Ez jó volt! Már akkor nagyon röhögtem, mikor nyomásdemonstráció után elindultál indítózni! Annnnyira tudtam, mi fog következni! Ez feldobta, az amúgy tiszta ideg napomat! Köszi! Kíváncsi lettem volna Bazsi arcára, mikor megnézte a videót, és az indítós részhez ért! ,
Sztem azért mert nincs elég nyomása a benzinpumpádnak.
Meg kell mérni...
Első képen a régi pumpával...
Második video-n az új pumpával... http://youtu.be/0pd_mE1Vh0A
TLS-en ti milyen futóműbeállítást szoktatok használni. Előző tulaj meglehetősen sportosra állította a gépet. Én most visszaraktam gyárira. Szervízkönyv táblázata szerint a feszesebbre beállításra.
Volt aki még kísérletezgetett? Itt most nem pálya, hanem utcai használatra gondolok.
66-Gyuri! Nagyon király a géped! Enyém is ugyanez (98-as,fekete) neked ilyen időbe hogy indul hidegen? mert az enyém kicsit kehes ( beindul leál beindul leáll, beindul jár 1 kicsit aztán leáll, majd a 4. indításra marad úgy ... ) :S
Nézd meg az ülés alatt az indító reléhez vezető kábelt és csatlakozót.
Nekem ennek a kábelnek a csatlakozója beszart és csinált olyat hogy mentem és leállt de utána indult.Kicseréltem és azóta semmi ez kb 10e km ezelőtt volt úgyh tuti az volt a hibám.Hátha neked is.....
A te gépeddel biztos, hogy valami gond lehet, mert az enyém amióta megvan még nem volt vele probléma. Alacsony fordulaton kis tempónál produkált egy időben rángatást, de kiderült, hogy csak a lánc volt szakaszosan megnyúlva! Új láncszett, és láss csodát olyan simán gurul, mint az álom! Zuhogó, szakadó esőben is volt szerencsém menni vele(kb.: 60km-t), de semmi gond nem volt, egy pillanatra sem hagyott ki a gyújtás beázás miatt. A motor nagyon megbízható, biztosan indul mindíg, nagyon meg vagyok vele elégedve! Szerelő még nem látta a gépet, én szervízelem, de kötelező dolgokon kívül még nem kellett cserélni semmit. 98-as a verda és 42ezer km van benne, Olaszból van, én helyeztem forgalomba.
A lényeg az, hogy csodálkozom azon ,amiket írsz!Keress egy hozzáértőt, aki megnézi a motorodat, mert tuti, hogy nem jó valami.
Vagy vásárlás előtt kellett volna megnézetni!
mozdony=gázolaj, nem? pedig shell evo dieselt kapott és mégis rángat...
Amúgy a másnál is jelentkező dolog, hogy könnyen ázik az első henger vizes esős időben?
No, ellenőrzés megvolt, kötelező cserék megvoltak, minden oké. Viszont a fulladás-dadogás fennáll ha fix fordulaton tartom, (vagy csak én kezelem bénán a gázt ) illetve menetközben, ha pl kirakom üresbe vagy üresben gurulok fogja magát és néha leáll. Utána pöccröff. Fordulatot veszi ahogy kell, ha húzom neki nem gondolkozik, megy mint egy mozdony, akkor nincs is gond. Ritka jelenség ez a leállósdi, de kicsit bosszant..:/
Mentem volna csak inkább szétbasztam a verdát. Első henger, egyik másik oldal. Elég szörnyű látvány. Utoljára MZ-nél jártam így, ott visszadrótoztam a kipufogót és indultam balcsira.
Ööö, annyit tegyél meg, h csavarlazítóval, fújd be, meg fékfolyadékkal szépen egy fogkefe segítségével jól tunkold meg óránként! Aztán hagy ázzon ott holnapig...
Meg kell mérni...
Első képen a régi pumpával...
Második video-n az új pumpával...
http://youtu.be/0pd_mE1Vh0A
Volt aki még kísérletezgetett? Itt most nem pálya, hanem utcai használatra gondolok.
Nekem ennek a kábelnek a csatlakozója beszart és csinált olyat hogy mentem és leállt de utána indult.Kicseréltem és azóta semmi ez kb 10e km ezelőtt volt úgyh tuti az volt a hibám.Hátha neked is.....
A lényeg az, hogy csodálkozom azon ,amiket írsz!Keress egy hozzáértőt, aki megnézi a motorodat, mert tuti, hogy nem jó valami.
Vagy vásárlás előtt kellett volna megnézetni!
Amúgy a másnál is jelentkező dolog, hogy könnyen ázik az első henger vizes esős időben?