálnak a gépeddel. Ez máshol is így van, ahol nem tetszik a szerelőnek, hogy látod mit csinál vele oda ne is vidd!